Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=food<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: Б982359/2011/3
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 3
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Сільській бібліотеці -увагу суспільства / Т. Вилегжаніна. - С.4-6
Кл.слова: СІЛЬСЬКА БІБЛІОТЕКА, ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР, ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ
Яворівський, В. Розвиток сільських бібліотек як інформаційних і культурних центрів / В. Яворівський. - С.6-7
Кл.слова: СІЛЬСЬКІ БІБЛІОТЕКИ, ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ БІБЛІОТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ФОНДІВ
Бойко, Е. Сільська бібліотека сьогодні: досягнення, проблеми, пропозиції щодо їх вирішення / Е. Бойко. - С.8-9
Кл.слова: СІЛЬСЬКІ БІБЛІОТЕКИ, ІНФОРМАЦІЙНІ ЦЕНТРИ, БІБЛІОТЕЧНІ ФАХІВЦІ
Афонін, Олександр. Манікюр для українського книговидання / О. Афонін. - С.9-12
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНА КНИГА, КНИГОВИДАВНИЦТВО, ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ШКОЛИ
Бейліс, Л. До сторіччя Першого бібліотечного з'їзду / Л. Бейліс. - С.12-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕРШИЙ ВСЕРОСІЙСЬКИЙ БІБЛІОТЕЧНИЙ З'ЇЗД, БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА, НАРОДНІ БІБЛІОТЕКИ
Зворська, С. Будівля основного книгосховища НПБУ (Сторінки за 100-літньої історії) / С. Зворська. - С.15-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗЕРНОВИЙ ЕЛЕВАТОР Л. БРОДСЬКОГО, ПАМ'ЯТКА ПРОМИСЛОВОЇ АРХІТЕКТУРИ, НПБУ
Амельченко, Ю. Бібліотечний проект "Читаюча Одещина" / Ю. Амельченко. - С.18-20
Кл.слова: КРИЗА ЧИТАННЯ, КУЛЬТИВУВАННЯ ЧИТАННЯ, ПРОЕКТ "ЧИТАЮЧА ОДЕЩИНА"
Пескіна, Л. Бібліотека ім. О. Шварцмана - інформаційно-культурний центр єврейської громади м. Києва / Л. Пескіна. - С.20-21
Кл.слова: ЄВРЕЙСЬКА ГРОМАДА М. КИЄВА, ЄВРЕЙСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА, ПОШУКОВО-КРАЄЗНАВЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
Димарчук, З. Новий ракурс методичної діяльності Центральної бібліотеки ЦБС Баранівського району Житомирської області / З. Димарчук. - С.22-23
Кл.слова: БАРАНІВСЬКА ЦБС ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛ., МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
Розміровська, О. На підтримку іміджу дитячого читання / О. Розміровська. - С.23-24
Кл.слова: ВІДКРИТИЙ УРОК ЧИТАННЯ, ІМІДЖ ЧИТАННЯ, ЧИТАЦЬКИЙ ДОСВІД
Гуляк, М. Як подружити дітей з бібліотекою (З досвіду роботи ЦМБ. ім. Лесі Українки м. Львова) / М. Гуляк. - С.25-26
Кл.слова: ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ КНИГИ, СІМЕЙНИЙ АБОНЕМЕНТ, СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Бейліс, Л. Дружба, співробітництво, спільне служіння освіті й культурі / Л. Бейліс. - С.26-30
Кл.слова: СПІВПРАЦЯ БІБЛІОТЕК, УКРАЇНСЬКЕ БІБЛІОТЕКАРСТВО, БЛІОТЕКМАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА БІБЛІОТЕК
Соломончук, В. Запрошуємо до "Світлиці" (Сімейний клуб за інтересами при Новоград-Волинській ЦМБ) / В. Соломончук. - С.30-31
Кл.слова: СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНА СФЕРА, СІМЕЙНИЙ КЛУБ ЗА ІНТЕРЕСАМИ, ЛІТЕРАТУРНІ СТУДІЇ
Березна, Т. Професійне читання бібліотекаря: бюлетень "ЛібМаркет" / Т. Березна. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕК, ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, БЮЛЕТЕНЬ "ЛІБМАРКЕТ"
Розколупа, Н. Щорічні відпупустки працівникам бібліотек (Юридична консультація) / Н. Розколупа. - С.33-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРАВО НА ВІДПОЧИНОК, ЩОРІЧНА ОСНОВНА ВІДПУСТКА, ЩОРІЧНА ДОДАТКОВА ВІДПУСТКА
Павленко, Р. Високопрофесійне фахове видання : [Рецензія] / Р. Павленко. - С.36-37
Кл.слова: УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
Сварник, І. Книги в дар / І. Сварник. - С.37-38
Кл.слова: УКРАЇНОЗНАВЧІ ВИДАННЯ, ФОНД ІМ. ГРИГОРІЯ НУДЬГИ, ПОПОВНЕННЯ ФОНДІВ
У Чикаго відкрилася бібліотека майбутнього / підготував Ю. Ворона. - С.38
Кл.слова: БІБЛІОТЕКА МАЙБУТНЬОГО, АРХІТЕКТУРА БІБЛІОТЕКИ, АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КНИГОСХОВИЩА
VI Міжнародний фестиваль "Шляхами пригод бравого вояка Швейка" / підготував Ю. Ворона. - С.38
Кл.слова: ЧИТАЦЬКІ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ЧИТАННЯ
Найбільш читаюче місто в США - Вашингтон / підготував Ю. Ворона. - С.39
Кл.слова: СКОРОЧЕННЯ КІЛЬКОСТІ ЧИТАЮЧИХ, ЧИТАННЯ В США, РЕЙТИНГ
Премію асоціації - Slow Food - українській письменниці / підготував Ю. Ворона. - С.39
Кл.слова: ТУРИНСЬКИЙ КНИЖКОВИЙ ЯРМАРОК, ГОРДІЄНКО Т., РІДНА МОВА
У пошуках причин геноциду / підготував Ю. Ворона. - С.39
Кл.слова: НАЙМАРК Н.-М., ГЕНОЦИДИ СТАЛІНА, ГОЛОДОМОР
Хто такий Чижик-Пижик? У Санкт-Петербурзі видали азбуку для приїжджих / підготував Ю. Ворона. - С.39
Кл.слова: АЗБУКА, САНКТ-ПЕТЕРБУРГ, КУЛЬТУРА МІСТА
Президент України заборонив приватизацію приміщень бібліотек / підготував Ю. Ворона. - С.40
Кл.слова: ПРИВАТИЗАЦІЯ, НАЦІОНАЛЬНІ НАДБАННЯ, БІБЛІОТЕКИ
До уваги фахівців інформаційної сфери. Готується до друку: Збанацька О. М. "Бібліографічний опис документів.Бібліографічні посилання". - С.40
Кл.слова: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ, БІБЛІОГРАФІЧНІ ПОСИЛАННЯ, БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОПИС
Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про інформацію" (Витяг) від 13 січня 2011 р. № 2938-VI. - С.41-42
Кл.слова: ЗАКОН УКРАЇНИ, № 2938-VI, 2011 Р., ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ПРАВО НА ІНФОРМАЦІЮ
Валентина Валентинівна Мирошнікова. - С.42
Кл.слова: МИРОШНІКОВА В. В., БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: А951813/2018/9
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 9
Зміст:
Титулько, А. Д. Розвиток ключових компетентностей через застосування проектних технологій / А. Д. Титулько. - С.2-5
Кл.слова: проектні технології, розвиток компетентності
Устяновська, Т. М. Формування предметних і життєвих компетентностей учнів через реалізацію змістових ліній модифікованих навчальних програм / Т. М. Устяновська. - С.6-10
Кл.слова: інтегроване навчання, компетентність учнів, іноземна мова
Киця, Н. М. Україна - наша Батьківщина (5 клас) / Н. М. Киця. - С.11-13
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку, Україна
Пилип’юк, Г. О. Hobbies and parties (5 form) / Г. О. Пилип’юк. - С.14-16
Кл.слова: конспект уроку, англійська мова
Романчук, О. М. Nature’s beauty/ World of flowers (5 form) / О. М. Романчук. - С.17-21
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Бирич, О. П. Past simple. Regular verbs (6 form) / О. П. Бирич. - С.22-23
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Колеснік, В. М. elcome to the world of food! (6 form) / В. М. Колеснік. - С.24-27
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Лобода, О. М. Consumer rights and responsibilities (binary lesson: nglish and economics) / О. М. Лобода, В. С. Кошелєва. - С.28-33
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Казачінер, О. С. У чарівній школі Хогвартс (урок за темою "навчання та дозвілля" за мотивами роману Дж. Роулінг "Гаррі Поттер та філософський камінь" для 4-5 класів) / О. С. Казачінер. - С.34-36
Кл.слова: англійська мова, мультимедійна презентація, Гаррі Поттер та філософський камінь
Дромашко, Г. М. Особливості процесу опанування англійської мови / Г. М. Дромашко. - С.37-38
Кл.слова: іноземна мова
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Премію асоціації - Slow Food - українській письменниці [Текст] / підготував Ю. Ворона // Бібліотечна планета. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 2011. - N 3. - С. 39

Кл.слова (ненормовані):
Туринський книжковий ярмарок -- Гордієнко Т. -- рідна мова
Дод.точки доступу:
Ворона, Ю. \підготував.\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Колеснік, В. М.
    elcome to the world of food! (6 form) [Текст] / В. М. Колеснік // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 9. - С. 24-27

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- конспект уроку

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
811.111:39(075.8)
К 83


    Кротенко, Л. Б.
    Britain vs. Ukraine: ethnolinguistic studies (Ukrainian Cuisine, Celtic Cuisine) : посібник для студентів 3-го та 4-го курсів. Module III / Л. Б. Кротенко. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - 69 с. - ISBN 978-966-931-107-8 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Етнолінгвістика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
ethnolinguistic -- етнолінгвістика -- food -- їжа -- кухня -- cuisine

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: С794174244/2019/3
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3
Зміст:
Kosinska, A. Constitution of social reality: from "lebenswelt” of Husserl to Garfinkel’s "practical thinking” / A. Kosinska. - P.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Martych, R. Evolution of perception of "living” in religious and philosophical discourse / R. Martych. - P.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Turenko, O. Value and semantic orientation of a Gothic personality in Scotus’s axioms of beatitudo aspiration / O. Turenko. - P.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Ebo, S. Death in Igbo African ontology / S. Ebo. - P.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Horban, R. Creativity as a way of being of a nation (persinalistic aspect) / R. Horban. - P.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ezeah, G. Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out / G. Ezeah, V. C. Gever. - P.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Kompaniiets, L. Organizational culture study as the system element of internal business communication / L. Kompaniiets. - P.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Troitska, O. The axiological potential of the holiday in the development of the collective memory / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova. - P.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Biletsky, V. Political agitation and state of mental maturity of the domestic society / V. Biletsky. - P.53-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Dodonova, V. Tandem of Populism and Post-truth as the background of development of the modern democracy in Ukraine / V. Dodonova. - P.57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Merawi, F. Public Sphere, Rationality and the Limits of the Federal Experiment in Ethiopia / F. Merawi. - P.62-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Gotska, I. Dynamics of institutionalization of Muslim communities in Crimea: joining the civil society structures / I. Gotska. - P.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Horokholinska, I. Moral challenges of Ukrainian post-secular society: social and value worth of tolerance / I. Horokholinska. - P.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Lomachinska, I. The ideological sources of religious leadership in Ukrainian cultural space / I. Lomachinska, S. Khrypko, G. Iatsenko. - P.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Shepetiak, O. Philosophy of religion in Ukrainian and Western science / O. Shepetiak. - P.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
   37.01
   P36


    Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium [Текст] : collective monograph. - Stalova Wola, Poland, 2018 - .
   Vol. 1 / Economics College in Stalowa Wola. - 2018. - 408 p. - ). - Англійська, українська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-9934-571-62-6 (в пер.) : 100.00 грн.
Переклад назви: Педагогічні та психологічні науки: перспективи розвитку в країнах Європи на початку ІІІ тисячоліття : колективна монографія
    Зміст:
Алєксєєнко-Лемовська, Л. В. Зміст і сутність методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Л. В. Алєксєєнко-Лемовська. - P .1-25
Bogutskyi, Yu. P. The perspective of pedagogical innovation / Yu. P. Bogutskyi, O. K. Katsero. - P .26-44
Bonchuk, N. V. Formation of divergent thinking of mathematically gifter student / N. V. Bonchuk. - P .45-63
Велитченко, Л. К. Система "субъект-результат" в концептуализации понятия "личность" / Л. К. Велитченко. - P .64-82
Vykhrushch, V. O. Prospect for the development of andragogy / V. O. Vykhrushch, A. V. Vykhrushch. - P .83-100
Hovorun, T. M. Gender in pedagogical dimensions / T. M. Hovorun, P. Manjushree. - P .101-120
Derhach, M. A. Follow-up for social and psychological adaptation among elderly people / M. A. Derhach. - P .121-139
Dobrovolska, N. V. Formation model of future creativity managers of non-productive sphere by business games / N. V. Dobrovolska. - P .140-161
Zhornyak, B. E. Methodological bases for the formation of prfessional qualities of the future music teacher in pedagogical college / B. E. Zhornyak, I. V. Rehulich. - P .162-178
Zarytska, A. A. Theoretical and acmetological bases of professional self-actualization of the future teacher of pop singing / A. A. Zarytska, A. O. Zarytskiy. - P .179-199
Kashina, G. S. The system of mixed leaning in teachers in the system of postgraduate education / G. S. Kashina. - P .179-198
Колодич, О. Б. Формування мовленнєвої компетентності у дітей із затримкою психічного розвитку як засіб комунікативної активності / О. Б. Колодич. - P .218-240
Куземко, Л. В. Сучасні аспекти особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів / Л. В. Куземко, І. М. Новик. - P .241-258
Lazarieva, T. A. Theoretical frameworks of maintaning the basis of health-saving for the future engineers-technologists of the food industry / T. A. Lazarieva, O. S. Blahyi. - P .259-274
Melnyk, S. A. Corporate image of higher educational institutions as strategic management resource / S. A. Melnyk, V. G. Churkina. - P .275-296
Onyschuk, I. A. General approaches to preparing future masters for preschool educational institutions / I. A. Onyschuk. - P .297-313
Perminova, L. A. Problems of organization of professional and educational trajectory of future primary scool teachers / L. A. Perminova, N. A. Voropai. - P .314-329
Savchenko, O. V. The cognitive strategies as a basis of learning styles in modern cognitive psychology / O. V. Savchenko. - P .330-349
Tynkaliuk, O. V. ESP teacher preparationaspects of teaching professional foreign language commiunication to future economists / O. V. Tynkaliuk, I. Z. Semeriak. - P .350-365
Udech, Z. I. Training of future teachers of Ukraine to work in the conditions of inclusive education / Z. I. Udech. - P .366-385
Фляк, М. М. Морально-етичні основи соціальної роботи та професійної діяльності соціального педагога / М. М. Фляк. - P .386-406
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Розвиток--Монографії

Дод.точки доступу:
Economics College in Stalowa Wola


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Ezeah, G.
    Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out = Літературна публіцистика в умовах глобальної продовольчої кризи:техніки подолання / G. Ezeah, V. C. Gever // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
продовольча криза -- голод -- літературна публіцистика -- техніки
Анотація: Протягом багатьох років світові лідери продовжують розв'язувати питання боротьби з голодом. Хоча зростаючий голод впливає на країни різних континентів світу, африканські країни і частина Азії, здається, найбільше вражені цією проблемою. Це дослідження розглядає взаємозв'язок між літературною публіцистикою та боротьбою з глобальною продовольчою кризою, з фокусом на Нігерії. Зокрема, в дослідженні розглянуто ступінь розгортання літературної публіцистики для боротьби з голодом, техніки її розгортання з метою стимулювання державної політики щодо достатнього забезпечення продовольством та заохочення громадської участі в сільському господарстві. Попри те, що літературна публіцистика є новим жанром комунікацій в Нігерії, вона має потенціал сприяння сільськогосподарській діяльності та державній політиці із забезпечення продовольчої безпеки. Розуміння підходів і методів літературної публіцистики для боротьби з глобальною продовольчою кризою, по-перше, надає найновіші уявлення про роль публіцистики в розвитку сільського господарства та продовольчої безпеки; по-друге, сприяє розвитку і самого цього жанру, відкриваючи нові перспективи його вивчення. Міжнародний науково-дослідний інститут продовольчої політики у співпраці з Продовольчою та сільськогосподарською організацією у своєму Глобальному індексі голоду відніс Нігерію до країн з високим рівнем загрози голоду, з індексом 25,5 (серйозна загроза голоду). Базуючись на концепті "порушуваних правил" Марка Крамера, автори виділяють такі характеристики літературної публіцистики: занурення в світ історій; розробка неявних правил (завітів) щодо точності та щирості; опис головним чином повсякденних, рутинних подій; розвиток сенсу, заснованого на послідовній реакції читачів. У цьому дослідженні виникають наступні евристичні запитання: наскільки літературна публіцистика може сприяти продовольчій безпеці? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для заохочення участі в сільському господарстві? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для управління політикою та програмами уряду в сільському господарстві? Загалом 30 респондентів надали розповіді (наративи) про зв'язок між літературною публіцистикою та продовольчою достатністю. Як інструмент для збору даних використовувалось структуроване інтерв'ю, а для опрацювання результатів дослідження використовувався тематичний аналіз. Результат напівструктурованого інтерв'ю показав, що літературна публіцистика може допомагати у боротьбі з продовольчою кризою в усьому світі і в Нігерії. Також було виявлено, що методи, які використовуються для боротьби з продовольчою кризою, включають: сцену за сценою, інфотейнмент (комбінація інформації та розваг), діалог, суб'єктивність і точність. Під час інтерв'ю було виявлено, що літературна публіцистика не отримала належного місця в Нігерії, на відміну від інших країн, наприклад, Сполучених Штатів Америки, де вона практикується з 1960-х років. Ці результати досліджувалися в рамках моделі ACADA (оцінка, комунікація, аналіз, дизайн, дії). Модель була розроблена Організацією Об'єднаних Націй для Міжнародного фонду надзвичайних ситуацій для дітей. Обговорювалися також можливості впливу отриманих результатів на достатнє забезпечення продуктами харчування та розширення ареалу дії літературної публіцистики
Дод.точки доступу:
Gever, V. C.
Гевер Верлумун Селестін
Езеа Грегорі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)