Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=communication<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 263
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   001(038)
   І 48


    Ільченко, О. М.
    Англо-українсько-російський словник міжнародної комунікації: наука, техніка, освіта, журналістика : словник = International Communication: science, technology, education, journalism : English - Ukrainian - Russian Dictionary / Ільченко О. М. ; ред. В. Я. Жалая ; Національна академія наук України, Ценр наукових досліджень та викладання іноземних мов. - Київ : Едельвейс, 2014. - 632 с. - ISBN 978-966-2748-52-9 : 50.00 грн.
Дод. тит. арк. англ. мов.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародні комунікації--Англійська мова--Українська мова--Російська мова--Словники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- техніка -- освіта -- журналістика
Дод.точки доступу:
Жалая, В. Я. \ред.\
Ilchenko O. M.
Національна академія наук України
Ценр наукових досліджень та викладання іноземних мов


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
811.111(075.8)
А 64


   
    Англійська мова для повсякденого спілкування [Текст] = English for everyday communication : підручник / В. К. Шпак [та ін.] ; за ред. В. К. Шпака. - 4-е вид., стер. - Київ : Вища школа, 2005. - 301 с. - ISBN 966-642-299-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інтонація -- наголос -- типи складів -- теми
Дод.точки доступу:
Шпак, В. К.
Популях, В. Я.
Кириченко, З. Ф.
Голуб, Н. М.
Шпака, В. К. \за ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: І254815328 (Журнал)
Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] = Integrated communication : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - У 2022 р. формат видання змінено на електронний. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
Ред. : Горбенко Г. В. - ISSN 2524-2652

Рубрики:
Засоби масової інформації -- Видавнича справа -- Зв’язки з громадськістю -- Журнали

Кл.слова (ненормовані): преса -- радіомовлення -- телебачення -- науковий журнал
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів
Знайти схожі

4.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Vernyhora, Svitlana.
    Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University [Текст] = Методика викладання фахових дисциплін англійською мовою в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / S. Vernyhora // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 8-13

Кл.слова (ненормовані):
методи -- методика викладання -- фахові дисципліни, англійська мова -- реклама -- зв’язки з громадськістю

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.


    Гузенко, Т. А.
    Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти [Текст] = The essentials of formation of communicative strategy of Kyiv: theoretical and practical aspects / Т. А. Гузенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 14-20

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- публічний простір -- місцеве самоврядування -- Київ

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

7.


    Гусак, О. П.
    Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців [Текст] = Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals / О. П. Гусак // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 21-25

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадськістю -- комунікація -- реклама

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

8.


    Курбан, О. В.
    Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 26-30

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- онлайн-мережі -- комунікація -- інформація

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

9.


    Курбан, С. О.
    Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 31-36

Кл.слова (ненормовані):
рекламна комунікація -- реклама -- рекламний простір -- Україна

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

10.


    Чекалюк, В. В.
    Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / В. В. Чекалюк // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 37-42

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- спілкування -- медіа -- дипломатія -- політика -- аудиторія

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)