Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гештальт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
159.923(075.8)
Б81


    Бондаренко, Олександр Федорович.
    Психологічна допомога особистості : навчальний посібник / О. Ф. Бондаренко ; художник В. Б. Лопарєв. - Харків : Фоліо, 1996. - 237 с. : табл. - Бібліогр. на поч. розд. - Термінол. слов. с.: 232-235. - ISBN 966-03-0011-5 : 1.20 грн., 3.00 грн., 4.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Психотерапія--Навчальні видання для вищої школи


Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога -- класичний психоаналіз -- аналітична психологія -- індивідуальна психологія -- гуманістичний психоаналіз -- раціонально-емотивна терапія -- психологічне консультування -- реальнісна терапія -- гештальт-терапія -- екзистенційна психотерапія -- трансперсональна психотерапія -- християнська психотерапія -- етика психолога -- неофрейдизм -- когнітивна психотерапія -- гуманістична психотерапія -- екзистенційне консультування -- професійна підготовка психолога
Анотація: Проблеми і методи надання психологічної допомоги.
Дод.точки доступу:
Лопарєв, В. Б. \художник.\


Примірників всього: 122
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (42),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (28),
Фаховий коледж «Універсум» (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (42),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (28),
Фаховий коледж «Універсум» (9)

Знайти схожі

2.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
364-7
Г 90


   
    Групи взаємодопомоги: соціалізація через розвиток творчого потенціалу : метод. посіб. для фахівців, які працюють у групах взаємодопомоги, створених при Консультативних пунктах "Довіра" центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді / за ред. Б. П. Лазоренка, О. І. Пилипенка. - Частина друга. - Київ : Калита, 2005. - 167 с. - ISBN 966-8879-19-8 : 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальні служби--Наркозалежні--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- соціальна адаптація -- творчий потенціал -- наркозалежність -- арт-терапія -- гештальт-терапія -- групи взаємодопомоги
Анотація: Посібник розкриває шляхи соціалізації наркозалежної молоді через розвиток творчого потенціалу.
Дод.точки доступу:
Лазоренко, Б. П. \ред.\
Пилипенко, О. І. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
615.851.6
Р 83


    Рудестам, Кьел
    Групповая психотерапия / Кьел Рудестам. - Санкт-Петербург : Питер, 1999. - 376 с. - (Мастера психологии). - пер.с англ. А. Голубев. - ISBN 5-88782-397-6 : 21.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
психологія груп -- Т-групи -- групи зустрічей -- гештальт-групи -- психодрама -- групи телесної психотерапії -- танцювальна терапія -- арт-терапія -- трансанктний аналіз
Анотація: В книге представлены психологические явления, происходящие в группе,а также методы для коррекции личности при помощи группового воздействия на человека.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
615.851
Р 83


    Рудестам, Кьел.
    Групповая психотерапия / Рудестам К. - 2-е международ. изд. - Санкт-Петербург : Питер, 2001. - 376 с. - (Золотой фонд психотерапии). - пер. с англ. А. Голубев. - ISBN 5-318-00445-8 : 20.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- психологія груп -- Т-групи -- групи зустрічей -- гештальт-групи -- психодрама -- арт-терапія
Анотація: Книга является подробным изложением теоретических и практических основ работы терапевта в группах.

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

6.
Шифр: Д357007/2016/3
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 3
Зміст:
Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів : Продовження. Початок у 2 числі за 2016 рік / Л. Варзацька. - С.2-5
Кл.слова: морфологічне поняття, морфологічні знання, граматична форма
Римарчук, Наталія. Службові частини мови та вигук.Узагальнення й систематизація знань (7 клас) / Н. Римарчук. - С.5-7
Кл.слова: план-конспект уроку, службові частини мови, вигук
Піскорська, Лідія. Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури / Л. Піскорська, Т. Любчич. - С.8-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст освіти, гештальтпсихологія, гештальтпедагогіка
Хомеча, Наталія. А слава - заповідь моя : Тарас Шевченко в рецепції поетів кінця XX - початку XXI століття / Н. Хомеча. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шевченко тарас, про нього, культ Шевченка, літературний канон
Федунь, Марія. Західноукраїнське шевченкознавство першої половини XX століття на уроках літератури / М. Федунь. - С.17-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: галицька шевченкіана, шевченкознавство, переклад
Сітькова, Ірина. Тарас Шевченко. "Давидові псалми"."Ісаія. Глава 35" : Урок у 9 класі / І. Сітькова. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Шевченко Тарас, Давидові псилми, про твір, Шевченко Тарас, Ісаія. Глава 35, про твір
Букша, Тетяна. Твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє : Урок за поезією "Заповіт" / Т. Букша. - С.25-27
Кл.слова: план-конспект уроку, Шевченко Тарас, Заповіт, про твір, історія написання "Заповіту"
Гончаренко, Ірина. Стою заплакана й часлива / І. Гончаренко. - С.27
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Гончаренко, Ірина. Який прозорий ранок цей... / І. Гончаренко. - С.27
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Гончаренко, Ірина. День зимовий , як свічка, згасав... / І. Гончаренко. - С.27
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Братусь, Марія. Лінгвокраїнознавчий аспект вивчення творчості Тараса Шевченка на заняттях з української мови як іноземної / М. Братусь. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шевченкознавство, шевченко тарас, про нього, творчість Тараса Шевченка
Макаренко, Лариса. Нестандартні форми контролю знань за творчістю Кобзаря (9 клас) / Л. Макаренко. - С.31-32
Кл.слова: бліц-опитування, гра, тестові завдання
Радчук, Віталій. Як перекласти поетичне "ледь-ледь"? / В. Радчук. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад, поезія, ледь-ледь
Карповець, Христина. До питання про асиміляцію за місцем і способом творення / Х. Карповець. - С.38-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асиміляція, фонемний склад мови, звуковий склад мови
Кулаківська, Ольга. Зауваги щодо доцільності вживання деяких іншомовних слів / О. Кулаківська. - С.40-41
Кл.слова: іншомовні слова, словниковий склад мови, вплив однієї мови на іншу
Кумеда, Олена. Пантелеймон Куліш: письменник, етнограф, мовознавець / О. Кумеда. - С.42-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Куліш Пантелеймон, про нього, ідіолект, східноподільський говір
Пахаренко, Василь. Міфотворча місія геніального мистецтва / В. Пахаренко. - С.47-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світлий геній, темний геній, міфотворення
Вівчарик, Наталія. Григор Лужницький: митець, який назавжди залишився українцем / Н. Вівчарик. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лужинський Григор, про нього, літературне угрупування "Логос", жанр
Лужницький, Григор. Дитина / Г. Лужницький. - С.60-61
Кл.слова: проза, оповідання, текст
Бондарева, Олена. Реалістичні барви модерну : [рецензія] / О. Бондарева. - С.62
Кл.слова: модернізм, неореалізм, літературний напрям
Крук, Галина. Живиця / Г. Крук. - С.63
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Останній патрон / Г. Крук. - С.63
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Сниться мені бомбосховище на околиці пам'яті / Г. Крук. - С.63
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Lindenstra?e / Г. Крук. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Вузька долоня риби гладить дно... / Г. Крук. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Світ твій, Боже - складної конструкції... / Г. Крук. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Забери на долоню птаха / Г. Крук. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Крук, Галина. Сентиментальна історія: він любить її, а вона - його... / Г. Крук. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (15.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (15.03.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: З659149/2017/11
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
"Будуймо містки між дитячими серцями і вчительським" Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Чоловської. - С.2-4
Кл.слова: вчитель, дружба, гуманна педагогіка
Чоловська, Ольга. Урок мовою серця / О. Чоловська. - С.5-6
Кл.слова: методика серця, робота душі, урок зарубіжної літератури
Дзик, Анатолій. Методичні дегустації. Компетентний учитель - сучасному учневі / А. Дзик, О. Чоловська. - С.7-9
Кл.слова: модель уроку, ключ до слова, зарубіжна література
Іващенко, Алла. Міні-воркшоп "Істина в діалозі" (вивчення п’єси Г. Ібсена "Ляльковий дім" з використанням прийомів вітагенного навчання) / А. Іващенко. - С.10-12
Кл.слова: Ібсен, Ляльковий дім, конспект уроку, прийоми вітагенного навчання
Вітко, Марина. Персоніфікація природних сил у творчості Гарсія Лорки (на прикладі поезії "Romance de la Luna Luna") / М. Вітко. - С.12-15
Кл.слова: Горсія Лорки, поезія, конспект уроку
Ходюк, Олена. Літературна студія - простір для творчості / О. Ходюк. - С.16-17
Кл.слова: літературна студія, творчість
Юлдашева, Людмила. Свято, яке завжди з нами / Л. Юлдашева. - С.18-19
Кл.слова: Полтава, літературна освіта
Туряниця, Вікторія . Світоглядні та естетичні погляди Ш. Бодлера у збірці "Квіти зла" / В. Туряниця. - С.20-23
Кл.слова: естетичні погдяди Бодлера, збірка "Квіти зла", конспект уроку
Дячок, Світлана. Педагогічні смаколики від Світлани Дячок / С. Дячок. - С.24-25
Кл.слова: зарубіжна література
Желізко, Юлія. Ключики до дитячих сердець / Ю. Желізко. - С.26-27
Кл.слова: дитина, творче мислення
Юрчишина, Марія. Від особистості письменника - до особистості учня / М. Юрчишина. - С.28-30
Кл.слова: гідність, патріотизм, містика
Сорока, Інна. Таємниці, сховані у філіжанці кави / І. Сорока. - С.31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: священні книги людства, доба Античності, лірика Давньої Греції, Давньогрецький театр
Полякова, Валентина. Гештальт-завдання на уроках зарубіжної літератури / В. Полякова. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гештальт-психологія, особистісно орієнтована освіта, педагогічно-психологічна технологія
Палчей, Маріанна. Тривога за руйнування духовних цінностей у новелі Рея Бредбері "Усмішка". Образ Тома, його динаміка / М. Палчей. - С.46-49
Кл.слова: Бредбері Рей "Усмішка", образ Тома, конспект уроку
Гузь, Ольга. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу / О. Гузь. - С.50-64
Кл.слова: зарубіжна література, конспекти уроків
Гузь, Олена. Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму / О. Гузь. - С.50-54
Кл.слова: лірика, європейський романтизм, мотиви світової скорботи
Гузь, Олена. Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз "Передмови" / О. Гузь. - С.54-56
Кл.слова: зарубіжна література, конспект уроку, Герой нашого часу
Гузь, Олена. Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму" / О. Гузь. - С.60-64
Кл.слова: новаторство, Лермонтов, Герой нашого часу, романтизм й реалізм
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: В227655107/2017/11/12
   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України [Текст] : всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Виходить щомісячно
2017р. № 11/12
Зміст:
Чоловська, Ольга. Урок мовою серця / О. Чоловська. - С.2-3
Кл.слова: зарубіжна література, казка, оповідання
Мартинюк, Уляна. Формування креативної особистості / У. Мартинюк. - С.7-14
Кл.слова: провідна педагогічна ідея, сутність досвіду, репрезентація досвіду
Дуняшенко, Наталія. Використання сучасних освітніх електронних ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета(на прикладі вивчення твору Крістіне Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко") / Н. Дуняшенко. - С.15-19
Кл.слова: освітні електронні ресурси, система образів
Савченко, Людмила. Використання ігрових педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури / Л. Савченко. - С.20-23
Кл.слова: педагогічні технології, зарубіжна література, ігрові форми заняття
Денисюк, Ольга. В. Г. Короленко "Сліпий музикант". Петро Попельський і Евеліна / О. Денисюк. - С.25
Кл.слова: аналіз сюжетної лінії, Короленко, Сліпий музикант, зарубіжна література
Юрчишина, Марія. Від особистості письменника - до особистості учня / М. Юрчишина. - С.33-35
Кл.слова: містика, гідність, патріотизм
Сорока, Інна. Таємниці, сховані у філіжанці кави / І. Сорока. - С.36-45
Кл.слова: доба античності, давньогрецький театр, бароко
Полякова, Валентина. Гештальт-завдання на уроках зарубіжної літератури / В. Полякова. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гештальт-терапія, ситуація успіху, соціально-психологічні твори
Ірклій, Олена. Формування громадянина України на уроках зарубіжної літератури (на прикладі літературних творів, що вивчаються у 8 класі) / О. Ірклій. - С.51-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська компетентність, давньогорецькі лірики, патріотизм
Ваврів, Наталія. Гра-подорож у Країну Зарубіжної літератури / Н. Ваврів. - С.54-56
Кл.слова: зарубіжна література, гра-подорож
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Піскорська, Лідія.
    Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Л. Піскорська, Т. Любчич // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 3. - С. 8-10. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- гештальтпсихологія -- гештальтпедагогіка
Дод.точки доступу:
Любчич, Тетяна


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (15.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (15.03.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Полякова, Валентина.
    Гештальт-завдання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. Полякова // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 11. - С. 40-45. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
гештальт-психологія -- особистісно орієнтована освіта -- педагогічно-психологічна технологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)