Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Kahoot<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Баркова, Ю.
    Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / Ю. Баркова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 66-74, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- мультимедійні -- хмарні сервіси -- фахівці -- фізичне виховання
Анотація: У статті розглянуто особливості застосування електронних засобів навчання d процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. Проведено аналіз наукової літератури щодо застосування електронних засобів у навчальному процесі у закладах вищої освіти. Узагальнено досвід застосування електронних засобів навчання у процесі підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Запорізькому національному університеті. Сформовано класифікацію та обґрунтовано чотири групи електронних засобів навчання стосовно підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. До першої групи віднесено електронний підручник. Встановлено, що його навчальна функціональність вища, ніж у паперового. До другої групи включено засоби квазіпрофесійної навчальної діяльності за допомогою хмарних сервісів Google Wave, Google Groups, Zoom, FreeConferenceCall, Google Meet, Kahoot і QUIZIZZ, а також інструментів середовища LearningApps, що дають студентам можливість створювати власні інтерактивні вправи та навчальні ігри. До третьої групи віднесено мультимедійні навчальні засоби створення презентацій за допомогою Prezi, онлайн-додатку анімованих відеопрезентацій PowToon, відеоредакторів Windows Movie Maker та VSDC Free Video Editor, засобів візуалізації за допомогою онлайн-сервісів інформаційної графіки Google Developers, Easel.ly, Piktochart, Infogr.am, графічних редакторів Adobe Photoshop, The GIMP, Paint.net, PhotoInstrument, а також засобів відтворення навчальної віртуальної реальності за допомогою мобільних засобів VR-шоломів OCULUS GO, MIRAGE SOLO, GEAR VR. До четвертої групи електронних засобів навчання у підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту були віднесено електронні засоби дистанційного навчання і його складові, зокрема програмно-апаратний комплекс Moodle, який дозволяє розробляти вправи і тести на закріплення теоретичного матеріалу та узагальнення знань майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Надано науково-методичне обґрунтування та рекомендації щодо застосування електронних засобів навчання в процесі підготовки фахівців фізичної культури і спорту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 2
Зміст:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова, Наталія Гавриш, Т. Піроженко. - С.4-14
Кл.слова: базові принципи, компетентність дитини, умови реалізації
Ключові показники якості дошкільної освіти. - С.16-17
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень. - С.18-19
План реалізації річного завдання за логіко-математичним напрямом освітнього процесу. - С.20-21
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, види диктантів, оцінювання
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємо / Є Шкарупа. - С.26-29
Кл.слова: конструювання, освітні завдання
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Галина Лисенко, Олена Цетковська. - С.30-33
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, елементарні математичні уявлення
Середенко, Олена. Крок до школи, або як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37
Кл.слова: наступність, дитячий садок, початкова школа
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41
Кл.слова: ігрові технології, гра, ігрова діяльність
Дроб'язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб'язко. - С.42-44
Кл.слова: інтерактивні технології, сенсорний проєктор, інтерактивні ігри
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47
Кл.слова: розвивальне середовище, самостійна діяльність
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51
Кл.слова: тестові завдання
Види тестових завдань. - С.52-53
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.55
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58
Кл.слова: kahoot, online Test Pod, triventy
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Стаєнна, Олена.
    Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 2. - С. 55-58

Кл.слова (ненормовані):
kahoot -- online Test Pod -- triventy

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Немировська, Наталія.
    Узагальнення та систематизація знань учнів із теми «Прислівник» 7 клас [Текст] / Н. Немировська // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2021. - N 3. - С. 13-17

Кл.слова (ненормовані):
прислівник -- квест -- гра -- команда -- платформа Kahoot

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
   37.091.33-028
   І 18


    Іванова, Тетяна.
    Методичні "родзинки" онлайн-тренінгу "Будь у тренді: МІГ в online!" : практичний посібник / Т. Іванова, С. Ізбаш ; Центр вільної преси. - Київ : Академія української преси, 2020. - 96 с. - ISBN 978-617-7370-23-8 : 20.00 грн., 20.00 грн.
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Онлайн-навчання--Офлайн-освіта--Практичні посібники

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний тренінг -- онлайн-навчання -- медіаграмотність -- критичне мислення -- рольові ігри -- квести -- групові проекти -- освітні платформи -- маніпуляції -- PadLet -- Kahoot -- Prezi
Дод.точки доступу:
Ізбаш, Світлана
Центр вільної преси


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)