Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Концепція Нової української школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
Шифр: Д357007/2016/12
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 12
Зміст:
Романенко, Юлія. Нові програми - це важливо : До проблеми навчально- методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко. - С.2-4
Кл.слова: зміст освіти, навчальна програма, концепція нової української школи
Губська, Ольга. Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!. : Урок за творчістю Ірини Жиленко / О. Губська. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Жиленко Ірина, про неї, життєвий шлях І. Жиленко
Трохимець, Євгенія. Повість минулих літ - найдавніший літопис нашого народу : Значення літописання для нащадків, 5 клас / Є. Трохимець. - С.10-12
Кл.слова: план-конспект уроку, Повість минулих літ, про твір, літописні оповіді
Маркова, Наталія. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль / Н. Маркова. - С.13-15
Кл.слова: план-конспект уроку, українська мова в 7 класі, творення прислівників
Жирова, Наталія. Контрольне тестування з української літератури (8 клас, II семестр) / Н. Жирова. - С.16-22
Кл.слова: контроль знань, тести з української літератури, 8 кл, II семестр, оцінювання знань
Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.23-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературознавство, психологічна парадигма, мета уроку української літератури
Дзвінка, Марічка. Я купаюся в тиші казковій... / М. Дзвінка. - С.27
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Масенко, Лариса. Слово "відщепенець" у лексиконі тоталітаризму / Л. Масенко. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відщепенець, пейоративна лексика, тоталітарна мова
Жайворон, Михайло. Ви кажете, що любите дощі... / М. Жайворон. - С.31
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Мацько, Любов . Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського : На пошану 150-річчя від дня народження Першого Президента України / Л. Мацько. - С.33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Грушевський Михайло, про нього, історія української мови, соціолінгвістика
Тищенко, Оксана. Увага у мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.39-41
Кл.слова: мовне спілкування, психолінгвістика, походження слова увага
Голосовська, Галина. 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ? / Г. Голосовська. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатозначне слово, числівник, іменник
Юрчук, Олена. Постколоніальні студії: теоретичні зауваги / О. Юрчук. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колоніалізм, антиколоніалізм, постколоніалізм
Жигун, Сніжана. Неореалізм у колі прозаїків "Ланки" / С. Жигун. - С.50-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературне угрупування "Ланка", модернізм, реалізм
Воронина, Леся. Найважливіше для мене, щоб дитина, яка прочитала мою книжку, ставала хоча б трохи добрішою й розумнішою / Л. Воронина. - С.56-59
Кл.слова: Воронина Леся, про неї, життєвий шлях Л. Ворониної , українська письменниця
Лахута, Віра. Дай не зотліти, Боже, у розлуках... / В. Лахута. - С.59
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Токмань, Ганна. Анатолій Градовський - український філолог, методист, євроінтегратор національної літературної освіти / Г. Токмань. - С.60
Кл.слова: Градовський Анатолій, про нього, вшанування пам'яті, учений-методист
Зміст журналу за 2016 рік. - С.61-63
Кл.слова: компаративістика, мовознавство, літературознавство
Календар пам’ятних дат на 2017 рік (І півріччя). - С.64
Кл.слова: видатні імена, знаменні дати, календар на 2017 рік (І півріччя)
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
371.121(477)
У 95


    Ушмарова, В.
    Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа" / Вікторія Ушмарова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Науково-методична робота--вчителі--початкова школа

   Реформування освіти--Нова українська школа


Кл.слова (ненормовані):
науково-методична робота -- реформування освіти -- Концепція Нової української школи -- вчителі початкових класів -- компетентнісний підхід -- технологія коучингу -- академічно здібні учні -- партнерська взаємодія
Анотація: У процесі дослідно-експериментальної роботи апробовано коучинг як інноваційну форму науково-методичної роботи, створено програму групових й індивідуальних коуч-сесій, авторські анкети для моніторингу результатів коуч-сесії. За результатами моніторингу використання коучингу встановлено, що він сприяє усвідомленню учителями своїх професійних і особистих переваг ; визначенню індивідуальних мотивуючих факторів для підвищення ефективності роботи з академічно здібними учнями.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
373.018.058:001.895](477)
Д 18


    Данилевський, В.
    Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 3–6. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--цільова обласна програма--інноваційний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- концепція -- Нова українська школа -- Концепція Нової української школи -- загальноосвітні навчальні заклади -- цільова обласна програма -- інноваційний розвиток -- критерії -- індикатори -- освітньо-розвивальний потенціал -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті висвітлено критерії та відповідні їм індикатори, що дали можливість оцінити освітньо-розвивальний потенціал та спрогнозувати можливі перспективи подальшого розвитку навчальних закладів, які долучилися до конкурсного відбору учасників цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
373.018.058(477)
К 23


    Карло, Т.
    Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 36–39. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Навчально-виховні комплекси--модель інноваційного розвитку--Школа громадського партнерства

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток навчального закладу -- Школа громадського партнерства -- навчально-виховні комплекси -- Концепція Нової української школи -- громада -- громадська активність -- громадське партнерство -- паритетна взаємодія -- діалогічне спілкування -- соціалізація особистості
Анотація: У статті репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти "Школа громадського партнерства", спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення.
Дод.точки доступу:
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.018.058:001.895](477)
М 64


    Мирошніченко, Т.
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 39–42. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа громадянського самоствердження

Кл.слова (ненормовані):
модель інноваційного розвитку -- інноваційні школи -- Школа громадянського самоствердження -- громадянська компетентність -- Концепція Нової української школи -- самоствердження особистості -- громадянин-патріот -- громадська активність
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння самоствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа рівних можливостей

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
373.54(477):33
Ж 83


    Жуган, Н.
    Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 72–74. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--ліцеї--економічний профіль--модель інноваційного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
економічний ліцей -- модель інноваційного розвитку -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток -- інноваційна діяльність -- дослідно-експериментальна діяльність -- педагогіка партнерства -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальні заклади -- сфери впровадження інновацій -- освітній локальний осередок
Анотація: У статті розглянуто основні положення інноваційного розвитку Городищенського економічного ліцею, розкрито перспективи впровадження інновацій в організацію педагогічного процесу. Охарактеризовано компоненти моделі інноваційного розвитку ліцею та його трансформацію в академічний ліцей як освітній локальний осередок громади.
Дод.точки доступу:
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
373.018.058:001.895](477)
Л 79


    Лосіцький, В.
    Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 94–96. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа новітніх інформаційних технологій

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- Школа новітніх інформаційних технологій -- освітньо-інформаційне середовище -- модель інноваційного розвитку школи -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-цифрова компетентність -- Концепція Нової української школи -- інноваційїні технології -- хмарні технології -- соціальне партнерство
Анотація: У статті розглянуто структурно-функціональну модель "Школа новітніх інформаційних технологій" Пальмірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Золотоніської районної ради Черкаської області. Обґрунтовано мету, умови інноваційного розвитку, принципи проектування освітньо-інформаційного середовища, особливості створення та функціонування ієрархічної системи неперервного використання ІКТ на різних етапах розвитку дітей.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
373.018.058:001.895](477)
Д 79


    Дубенська, О.
    Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 105–107. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа успішної особистості

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- імідж -- мобільність -- інноваційні програми -- Школа успішної особистості -- Концепція Нової української школи
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність Школи успішної особистості як виклику часу, що потребує високваліфікованого учителя, умотивованого учня та партнерів – батьків, громади, які мають відчути зміни в освіті та отримати кращі результати діяльності школи.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Романенко, Юлія.
    Нові програми - це важливо [Текст] : До проблеми навчально- методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 12. - С. 2-4

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- навчальна програма -- концепція нової української школи

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)