Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=віртуальне середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Давиденко, Андрій Андрійович.
    Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів [Текст] / А. А. Давиденко, В. М. Ракута // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійний розвиток -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурс -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог -- сайт
Дод.точки доступу:
Ракута, Валерій Михайлович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Смоляр, Інесса.
    Трансформація бібліотечно-інформаційного обслуговування в умовах дистанційного сервісу [Текст] / І. Смоляр, Л. Туровська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
електронні інформаційні ресурси -- послуги й продукти -- онлайнові технології -- віртуальне середовище -- інформаційно-комунікаційна діяльність -- наукові комунікації -- суспільство знань -- дистанційне сервісне обслуговування -- віддалені читачі -- бібліотечно-інформаційний комплекс
Дод.точки доступу:
Туровська, Леся


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Мельник, Оксана Ярославівна.
    Особливості дизайну мультимедійної презентації для віртуального мистецького середовища / О. Я. Мельник, В. О. Штель // Культура і сучасність : альманах. - 2020. - № 2. - С. 123-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа презентація -- музей -- мистецький простір -- віртуальне середовище -- засоби виразності
Дод.точки доступу:
Штель, Віктор Олексійович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Різак, Г.
    Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" [Електронний ресурс] / Г. Різак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 54-60, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
віртуальне середовище -- мультимедійна лекція -- фармацевтична освіта -- цифрові технології -- практикум
Анотація: Актуальність наукової теми ґрунтується на пошуку та вирішенні проблем підбору та удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація». Мета статті полягає у дослідженні особливостей процесу викладання дисципліни «Фармацевтична хімія» для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». У процесі проведеного опитування студентів денної форми навчання виявлено проблеми під час вивчення фармацевтичної хімії та окреслено шляхи удосконалення методики лабораторних робіт. Здійснено розробку методичного інструментарію для підвищення рівня викладання фармацевтичної хімії для студентів спеціальності фармація, а саме: використання мультимедійних інтерактивних лекцій; розроблення електронних курсів; метод ролевих ігор; підготовка та захист курсових робіт; застосування лекцій або лабораторно-практичних занять із розглядом різних професійних ситуацій, із запропонованими хибними формулами, визначеннями, можливими механізмами реакцій. У процесі проведення формувального етапу експерименту мали місце використання віртуального освітнього середовища, мультимедійних лекцій. Сформовано перспективні напрямки удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Практична цінність роботи полягає в удосконаленні методики організації та проведення лабораторних робіт за конкретною тематикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Самохіна, Жанна.
    Інструменти і технології маркетингу в системі управління знаннями [Текст] / Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2022. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
управління знаннями -- маркетинг знань -- рекламна діяльність -- первинна інформація -- вторинна інформація -- віртуальне середовище
Анотація: Мета статті – визначення цілей і основних завдань маркетингу знань, який відображає специфіку застосування маркетингових інструментів і технологій щодо знань як нтелектуального продукту в інформаційній галузі, а також особливостей його застосування в бібліотеці (на прикладі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського). Методи дослідження. Дослідження ґрунтується на системному та структурному підходах, на методах порівняльного та логічного аналізу. Наукова новизна полягає в окресленні ролі і кола основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки бібліотечної діяльності; у визначенні інструментів і методів, які доцільно використовувати в маркетингу знань, щоб урахувати специфіку бібліотечної сфери; у представленні особливостей застосування традиційних і специфічних інструментів і методів маркетингу для менеджменту знань у бібліотеці; у висвітленні комунікаційної функції рекламної діяльності системи управління знаннями в бібліотеці; викладенні технологій маркетингу знань у віртуальному середовищі, редставленні специфіки їх застосування на інформаційному ринку бібліотечних послуг; в окресленні етапів упровадження маркетингу знань стосовно специфіки бібліотечної діяльності на прикладі створення інноваційних послуг в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського. Висновки. Просування бібліотечних послуг у сучасних умовах опирається на маркетингові складники, покликані стимулювати інтерес читачів до бібліотек як до інформаційних центрів. Отже, в рамках сучасної стратегії розвитку особливого значення набувають зусилля бібліотек із використання інструментів та технологій маркетингу знань, зокрема, реклами як основного засобу маркетингового інструментарію впровадження бібліотечних послуг, ефективне використання яких дозволяє вирішувати багато стратегічних і тактичних завдань бібліотеки на ринку інформаційних послуг і у віртуальному середовищі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)