Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=актуалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: І368505/2013/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2013р. № 2
Зміст:
Устименко, О. М. Навчання іншомовного монологічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу : продовження / О. М. Устименко. - С.3-13
Гордєєва, А. Й. Формування англомовної лексичної компетентності молодших школярів з використанням карт пам'яті / А. Й. Гордєєва, С. Й. Кулик. - С.13-19
Квасова, О. Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі / О. Г. Квасова. - С.19-24
Вікович, Р. І. Методика роботи з англомовними теленовинами на заняттях з англійської мови у вищому навчальному закладі / Р. І. Вікович
Підько, Л. В. Методична розробка як сучасний засіб навчання студентів мовних спеціальностей / Л. В. Підько. - С.30-35
Соломко, З. К. Кмп'ютерні вправи для формування та вдосконалення німецькомовної рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у процесі самостійної работи / З. К. Соломко. - С.35-43
Левченко, Т. І. актуалізація мотиваційних ресурсів майбутніх філологів у процесі навчання іноземної мови / Т. І. Левченко. - С.43-47
Ніколаєва, С. Ю. Технология "Портфолио" в высшем профессиональном образовании / С. Ю. Ніколаєва. - С.47-55
Коваленко, Ю. В. Комплекс вправ для навчання монологычного мовлення учныв 5 класу школи з поглибленним вивченням англыйськоъ мови : продовження / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко. - С.55-59
Мельник, Є. Ю. Вправи для розвитку іншомовних мовленнєвих умінь студентів у сфері культурознавчого туризму / Є. Ю. Мельник. - С.59-64
Малюх, А. О. Використання електронних тестових завдань для контролю рівня сформованності франкомовної граматичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. О. Малюх, Н. В. Майєр. - С.64-67
Койдан, Н. М. Методична розробка інтегрованого уроку "Англійська мова -Інформатика" / Н. М. Койдан. - С.67-72
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
364.4
Ш 47


    Шендеровський, Костянтин Сергійович.
    Моніторинг в соціальній роботі [Текст] / К. С. Шендеровський. - Київ : Главник, 2006. - 143 с. - (Бібліотечка соціального працівника). - ISBN 966-8774-25-6 : 1.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Моніторинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- ефективність соціальних проектів -- актуалізація моніторингових досліджень -- соціальна робота

Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

4.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
82.081
Л 64


   
    Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 1-2 / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 203 с. - (Філологічні науки). - ISBN 978-566-7548-48-3 : 50.00 грн.
    Зміст:
Антонова, Вікторія Федорівна. Мифологическая персонализация в британских народных сказках / В. Ф. Антонова. - С .5-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологізовані персонажі, британський фольклор, казки
Базиль, Людмила Олександрівна. Особливості організації літературознавчої підготовки магістрантів (на прикладі освітньої діяльності Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка) / Л. О. Базиль. - С .8-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка магістрів, сучасне літературознавство, Глухівський педагогічний університет
Бітківська, Галина Володимирівна. Середньовічні мотиви в романі І. Роздобутько "Гудзик" / Г. В. Бітківська. - С .13-15. - Библиогр. в конце ст.
Блохіна, Наталія Олексіївна. Екзистенційні мотиви у "Патетичній сонаті" Миколи Куліша / Н. О. Блохіна. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Науково-методичні аспекти виховання сучасної дитини на матеріалах часопису "Молода Україна" Олени Пчілки / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Бондарева, Олена Євгеніївна. Жанрові кордони класики, некласики та постнекласики у драматургії / О. Є. Бондарева. - С .22-26. - Библиогр. в конце ст.
Борисенко, Катерина Григорівна. Барокові рефлексії у творах Григорія Квітки-Основ’яненка / К. Г. Борисенко. - С .27-29. - Библиогр. в конце ст.
Бурко, Ольга Василівна. Методика вивчення літератури рідного краю / О. В. Бурко. - С .30-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: література рідного краю, методика викладання, літературно-краєзнавче Приірпіння
Ваховська, Неля Леонідівна. Артикуляція повсякденного досвіду об’єднання в романі І. Шульце "Симпл сторіз" / Н. Л. Ваховська. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: повсякденне мислення, ідеологічний дискурс "об’єднання", І. Шульце "Симпл сторіз"
Волошук, Лариса Вікторівна. Художня специфіка образу гетьмана Дорошенка у драматургії Л. Старицької-Черняхівської / Л. В. Волошук. - С .37-40. - Библиогр. в конце ст.
Гнатишина, Анна Борисівна. Семантика системи міфологем міжсвітових меж у "Хроніках Нарнії " К. С. Льюїса / А. Б. Гнатишина. - С .40-44. - Библиогр. в конце ст.
Головченко, Ніна Іванівна. Актуальні проблеми вивчення художнього тексту з урахування стилю / Н. І. Головченко. - С .44-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього тексту, художній стиль, стильовий аналіз
Григор, Діана Миколаївна. Ремінісценції роману Ч. Метьюріна "Мельмот Блукалець" у творі О. Вайльда "Кентервільський привид" / Д. М. Григор. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література першої третини XIXстоліття, Ч. Метьюрін "Мельмот Блукалець", О. Вальд "Кентервільський привид"
Григоренко, Олександра. Дискурс навколо літератури: дослідження, присвячені рецепції творчості Е. Єлінек / О. В. Григоренко. - С .51-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рецепція творів Ельфріда Єлінек, німецька преса, аналіз мас-медій
Гусейнова, Олена Григорівна. "Екстериторіальна література" : моделі художнього простору в українській еміграційній прозі 40 - х років XX століття / О. Г. Гусейнова. - С .54-58. - Библиогр. в конце ст.
Єременко, Олена Володимирівна. Стильовий синкритизм у системі індивідуальних стилів письменників другої половини XIX століття / О. В. Єременко. - С .58-61. - Библиогр. в конце ст.
Зварич, Василь Захарович. Традиція як стилетворчий фактор / В. З. Зварич. - С .62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стилетворча роль традицій, функції традиційних образів, інтерпретаційний діапазон твору
Ильинская, Нина Илливна. Поэтический процесс конца XX - начала XXI века : проблемы структурирования / Н. И. Ильинская. - С .65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний процес кінця XX початку XXI століття, структура, культурна спадкоємність
Кавун, Лідія Іванівна. Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років XX століття / Л. І. Кавун. - С .70-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формалістичні шукання, українська література 20-х років XX століття , літературознавчі дослідження М. Хвильовий, М. Йогансен, Г. Майфета, І. Айзенштока
Кирилова, Таміла Анатоліївна. Концепція жіночої суб’єктивності у дзеркалі межової ситуації часу / Т. А. Кирилова. - С .74-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: німецька жіноча література, межова ситуація часу, лабораторія "Європи"
Клейменова, Тетяна В’ячеславівна. Виховний потенціал повісті "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка / Т. В. Клейменова. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трилогія "Тореодори з Васюківки", виховний потенціал
Ковбасенко, Юрій Іванович. Літературна освіта як відповідь на виклики сучасності / Ю. І. Ковбасенко. - С .81-84. - Библиогр. в конце ст.
Когут, Оксана Володимирівна. Суїцид як основа образності в сюжетах сучасної української драматургії / О. В. Когут. - С .85-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суїцид, драматургія, психологічна інтерпритація драм
Козачук, Ксенія Олександрівна. Паломництво як текст : сучасний стан дослідження в Україні / К. О. Козачук. - С .90-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паломницька література, поетика текстів, середньовічний символізм, сентиментально-романтичні тенденції
Коминарец, Тетяна Вільямівна. Особенности русской постмодеонистской драматургии. Римейк или неоклассика ( пьеса М. Угарова " Облом off " ) / Т. В. Коминарец. - С .94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодерна драматургія, "римейк" та "неокласики", М. Угаров "Облом off"
Корінна, Валентина Ігорівна. Анти - Дім у драмі В. Винниченка "Чорна Пантера і Білий медвідь" як один із топосів почварності / Валентина Ігорівна Корінна. - С .99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: явище анти-дім, межа XIX-XX століття, "Чорна Пантера і Білий Медвідь"
Кудряшова, Оксана Валентинівна. Особливості модерного віршування Грицька Чупринки / О. В. Кудряшова. - С .103-105. - Библиогр. в конце ст.
Лаврушкіна, Ганна Вікторівна. Актуалізація інонаціонального сегмента української художньої прози початку XX століття : антигерметична тенденція / Г. В. Лаврушкіна. - С .106-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська література межі XIX-XX століття, інонаціональна діяльність, актуалізація українських прозаїків
Ленська, Світлана Василівна. Імпресіоністичність новелістики Є. Гуцала / С. В. Ленська. - С .109-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпресіонізм, новелістика, Є. Гуцало
Малютіна, Наталія Павлівна. Шляхи літературизації драматичного жарту в українській драматургії кінця XIX - початку XX століття / Н. П. Малютіна. - С .112-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: драматичний жарт, драматургія кінця XIX - початку XX століття
Марчук, Ганна Іванівна. Поетика сатиричного модусу в композиційно-сюжетній системі західноукраїнської прози кінця XIX - початку XX століття / Г. І. Марчук. - С .116-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сатирична повість, сатирична гіпербола, містика
Мацієвська, Валентина Степанівна. Розширення можливостей художньої деталі (на матеріалі малої прози М. Яцкова) / В. С. Мацієвська. - С .120-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня деталь, проза, М. Яцків
Мережинська, Ганна Юріївна. Новое поколение в русской литературе рубежа XX - XXI вв. (к проблеме общености мировосприятия и идеологии) / Г. Ю. Мережинська. - С .123-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: російська література "покоління 90-х", "формули покоління"й ідеології
Мірошниченко, Павло Васильович. Концепція героя-протагоніста в дискурсі "Молодої музи" / П. В. Мірошниченко. - С .130-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герой-пратогоніст, літературний гурт "Молода муза", пролема знання, трагедія розуму
Монастирська, Олеся Василівна. Мовна картина світу : лінгвістичний та філософський аспекти дослідження / О. В. Монастирська. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна картина світу, лігвістичний аспект, філософський аспеет
Мусулевська, Олена Анатоліївна. Жанровое своеобразие водевильного творчества Д. Т. Ленського (трансформирование традиции) / О. А. Мусулевська. - С .138-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еволюція водевілю, творчість Д. Т. Ленського
Новик, Ольга Петрівна. Барокові мотиви та образи в поезії Амвросія Метлинського / О. П. Новик. - С .142-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: барокова культура, мотиви та образи, поезії Амвросія Метлицького
Павленко, Юлія Юхимівна. Топос дзеркала в тексті - письмі / Ю. Ю. Павленко. - С .145-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст-письмо, художня дзеркальність
Погребняк, Інга Василівна. Новела "Шарга" Івана Андрусяка в контексті елементів жанру " поезія в прозі" / І. В. Погребняк. - С .148-151. - Библиогр. в конце ст.
Попкова, Юлія Володимирівна. Тэффи и "Сатирикон" / Ю. В. Попкова. - С .151-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журнал "Сатирикон", літературні жанри
Приходько, Марія Володимирівна. Сакральний образ Великої Матері в апокрифічному романі Н. Дзюбенка" Андрій Первозванний" / М. В. Приходько. - С .155-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологічний образ Великої матері, роман "Андрій Первозванний", біблійна символіка
Романко, Тетяна Олегівна. "Заангажована література" як літературний та соціокультурний феномен (на матеріалі сучасної польської прози) / Т. О. Романко. - С .159-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: заангажована література, польська література, проза
Романюк, Любов Миколаївна. Концептуальні основи модернізму в українській літературній критиці 20- х років XX століття / Л. М. Романюк. - С .163-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація української літератури, культура 20-х років XX століття, періодичні видання
Сарапин, Віта Василівна. Деканоніцація жанру оди в українській літературі кінця XVIII - початку XIX століття / В. В. Сарапин. - С .167-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканонізація жанру, література кінця XVIII - початку XIX століття
Стороха, Богдан Валентинович. Конкретна поезія Ернста Яндля на тлі німецькомовної експериментальної поезії II половини XX століття / Б. В. Стороха. - С .173-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особливості віршування, німецькомовна поезія
Тараторіна, Світлана Володимирівна. Романтизм як ідеологічна ставка на шляху до соціалістичного реалізму: погляди критиків на проблему романтичного у радянському літературознавстві 20 - 30 - х років XX століття / С. В. Тараторіна. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критики-марксисти, романтизм, радянська література 20-30 років
Тверітінова, Тетяна Іванівна. "Уединенный домик на Васильевском" как жанр усного салонного рассказа в творчестве А. С. Пушкина / Т. І. Тверітінова. - С .181-183. - Библиогр. в конце ст.
Христо, Вікторія Олександрівна. Теоретико-методологічні особливості вивчення поняття "постмодернізм" старшокласниками / В. О. Христо. - С .184-187. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, теоретико-літературні понятя
Чирков, Олександр Семенович. Творча особистість і літературний процес / О. С. Чирков. - С .187-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, літературний процес
Шовкопляс, Галина Євгенівна. Функціональна атрибутивність ознак постаті ангела в сучасному різдвяному оповіданні / Г. Є. Шовкопляс. - С .193-196. - Библиогр. в конце ст.
Шуляр, Василь Іванович. Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів / В. І. Шуляр. - С .196-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологічні моделі уроку, теоретико-літературні поняття
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
підготовка магістрантів -- поетичний процес -- паломництво -- українська еміграція
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 18
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: С707612/2012/1
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2012р. № 1
Зміст:
Барабаш, Юрій . Микола Вінграновський: "...Не одійде мій голос, голос мій не відлюбиться..." / Ю. Барабаш. - С.3-17
Дончик, Віталій. Наука з пристрастю / В. Дончик. - С.31-33
Шевчук, Валерій. Імперативи і вокативи Тараса Салиги / В. Шевчук. - С.33-36
Клочек, Григорій. Вихований Маланюком / Г. Клочек. - С.36-38
Слабошпицький, Михайло. Постійно впізнаваний Тарас Салига та його робота / М. Слабошпицький. - С.38-41
Панченко, Володимир. "Самовидець" Салига / В. Панченко. - С.41-43
Вертій, Олексій. Духовні джерела становлення національної літератури / О. Вертій. - С.43-51
Беценко, Тетяна. Аспекти дослідження народного героїчного епосу / Т. Беценко. - С.51-65
Корицька, Галина. Трансформації фольклорних мотивів у творчості Адріана Кащенка / Г. Корицька. - С.65-79
Набок, Марина. Лірико-драматичний тип героя українських народних дум / М. Набок. - С.79-87
Хоменко, Наталія. Проблема дфузії у фольклорі: українськй жорстокий романс / Н. Хоменко. - С.87-96
Бондар, Микола. Спроба тексто-біографії Федьковича : Рецензія на книгу: "Ковалець Л.М. Юрій Федькович: Історія розвитку творчої індивідуальності письменника" / М. Бондар. - С.96-100
Улюра, Ганна. Морозиво літом, гарячий чай взимі : Рецензія на книгу: "Філоненко С.О. Масова література в Україні: дискурс / гендер / жанр: монографія" / Г. Улюра. - С.100-103
Стус, Дмитро. Актуалізація українські текстології : Рецензія на книгу: "Гнатюк М.М. Текстологічні студії" / Д. Стус. - С.103-105
Іванишин, Петро. Запрошення до літературознавчої когнітивістики : Рецензія на книгу: "Бовсуновська Т.В. Когнітивна жанрологія та поетика: монографія" / П. Іванишин, М. Іванишин. - С.105-108
Астаф’єв, Олександр. На межі ілюзії та реальності : Рецензія на книгу: "Нямцу Анатолій, Литвинюк Оксана. Міфопоетика Вільяма Голдінга: монографія" / О. Астаф’єв. - С.108-111
Бурлака, Галина. Навернення до текстології : Рецензія на книгу: "Олексій Неживий. Григір Тютюнник: текстологічна проблематика життя і творчості: монографія" / Г. Бурлака. - С.111-117
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
141.319.8(038)
Х 18


    Хамітов, Н.
    Філософський словник. Людина і світ / Н. Хамітов, С. Крилова. - Київ : Центр навчальної літератури, 2007. - 264 с. - ISBN 978-966-373-308-1. - ISBN 978-966-364-515-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Філософська антропологія--Аксіологія--Словники

Кл.слова (ненормовані):
актуалізація -- буття -- героїзм -- душа -- етика -- іронія -- ірреальне -- краса -- міфологія -- образ -- поняття -- прекрасне -- світ -- талант -- творчість -- усамотнення -- фаталізм -- час -- вічність
Анотація: У цій книзі авторам вдалося визначити найважливіші філософські терміни цікаво і лаконічно.
Дод.точки доступу:
Крилова, С.


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
378.147
Б 72


    Бобрицька, В. І.
    Формування здоров’я молоді: актуалізація світового ретродосвіду в умовах сучасної університетської освіти : монографія / В. І. Бобрицька ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Полтава : Рибалка Д. Л., 2010. - 199 с. - ISBN 978-966-2319-04-0 : 29.00 грн., 10.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Організація вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
світовий ретроспективний досвід -- сучасна модель університету -- ідея університетської освіти
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: Д357007/2015/10
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 10
Зміст:
Бойко, Наталія. Формування системних знань на уроках літератури - запорука успішної підготовки до ЗНО / Н. Бойко. - С.2-5
Кл.слова: актуалізація опорних знань, мотивація роботи, самостійна робота
Стасюк, Оксана. Твір-опис природи за картиною (Урок у 6 класі) / О. Стасюк. - С.6-8
Кл.слова: план-конспект уроку, пейзаж у літературних творах, опис природи за картиною
Стасюк, Оксана. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі (Урок у 7 класі) / О. Стасюк. - С.8-9
Кл.слова: план-конспект уроку, художній опис, опис зовнішності людини
Бондаренко, Неллі. Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською / Н. Бондаренко. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підручник з української мови, 8 клас, концептуальні засади підручника, мовна освіта
Вірченко, Тетяна. Підготовка вчителя до організації учнівських досліджень / Т. Вірченко. - С.14-23
Кл.слова: учнівські наукові роботи, науково-дослідницька робота, структура наукової роботи
Заставська, Інна. Завдання для контрольного оцінювання з української літератури (7 клас, І семестр) / І. Заставська, Ю. Тимошенко. - С.24-30
Кл.слова: контрольні завдання, відповідність шкільній програмі, тести
Консультує професор Іван Ющук. - С.30
Кл.слова: географічні назви, творення відносного прикметника, відмінювання географічних назв
Дільна, Оксана. Типові анормативи у мовленні сучасного школяра / О. Дільна. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовлення школярів, словниковий запас, словотвірна модель
Літвіняк, Олександра. Постать Юрія Жлуктенка в українській лінгвокультурі / О. Літвіняк. - С.37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельників, Ростислав. Югурта, мурашиний король (З нагоди ювілею Майка Йогансена) / Р. Мельників. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарнашинська, Людмила. Парадигма світоглядних шукань Христі Алчевської: від ідеалу краси до ідеалу соціальної справедливості / Л. Тарнашинська. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Науменко, Наталія. "Осіння лірика" в аспекті злуки мистецтв / Н. Науменко. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Батан, Олег. Стиль реалізму в літературі: ідеологія, естетичні засади, поетика / О. Батан. - С.55-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: романтизм, реалізм, просвітництво
Вздульська, Валентина. До спроби аналізу української дитячої літератури 1990-2000-х років / В. Вздульська. - С.62-63
Кл.слова: українська дитяча література, нові видавництва, повернення забутих імен
Бабійчук, Тамара. Зустріч з Шевченком : [рецензія] / Т. Бабійчук. - С.63-64
Кл.слова: шевченко тарас, про нього, шевченкознавство, життєпис Т. Г. Шевченка
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.10.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 24. - 2015. - 122 с. - 46.82 грн.
    Зміст:
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами" / Н. О. Терентьєва. - С .4-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джерелознавство, історичні джерела, історичні пам'ятки
Морзе, Наталія Вікторівна. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. - С .10-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, ІКТ-компетентність, модель ІКТ-компетентності
Морзе, Наталія Вікторівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. - С .20-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні компетентність
Паламарчук, Лариса Борисівна. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. - С .32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: геоінформаційна система, геоінформаційна компетенція, навчально-виховний процес
Тригуб, Ілона Іванівна. Професійна компетентність експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С .38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, компетентність, компетентнісний підхід
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції / Г. В. Брюханова. - С .43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема підготовки, професійні компетентності, компетентний фахівець з дизайну
Галицька, Майя Михайлівна. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С .49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетентність
Грищук, Юлія Володимирівна. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща / Ю. В. Грищук. - С .53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Республіка Польща, професійна компетентність учителя, соціокультурна компетентність
Диба, Тетяна Григорівна. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба. - С .58-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейська рамка кваліфікацій, Національна рамка кваліфікацій, професійні стандарти
Козак, Людмила Василівна. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С .68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, компетентність викладачів, інноваційна компетентність
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning) / О. М. Кузьменко. - С .73-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, навчання у команді, навчання разом
Мартинчук, Олена Валеріївна. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда / О. В. Мартинчук. - С .77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вчитель-логопед, інклюзивна освіта
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва / Т. М. Пляченко. - С .84-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, професійні компетентності, професійна підготовка
Прошкін, Володимир Вадимович. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів / В. В. Прошкін. - С .88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетентність, майбутній учитель, професійна підготовка
Стаднік, Надія Вікторівна. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми / H. В. Стаднік. - С .93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, комунікативна компетентність
Громова, Наталія Михайлівна. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів / Н. М. Громова. - С .98-102
Кл.слова: інтерпретація, іншомовні тексти, переклад
Міляєва, Валерія Робертівна. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця / В. Р. Міляєва. - С .103-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, професійне становлення, суб’єктність особистості
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)