Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=академічна нечесність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Рябченко, В.
    Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету [Електронний ресурс] / В. Рябченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна нечесність -- мораль -- протекціонізм -- некомпетентність -- якість
Анотація: У статті йдеться про проблему корпоративної академічної нечесності, без подолання якої неможливо забезпечити якість вітчизняної вищої освіти, яка б відповідала сучасним світовим вимогам. Метою статті є актуалізація проблеми корпоративної академічної нечесності в освітньому процесі вітчизняних університетів та інших закладів вищої освіти, а також визначення й пояснення ключових причин, що її породжують і не дозволяють їм бути соціально відповідальними. Інтерпретовано сутність соціальної відповідальності університету. Акцентовано, що вона не може бути забезпеченою, коли в університетському середовищі культивується корпоративна академічна нечесність. Визначено ключові причини проблеми академічної нечесності у вітчизняних університетах та інших закладах вищої освіти. Запропоновано методологічний підхід оцінки можливостей забезпечення реальної доброчесності в соціальному середовищі закладу вищої освіти в залежності від моделі його освітньої діяльності. За результатами дослідження зроблено висновок, що корпоративна академічна нечесність є системною соціальною хворобою вітчизняної вищої освіти, яка зумовлена станом сучасного українського суспільства. Вона є значно загрозливішою проблемою порівняно з плагіатом на шляху поліпшення якості української вищої освіти до рівня європейських вимог. І набагато складнішою в її подоланні, ніж боротьба з плагіатом. Це пояснюється тим, що плагіат чиниться індивідуально, а корпоративна академічна нечесність – колективно. Цим зумовлюється потреба в поглиблених системних дослідженнях актуалізованої проблеми та визначенню шляхів її подолання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)