Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=взаємозалежність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
37.091.4
С 91


    Сухомлинський, Василь Олександрович.
    Розмова з молодим директором / В. О. Сухомлинський. - Київ : Радянська школа, 1988. - 284 с. - ISBN 5-330-00123-4 : 6.00 грн., 2.96 грн., 0.75 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
творча праця -- взаємозалежність пед. явищ -- духовне життя -- моральне виховання -- відвідування та аналіз уроків
Анотація: В книзі висвітлюються питання організації навчального процесу в школі і керівництва ним. Автор, ділиться з молодими керівниками шкіл досвідом роботи, своїми думками про виховання і навчання учнів, розкриває особливості творчої праці учителя, педагогічного колективу.

Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

2.
74.204.1
Ф 33


    Федорець, М. О.
    Система проектування та планування роботи сучасної школи / М. О. Федорець // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 1/3. - С. 23-89
ДРНТІ
ББК 74.204.1

Рубрики: Управління школою--модель школи

   Управління школою--планування роботи--проектний підхід


Кл.слова (ненормовані):
модель навчального закладу
Анотація: Роботу виконано в межах Міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту "Школа ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства" і є досвідом Одеської школи-інтернату № 2 із проектування та планування роботи за нових умов. Особливістю системи загальношкільних планів є їх проектний формат, взаємозалежність, практико-орієнтоване спрямування та достатня гнучкість, що дозволяє оперативно враховувати вимоги державної політики в галузі освіти, виклики зовнішнього культурно-освітнього простору й очікування батьківської громади, а також зміни, що відбуваються у внутрішньошкільному освітньому середовищі.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Моренко, О.
    Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери [Електронний ресурс] / О. Моренко. - Електронні текстові дані и Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 158-164, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)158164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інновація -- проект -- соціальна робота
Анотація: У статті розкрито зміст і специфіку застосування проектування, проектної діяльності у практичній діяльності фахівців із соціальної роботи, розглянуто функції проектування в соціальній роботі. Дано визначення понять «інновація», «соціальна інновація», «інноваційні соціальні технології», «проектування», «проект». Розглянуто історичні витоки ідей проектного навчання. Визначено роль проектування в діяльності майбутніх фахівців соціальної сфери. Визначено з позицій практики соціальної роботи, проектування – як складову менеджменту діяльності соціальних служб, складову самоменеджменту фахівців з соціальної роботи та соціальну технологію спрямовану на прогнозування та здійснення соціальних нововведень. Також визначено взаємозалежність ефективності діяльності фахівця із соціальної роботи, його професіоналізму від здатності до проектування та впровадження соціальних інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Елькін, О.
    Навчання, базоване на співпраці : 32 стратегії кооперації в класі / О. Елькін // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 21. - С. 23-26

Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання -- позитивна взаємозалежність -- принципи кооперації -- стратегії кооперації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
159.923:316.6
К 56


    Кові, Стівен.
    7 звичок надзвичайно ефективних людей. Потужні інструменти розвитку особистості [Текст] / С. Кові. - П’яте видання. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2020. - 384 с. - ISBN 978-966-14-2945-0 : 143.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Розвиток особистості

   Соціологія особистості


Кл.слова (ненормовані):
особисте лідерство -- personal leadership -- особистий менеджмент -- personal management -- взаємозалежність -- interdependence -- емпатичне спілкування -- empathic communication -- creative collaboration -- творча співпраця

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2021/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці ст.
Зміст:
Матвіїв, Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості / Н. Матвіїв, Н. Мачинська. - С.7-13
Казакевич, О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів / О. Казакевич. - С.14-20
Мурзіна, О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря / О. Мурзіна. - С.21-29
Гладкова, В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти / В. Гладкова. - С.30-36
Проценко, О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті / О. Проценко, О. Мельниченко. - С.37-45
Ханикіна, Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - С.46-55
Сараєва, І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку / І. Сараєва. - С.56-63
Мосьпан, Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції / Н. Мосьпан, А. Дурдас. - С.64-71
Сисоєв, О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) / О. Сисоєв. - С.72-80
Андрійчук, В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід / В. Андрійчук
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Матвіїв, Н.
    Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості [Електронний ресурс] / Н. Матвіїв, Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- інтелект -- нейробіологія -- спадковість -- середовище
Анотація: Стаття присвячена аналізу досліджень нідерландського професора Діка Франса Свааба в контексті взаємозалежності та взаємовпливу спадковості, середовища та виховання на становлення й розвиток особистості. Автори, здійснюючи критичний огляд публікацій Діка Свааба, акцентували увагу на вагомих ознаках формування особистості, інтегруючи в даному контексті результати досліджень з психології, педагогіки та нейробіології. У публікації показано тісний взаємозв’язок усіх чинників, що впливають на формування особистості (екологічних, соціальних, економічних, ідеологічних, психологічних тощо); доведено їх взаємозалежність та взаємозумовленість на різних вікових етапах розвитку особистості. Зазначено, що внутрішньоутробний розвиток особистості значною мірою залежить від індивідуальних особливостей матері, показано вплив шкідливих звичок матері на генетичні мутації організму дитини. Доведено, що виховання й соціальна взаємодія були й залишаються рушіями культурного й цивілізаційного становлення особистості на різних вікових етапах: людина як загальносуспільна істота формує свою особистість у предметній діяльності й спілкуванні, що характеризує ступінь залучення людини до суспільних відносин. Акцентовано увагу на тому, що соціальний контакт є вагомим чинником гормональних процесів всередині організму людини; показано, що на процеси формування особи активно впливають зовнішні чинники (оптимальна пропорція руху і сну, збої біологічного годинника, стрес, порушення дрібної моторики тощо). Дослідження, ґрунтуючись на базових практичних результатах, отриманих професором Діком Сваабом, презентує необхідність ґрунтовного вивчення означених взаємозумовленостей та взаємозв’язку студентами педагогічних спеціальностей у контексті забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мачинська, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Однорог, Г.
    Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю [Електронний ресурс] / Г. Однорог. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 19-27, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтегральна компетентність -- кваліфіковані робітники -- ключові компетентності -- швейна промисловість -- ринок праці
Анотація: У статті порушено проблему відсутності у Державних стандартах професійно-технічної освіти для професій «Кравець» і «Закрійник» переліку актуальних ключових компетентностей, затребуваних сучасним ринком праці швейної промисловості. Автором проаналізовано законодавчі і нормативно-правові документи, що стосуються теми ключових компетентностей майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю; порівняно результати дослідження ринку праці швейної галузі щодо затребуваності ключових компетентностей. Визначено актуальні здатності майбутніх кравців і закрійників, які необхідні для досягнення ними професійного успіху, підвищення конкурентоспроможності, формування професійної мобільності й адаптації на ринку праці швейної галузі. Акцентовано, що креативність у контексті швейного виробництва – це основа розвитку багатьох ключових компетентностей майбутніх фахівців швейного профілю. Обґрунтовано доцільність введення дефініції «інтегральна ключова компетентність майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю». Дано визначення інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю та визначено її структуру, що складається з ціннісно- мотиваційного, когнітивно-діяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів. Кожен із цих трьох компонентів в подальшому виступає критерієм розвиненості досліджуваного явища. Автором спроєктована модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю, що відображає взаємозв’язок та взаємозалежність всіх її компонентів, які структурують актуальні здатності майбутніх фахівців даної галузі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Ковалинська, І. В.
    Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 76-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- комунікація -- мовний регістр -- національна меншина
Анотація: Cтаття присвячена висвітленню досвіду мовної підготовки учителів до роботи у мультикультурному середовищі. Автор описує соціальні ролі викладача і зазначає важливість адекватного використання мовних засобів учителем відповідно до цілей висловлення та аудиторії. Виявлено професійні якості викладача та описано взаємозалежність професійних та особистісних якостей викладача та рівня академічних результатів студентів. У статті описано вимоги до володіння другою мовою для викладачів школи всіх рівнів, оскільки Канада є двомовною країною. Виявлено роль викладача як транслятора й інтерпретатора культурних зразків для усіх учасників мультикультурного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Купрій, Т. Г.
    Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) [Електронний ресурс] / Т. Г. Купрій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 200-212, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«інший/чужий» -- ідентичність -- імагологія -- образ -- стереотип -- студент
Анотація: У роботі розглядається питання формування об’єктивних образів «чужий/інший» у свідомості сучасної української студентської молоді як імалогічного виміру становлення свідомого громадянина. Розкриваються чинники та фактори формування акцентуальних негативних образів сучасної студентської молоді. Досліджено особливості прояву соціальних імагологічних вимірів особистості в основних сферах її життєдіяльності в період підготовки у вищій школі. Проаналізовано на основі результатів емпіричного дослідження взаємозалежність між політичними подіями та явищами в Україні та формуванням в середовищі студентської молоді маркерних / чи маргінальних суспільних конструкцій, які породжують імагологічні образи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)