Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційно-дослідницький проект<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: І368505/2016/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 3
Зміст:
Подосиннікова, Г. І. Навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси у 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов / Г. І. Подосиннікова, О. В. Рубан. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність у читанні, переглядове читання, англомовна преса
Осадча, Н. В. Структура курсу за вибором "Країнознавство" та формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні в учнів профільної школи / Н. В. Осадча. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, структура курсу, країнознавство
Zinukova, N. V. Acquiring translation and interpret ing competences: integrated approach / N. V. Zinukova. - С.18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад письмовий, усний переклад, компетентність
Зінукова, Н. В. Надбання компетентності у письмовому та усному перекладі: комплексний підхід / Н. В. Зінукова. - С.18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад письмовий, усний переклад, компетентність
Володько, А. М. Модель навчання усного послідовного науково-технічного перекладу майбутніх перекладачів / А. М. Володько. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: усний послідовний переклад, перекладацька компетентність, компетентнісний підхід
Пономарьова, Ю. А. Національно-культурні особливості японської міжособистісної комунікації у процесі навчання студентів японського діалогічного мовлення / Ю. А. Пономарьова. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: японська міжособистісна комунікація, японське діалогічне мовлення, японська мова, японський діалог
Безвін, Ю. Г. Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту / Ю. Г. Безвін. - С.36-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна компетентність, інформаційно-дослідницький проект, майбутні викладачі англійської мови
Бігич, Оксана Борисівна. Аналітичний огляд освітніх сайтів для навчання угорської мови / О. Б. Бігич, Т. В. Солом’янюк. - С.42-46
Кл.слова: освітній сайт, угорська мова
Дубок, М. Ю. Комп’ютерна програма "Аналіз і синтез continuous форм англійського дієслова" : із досвіду розробки й використання / М. Ю. Дубок. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: програмне забезпечення, автоматизація, комп’ютерна програма
Черняк, Ю. М. Сценарій позакласного заходу з французької мови для учнів 7 класу на тему "Sous le ciel de la France" / Ю. М. Черняк. - С.53-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позакласний захід, культурна спадщина Франції, сценарій заходу з французької мови
Систалюк, Р. П. План-конспект уроку доброти французькою мовою в 6 класі / Р. П. Систалюк. - С.59-64
Кл.слова: план-конспект уроку, французька мова, 6 клас, Моріс Карем, про нього
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Безвін, Ю. Г.
    Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту [Текст] / Ю. Г. Безвін // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 3. - С. 36-41. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність -- інформаційно-дослідницький проект -- майбутні викладачі англійської мови

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Сторожук, Л.
    Люби, знай, охороняй! : (охорона природи України, 3 клас) / Людмила Сторожук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 39–41. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Екологічне виховання--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- природознавство -- метод проектів -- проектна діяльність -- природоохоронні вміння -- збереження природи -- інформаційно-дослідницький проект -- рослинний світ -- тваринний світ -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено інформаційно-дослідницький проект екологічного спрямування "Люби, знай, охороняй!" з навчальних дисциплін (природознавство, українська мова, літературне читання, образотворче мистецтво) для учнів 3 класу. Мета: ознайомити учнів із засобами збереження і охорони природи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)