Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Усенко, Павло Григорович.
    Життєвий подвиг Зигмунта Сераковського (до 150-річчя повстання 1863р.) / П. Г. Усенко // Український історичний журнал : науковий журнал. - 2013. - № 5. - С. 100-116 . - ISSN 0130-5247
ДРНТІ

Рубрики: історія--демократ--розкріпачення--гуманізація

Кл.слова (ненормовані):
польський споборник України -- взаємини з Т. Шевченком -- національно-визвольний рух
Дод.точки доступу:
Сераковський, Зигмунт (06.05.1826 - 27.06.1863) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

3.
   796.01(477)
   Д 84


    Дутчак, Мирослав Васильович.
    Спорт для всіх в Україні: теорія та практика : наукове видання / М. В. Дутчак. - Київ : Олімпійська література, 2009. - 279 с. - Библиогр.: с. 108-114. - ISBN 978-966-8708-18-3 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура і спорт--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- соціальне проектування -- гуманізація процесу

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
37.09
П 84


   
    Професійна підготовка вчителя початкових класів у контексті гуманізації та гуманітарізації вищої освіти. Досвід в умовах коледжу : зб. наук. пр. - Харків : Каравела, 1999. - 68 с. - (Проблеми сучасного мистецтва і культури). - ISBN 566-586-057-7 : 13.53 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія освіти--Історія педагогічної думки--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманітарізація освіти -- наукові праці
Анотація: У збірнику вміщено матеріали, які висвітлюють проблеми теорії та методики профенсійної підготовки вчителя початкових класів у контексті гуманізації та гуманітаризації вищої освіти

Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

5.
Шифр: П739395/2013/ 3/4
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2013р. 3/4
Зміст:
Грет, М. Я Блоги як складова наукової комунікації / М. Я Грет. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БЛОГИ, ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ, ІНФОРМАЦІЯ
Кіца, М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМА, МОНІТОРИНГ, ІЛЮСТРАЦІЇ
Проців, 3. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства / 3. Д. Проців. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ ВИДАННЯ, ХРОНІКА НТШ
Грет, Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств / Г. П. Грет, В. С. Пайкова. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ, ФОНД ОПЛАТИ ПРАЦІ, ОПЛАТА ПРАЦІ
Мудра, І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. М. Мудра. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, ГАЗЕТИ
Сеньківський, В. М. Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу / В. М. Сеньківський, Н. Є. Сеньківська, Ю. І. Петрів. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сеньківська Н. Є., Петрів Ю. І., Калиній І. В.
Кл.слова: ФУНКЦІЯ НАЛЕЖНОСТІ, ЛІНГВІСТИЧНА ЗМІННА, ТЕРМ-МНОЖИНА
Пальчевський, Б. О. Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції / Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ, СИСТЕМА ЗАХИСТУ
Петрів, Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань / Ю. І. Петрів. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ФАКТОР, ЯКІСТЬ ФАЛЬЦЮВАННЯ, КНИЖКОВІ БЛОКИ
Дурняк, Б. В. Розробка алгоритму проектування образу книги / Б. В. Дурняк, Є. Д. Бабинець. - С.47-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КНИГА, ПРОЕКТУВАННЯ, АЛГОРИТМ
Кузін, М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації / М. О. Кузін. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕОДНОРІДНІ МЕТАЛІЧНІ СИСТЕМИ, МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЕКТУВАННЯ ПОКРИТТІВ
Гавенко, С. Ф. УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків / С. Ф. Гавенко, О. Г. Котмальова, П. Б. Петрик. - С.65-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АРОМАТИЗАТОР, АРОМОЛАК, ВІДБИТКИ ОФСЕТНОГО ДРУКУ
Маїк, В. 3. Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих / В. 3. Маїк [и др.]. - С.68-77. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дурняк Б. В., Голоб Г., С. Брацко, Т. Г. Дудок
Кл.слова: ШРИФТ БРАЙЛЯ, ВИДАННЯ ДЛЯ НЕЗРЯЧИХ, СТАНДАРТИ
Хохлова, Р. А. Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством / Р. А. Хохлова, А. І. Романенко. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АВТОМАТИЧНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ, ДРУКОВАНА ПРОДУКЦІЯ, ПОЛІГРАФІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Якубовська, М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка) / М. С. Якубовська. - С.84-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ СВІТОГЛЯД, ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
Гузела, О. І. Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської) / О. І. Гузела, Л. А. Швайка. - С.93-96
Кл.слова: ЮВІЛЕЙ, КРИЛОШАНСЬКА С. С., ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Якубовська, М. С.
    Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка) [Текст] / М. С. Якубовська // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2013. - N 3/4. - С. 84-92. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Персоналія--культурометрія

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- культурологічний світогляд -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Огірко, Ігор Васильович (український математик, доктор фізико-математичних наук (1990), професор, відмінник освіти України ; 1952) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.
Шифр: Д441483/2014/9
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2014р. № 9
Зміст:
Поніманська, Тамара. Гуманізація освіти: радимося з Василем Сухомлинським / Т. Поніманська. - С.4-8
Білецька, Л. Атестація дошкільних закладів: діяльність управлінь освіти / Л. Білецька. - С.9-13
Є примірники у відділах:
Ф2 (30.09.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
378.018
Б 43


    Бєланова, Р. А.
    Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна-США) [Текст] / Р. А. Бєланова ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Центр практичної філософії, 2001. - 216 с. - ISBN 966-95855-5-4 : 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Організація освіти--Університети--Україна

Кл.слова (ненормовані):
історична перспектива -- духовний розвиток -- гуманізм -- думка
Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська академія"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
37.07
П 78


   
    Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор І. О. Линьова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 308 с. - 75.89 грн.
    Зміст:
Линьов, Костянтин Олександрович. Сучасність керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С .3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, глобальне мислення, лідерство
Редько, Сергій Іванович. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько. - С .6-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, управлінська діяльність, особистісні якості керівника
Черниш, Анатолій Петрович. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. - С .12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статутні завдання НЗ, соціальні завдання НЗ, дидактичні умови
Панченко, Алла Гнатівна. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу / А. Г. Панченко. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самоаналіз, діяльність, загальноосвітній навчальний заклад
Давидова, Наталія Олександрівна. Місце освітнього права в правовій системі України / Н. О. Давидова. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє право, галузь права, галузь законодавства
Шуть, Валентина Яківна. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету / В. Я. Шуть. - С .28-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділове спілкування, службовий етикет, мовленнєвий етикет
Руденко, Валентина Петрівна. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу / В. П. Руденко. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: репутація організації, комунікація, цільова аудиторія
Лавриненко, Олена Василівна. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку / О. В. Лавриненко. - С .37-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, педагогічний процес, "вчитель-вечірник"
Давиденко, Юлія Сергіївна. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи / Ю. С. Давиденко. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпека життєдіяльності, безпечна територія школи, моральне здоров'я
Доброханська, Оксана Юріївна. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів / О. Ю. Доброханська. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвивальне освітнє середовище, інтерактивний метод навчання, надпредментні компетентності
Дорофеєва, Олена Анатоліївна. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства / O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .58-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відповідальність, керівник НЗ, трудове законодавство
Зайвелєв, Ігор Борисович. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу / І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позашкільна освіта, освітнє право, позашкільний навчальний заклад
Кривенко, Наталія Миколаївна. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти / Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. - С .70-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, стандартизація, компетентнісний підхід
Матвієць, Тамара Петрівна. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі / Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, колективно-групове навчання, технології ситуативного моделювання
Наєнко, Олена Юріївна. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях / О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контролінг, система обліку витрат, рентабельність
Осадча, Ольга Олександрівна. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти / О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .84-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, якість освіти, ідеологія колаборативного навчання
Павленко, Наталія Петрівна. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва) / Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .90-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, наступно-перспективні зв'язки, якість освіти
Пахарєва, Галина Василівна. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу / Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, стандарт середньої освіти, ліцей
Разумова, Ніна Вікторівна. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти / Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .107-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрольно-аналітична діяльність, річний план школи, діяльність
Репецька, Тетяна Василівна. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом / Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .114-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проект, проектні технології, проектний підхід
Рубан, Людмила Йосипівна. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді / Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний музей, оглядові екскурсії, тематичні екскурсії
Рудящий, М. І. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти / М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .124-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпредметна інтеграція, основи геології, допрофільна освіта з геології
Саханда, Олена Анатоліївна. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу / O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імідж навчального закладу, якість освітніх послуг, керівник навчального закладу
Цань, Вікторія Борисівна. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти / В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: правовий статус ЗНЗ, неперервна освіта, управління навчальним закладом
Шевцова, Світлана Михайлівна. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї / С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .138-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізація, гуманітарний розвиток, саморозвиток особистості
Шевчук, Ольга Анатоліївна. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня / O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .143-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна компетентність, класифікація проектів, функції методу проектів
Шеманаєва, Наталія Володимирівна. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху / Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .146-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична педагогіка, оркестровий колектив, освітній маршрут вихованця
Шульженко, Світлана Петрівна. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії / С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: курс "Логіка", якість знань, логічне мислення
Байкова, Світлана Юріївна. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку / С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .154-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні інновації, міжнародне співробітництво, соціальне партнерство
Буднік, Ірина Олександрівна. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ / І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, анімація, анімаційна педагогіка
Велікжаніна, Наталія Андріївна. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .164-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи, активні методи, інтелектуальна досконалість
Гондюл, Ірина Леонідівна. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу / І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .169-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: коуч-керівник, коуч-менеджмент, принципи коучингу
Зубик, Світлана Петрівна. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу / С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .175-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальна діяльність, здоров’язбережувальне середовище, соціальна адаптація учня
Козак, Віра Олександрівна. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі / В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .178-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня інновація, управління інноваційним проектом, етапи дослідної роботи
Крик, Тамара Михайлівна. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи / Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне педагогічне дослідження, нововведення, взаємодія школа ВНЗ
Лимарчук, Ірина Вікторівна. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом / І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, організація, організаційна культура
Любченко, Юлія Олександрівна. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні / Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, вальдорфська педагогіка, вальдорфська школа
Миронець, Олександр Анатолійович. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект” / О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .197-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи викладання, тестування учнів, навчальний процес
Пашкевич-Скакун, Марія Станіславівна. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі / М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .202-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець із соціальної роботи, професіоналізм, кваліфікаційні вимоги
Савченко, Діана Володимирівна. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи / Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .207-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, освітній маршрут, якість навчання
Самікова, Ірина Олександрівна. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей / І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .211-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, кваліметрія, факторно-критеріальне моделювання
Снопко, Ірина Валеріївна. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання / І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .214-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, навчання
Хилько, Альона Анатоліївна. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу / А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, технологізація, технології
Шевченко, Василь Миколайович. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі / В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .226-229. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, моніторинг якості освіти, управління якістю освіти
Антонова, Катерина Євгенівна. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ / К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. - С .230-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, теорія мотивації, педагогічні працівники
Балацька, Ганна Василівна. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями / Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .235-239. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільність навчання, індивідуальний підхід, навчальні здібності
Бойко, Ганна Анатоліївна. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи / Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .239-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація дітей-мігрантів, субкультура, розвивально-освітнє середовище
Боруца, Надія Віталіївна. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект / П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. - С .244-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, управлінське спілкування, маніпуляція
Волобуєва, Людмила Анатоліївна. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу / Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. - С .250-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мікроклімат, педагогічний колектив, успішний навчальний заклад
Ридзель, Леся Володимирівна. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ / Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. - С .256-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний клімат, управління, психологічна атмосфера
Семирекова, Ілона Вікторівна. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею / І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .264-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патріотизм, патріотичне виховання, шкільний музей
Шостак, Уляна Вікторівна. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини / У. В. Шостак. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія сім’ї та школи, потенціал особистості, діти молодшого шкільного віку
Стрелковська, Вікторія Борисівна. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами / В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, спеціальна школа, форми навчання
Доценко, Юрій Миколайович. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи / Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .278-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, учнівський контингент, андрагогічні особливості
Семенюк, Оксана Євгенівна. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи / О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .291-296. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційна освіта, дистанційне навчання, інтернет-навчання
Стуленкова, Олена Миколаївна. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти / О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстернат, екстерн, дистанційне навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна інтеграція -- психологічний клімат -- модель геологічної школи
Дод.точки доступу:
Линьова, І. О. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
37.018
О-72


   
    Освітні технології : навчально-методичний посібник / О. М. Пєхота [та ін.]. - Київ : А.С.К., 2004. - 255 с. - ISBN 966-8291-22-0 : 5.60 грн.
    Зміст:
Технологічний підхід в освіті . - С .7
Особистісно орієнтована освіта і технології . - С .27
Вальдорфська педагогіка . - С .46
Технологія саморозвитку . - С .58
Технологія організації групової навчальної діяльності школярів . - С .70
Технології розвивального навчання . - С .91
Технології формування творчої особистості . - С .109
Технологія навчання як дослідження . - С .128
Проектна технологія . - С .148
Нові інформаційні технології навчання . - С .163
Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) . - С .181
Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) . - С .197
Сугестивна технологія . - С .215
Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія . - С .228
Індивідуальність учителя і освітні технології . - С .238
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна технологія -- гуманізація освіти -- особистість дитини -- особистісний підхід -- вальдорфська педагогіка -- технологія саморозвитку -- групова діяльність -- розвивальне навчання -- проектна технологія -- інформаційні технології -- сугестивна технологія -- індивідуальність учителя -- формування
Дод.точки доступу:
Пєхота, Олена Миколаївна
Кіктенко, Алевтина Зосимівна
Любарська, Ольга Миколаївна
Нор, Катерина Федорівна
Олексюк, О. Є.


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)