Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Всеукраїнський експеримент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
373.3.014.3(477)
Ц 61


    Цимбалару, А.
    Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування освіти--концептуальні положення--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
37(477)(094)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про проведення всеукраїнського експерименту за темою "Реалізація компетентнісного підхлду в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" на базі загальноосвітніх навчальних закладів : наказ ... від 02.11.2016 № 1319 // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 1. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Освіта--правові джерела--Україна, 2016 р.

   Педагогіка--експериментальна педагогіка--Україна


   Шкільна освіта--методологічні підходи--компетентнісний підхід--Україна


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ мон україни -- загальноосвітня школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- всеукраїнський експеримент -- інноваційна діяльність -- дослідно-експериментальна робота -- науково-педагогічний проект -- дидактична технологія -- реалізація компетентнісного підходу -- інтелект україни, науково-педагогічний проект -- компетентнісна освіта -- початкова школа -- середня загальна освіта -- виховання інтелектуальної еліти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
37(477)(094)+373.3.091.2
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Щодо методичних рекомендацій для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів : [лист ... ] від 23.08.17 р. № 1/9-450 // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 10. - С. 45–61. - Додаток. - Зміст: Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 1-х класах експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів
УДК

Рубрики: Освіта--Україна, 2017 р.--Правові джерела

   Початкова школа--навчально-виховний процес--організація--Україна


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- лист МОН України -- методичні рекомендації -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальна середня освіта -- початкова освіта -- експериментальні ЗНЗ -- 1 клас -- перший клас -- всеукраїнський експеримент -- реалізація нового держстандарту -- викладання навчальних предметів -- 2017-2018 навчальний рік -- освітній процес

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Гавриш, Наталя
    Формування світогляду дошкільнят засобами художнього слова : завершився всеукраїнський експеримент / Наталя Гавриш, Олена Низковська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 12-13 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
Виховання засобами літератури -- Всеукраїнський експеримент -- формування світогляду дитини -- літературний проект
Анотація: Дослідно-експериментальна робота з теми "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу" здійснювалася впродовж п'яти років - з травня 2012 до грудня 2017 - на базі закладів дошкільної освіти Рівненської, Закарпатської, Донецької, Луганської областей. Результати дослідно-експериментальної роботи за проектом представлено у статті.
Дод.точки доступу:
Низковська, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Орлова, Ольга
    На шляху змін : досвід роботи педагогів Житомирщини / Ольга Орлова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 6-7 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- налагодження взаємодії -- досвід педагогів дошкілля -- всеукраїнський експеримент -- інтегрований курс
Анотація: "Заклади дошкільної освіти Житомирської області долучилися до руху за сталий розвиток у 2014 році, взявши участь в апробації матеріалів інтегрованого курсу "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку". Результати, отримані в ході апробації, вразили не тільки вихователів, а й батьків, адже зміна моделі поведінки малят спричинила докорінні зміни й у діях їхніх мам і тат. Це поки що єдиний на сьогодні курс, який діє у напряку від дітей до батьків. Тому педагоги прагнуть поділитися цінним досвідом".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Корнят, В.
    Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят, К. Островська, І. Островський, С. Слободян // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3035. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
all-Ukrainian experiment -- inclusive education -- professional education -- Всеукраїнський експеримент -- інклюзивна освіта -- професійна освіта
Анотація: У статті розкривається значення експериментальної діяльності в процесі вдосконалення та оновлення освітнього процесу у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан професійної підготовки дітей з особливими освітніми потребами. Показано місце наукової діяльності у вирішенні практичних проблем системи освіти, зокрема підготовки дітей з особливими освітніми потребами до професійного самовизначення. Розкрито мету, завдання, зміст експериментальної діяльності щодо розробки та впровадження структурнофункціональної моделі формування професійної компетентності учнівської молоді з особливими освітніми потребами у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Островська, К.
Островський, І.
Слободян, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)