Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=антиципація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
612.821(075.8)
Т 45


    Тітов, Іван Геннадійович.
    Вступ до психофізіології [Текст] : навч. посібник / І. Г. Тітов. - Київ : Академвидав, 2011. - 296 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2 (серія). - ISBN 978-617-572-020-2 : 48.00 грн.
    Зміст:
Загальні засади психофізіології
Психофізілогія суб'єктивного відображення
Оснвні прикладні галузі психофізілогії
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психофізіологія--Навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
активність -- антиципація -- відчуття -- емоції -- індукція -- кодування -- мислення -- мовлення -- мотивація -- несвідоме -- свідомість -- рецептор -- рефлекс

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.922.7
Л 75


    Ломов, Б. Ф.
    Вопросы общей, педагогической и инженерной психологии / Б. Ф. Ломов. - Москва : Педагогика, 1991. - 296 с. - Библиогр.: с. 285 - 290. - ISBN 5-7155-0257-8 (в пер.) : 2.00 грн.
Акад. пед. наук СССР
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- загальна психологія -- педагогічна психологія -- інженерна психологія -- прикладна психологія -- образ в психології -- пам’ять -- антиципація -- шкіряна чуттєвість -- мислення -- просторове мислення
Дод.точки доступу:
Барабанщиков, В. А. \сост., ред.\
Бодалев, А. А. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
87.6я031
Л 93


    Людвиченко, Марина Віталіївна.
    Утопія і футурологія у контексті формування соціальних ідеалів : автореферат дисертації ... канд. філос. наук : 09.00.03 / М. В. Людвиченко ; кер. роботи В. Л. Чуйко ; Київ. нац. ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ, 2010. - 15 с.
ДРНТІ
ББК 87.6я031

Рубрики: Філософія--соціальна філософія--філософія історії--Україна--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
антиципація -- дистопія -- трансгуманізм -- екофутурологія
Дод.точки доступу:
Чуйко, Вадим Леонідович \кер. роботи.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Гладкова, В.
    Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 30-36, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічність -- дослідницька компетентність -- інновативність -- майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)