Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Маслоу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Гавеля, Оксана.
    Інтеріоризації культурних цінностей обдарованої особистості у світлі квантово-орбітальної теорії культурології / О. Гавеля // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Кл.слова (ненормовані):
інтеріоризація -- квантово-орбітальна теорія -- обдарована особистість -- культурологія -- саморозвиток
Анотація: У світлі квантово-орбітальної теорії культурології автор статті розглядає обдаровану особистість як динамічний суб'єкт культурного впливу. В порівнянні з загальновідомою теорією потреб А. Маслоу запропонований підхід сприяє виявленню різних ступенів особистої свободи людини.

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)


Знайти схожі

2.
159.9(075.8)
К 68


    Корольчук, Микола Степанович.
    Історія психології : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. С. Корольчук, П. П. Криворучко. - Київ : Ельга ; Київ : Ніка-Центр, 2004. - 247 с. - ISBN 966-521-262-1 : 8.63 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія психології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- історія -- антична -- Відродження -- Новий час -- Просвітництво -- 19століття -- психологічні школи -- напрямки психології -- XXстоліття -- Україна -- 21століття -- Максименко -- Чепелєва -- Балл -- Боришевський -- Моляко -- Семенова -- Маноха -- Скрипченко -- Бурлачук -- Костюк -- Рубінштейн -- Басов -- Леонтьєв -- Блонський -- Маслоу -- Олпорт
Анотація: В книзі розглянуто поняття історії психології, проблеми, динаміка та періоди розвитку психологічної науки.
Дод.точки доступу:
Криворучко , Петро Петрович


Примірників всього: 53
Бульвар І. Шамо, 18/2 (43),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (43),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

3.
159.923(075.8)
Х 98


    Хьелл, Л.
    Теории личности: основные положения, исследования и применение [Текст] / Л. Хьелл, Д. Зиглер; пер. с англ. С. Меленевская, Д. Викторова. - 2-е изд., исп. - Санкт-Петербург : Питер, 2001. - 608. с. - (Мастера психологии). - ISBN 5-88782-412-3 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
теорії особистості -- метод анамнезу -- психоаналіз -- Фрейд -- Адлер -- Юнг -- Хорні -- Айзенк -- Скіннер -- Маслоу -- Келлі -- Еріксон -- Фром -- Роттер -- Бандура
Анотація: В книге рассматриваются теории личности Фрейда, Адлера, Юнга, Эриксона, Фромма, Хорни, Кеттел, Айзенка, Скиннера, Бандури, Роттера, Келли, Маслоу, Роджерса.
Дод.точки доступу:
Зиглер, Д.
Меленевская, С. \пер.\
Викторова, Д. \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

4.
159.923(075.8)
Х 98


    Хьелл, Л.
    Теории личности: основные положения, исследования и применение = Personality Theories : Basic Assumptions, Research, and Applications / Л. Хьелл, Д. Зиглер; пер. с англ. С. Меленевская, Д. Викторова. - 2-е изд., исп. - Санкт-Петербург : Питер, 1997. - 608. с. - (Мастера психологии). - ISBN 5-88782-412-3 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
теорії особистості -- метод анамнезу -- психоаналіз -- Фрейд -- Адлер -- Юнг -- Хорні -- Айзенк -- Скіннер -- Маслоу -- Келлі -- Еріксон -- Фром -- Роттер -- Бандура
Анотація: В книге рассматриваются теории личности Фрейда, Адлера, Юнга, Эриксона, Фромма, Хорни, Кеттел, Айзенка, Скиннера, Бандури, Роттера, Келли, Маслоу, Роджерса.
Дод.точки доступу:
Зиглер, Д.
Меленевская, С. \пер.\
Викторова, Д. \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
005.95
П 78


   
    Продвижение людей и команд [Текст] / ключевые идеи А. Маслоу [и др.] ; пер. П. Н. Раевский. - Санкт-Петербург : Питер, 2015. - 207 с. - ISBN 978-5-496-01064-1 : 238.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- мотивація -- коучинг
Дод.точки доступу:
Маслоу, А. \ключевые идеи.\
Герцберг, Ф. \ключевые идеи.\
Макклелланд, Д. \ключевые идеи.\
Адаир, Дж. \ключевые идеи.\
Раевский, П. Н. \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Бойко, О. В.
    Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект [Текст] / О. В. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
дискурс аналіз -- рекламний текст -- слоган зубних паст -- етос -- логос -- пафос -- риторика
Анотація: Ця стаття зосереджена на рекламі зубної пасти в англомовному онлайн-дискурсі. У статті аналізуються сучасні англомовні інтернет-тексти, що рекламують зубну пасту з позицій риторики та системної ієрархії потреб. У статті наведено порівняльний аналіз слів і фраз у рекламних текстах зубної пасти, які апелюють до різних людських потреб, визначених Абрагамом Маслоу: фізіологічні потреби, потреба в безпеці, приналежності та любові, репутаційна та потреба в самоактуалізації. У статті рекламний дискурс розглядається як комерційно орієнтована діяльність зі створення позитивних і привабливих образів товарів та послуг, які потенційно забезпечують дохід їх виробнику/постачальнику. Рекламний дискурс включає промоутера і реципієнта, а також процес і результат їхньої дискурсивної взаємодії через відповідні тексти. Рекламний дискурс демонструє певні сигнали, які впливають на потенційних споживачів на рівні свідомості та/або підсвідомості, таким чином заохочуючи їх купувати рекламований продукт. У статті зосереджено увагу на слоганах, які використовуються в рекламі зубної пасти. Слоган як коротке самостійне рекламне повідомлення може використовуватися як у межах конкретної рекламної концепції, так і діяти окремо від інших рекламних продуктів і представляти собою стислий зміст усієї рекламної кампанії. У статті аналізуються конкретні словесні засоби, які викликають почуття довіри до рекламованої продукції, зокрема до різних видів зубної пасти. Зазначені засоби впливу та маніпулювання трактуються через сферу пафосу, етосу та логосу. Пафос можна пояснити як емоційний коефіцієнт купівельної поведінки, етос зосереджує нашу увагу на достовірності даних і джерел, тоді як логос можна розуміти як логіку покупки конкретного товару. Специфічні кореляції між зазначеними способами інформаційного впливу визначаються каузативно-послідовною логікою, а також первинними аксіоматичними ірраціональними стимулами, пов’язаними з фундаментальними «міфічними» ментальними структурами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)