Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дидактичні концепції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.013.74(075.8)
Г 16


    Галус, О. М.
    Порівняльна педагогіка : навчальний посібник для студентів гуманітарних спеціалізованих вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова. - Київ : Вища школа, 2006. - 215 с. - ISBN 966-642-171-2 : 14.07 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Порівняльна педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- порівняльна педагогіка -- освіта -- інтеграція -- неперервна освіта -- шкільні системи -- початкова школа -- середня школа -- середня освіта -- фахова освіта -- модернізація -- дидактичні концепції -- стандартизація -- навчальні програми -- диференційоване навчання -- експерементальні школи -- соціалізація особистості -- виховання -- екологічне виховання -- полікультурне виховання -- трудове виховання -- фізичне виховання -- моральне виховання -- самоврядування -- виховні концепції
Анотація: Висвітлено сутність, функції, завдання, історичні періоди розвитку порівняльної педагогіки в системі педагогічної науки та інших галузях знань.
Дод.точки доступу:
Шапошнікова, Л. М.


Примірників всього: 192
Бульвар І. Шамо, 18/2 (149),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (20),
Фаховий коледж «Універсум» (23)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (149),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (20),
Фаховий коледж «Універсум» (23)

Знайти схожі

2.


    Хоружа, Л.
    Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії [Електронний ресурс] / Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)713. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- дидактичні стратегії -- дидактичні концепції -- технології
Анотація: У статті розглядаються сучасні дидактичні стратегії професійної підготовки майбутніх фахівців у вищий школі як шлях підвищення ефективності освітнього процесу, певна його модель. Компетентнісний практико зорієнтований характер освіти передбачає оновлення педагогічної теорії і практики вищої освіти, методів та технологій. Охарактеризовано особливості реалізації дидактичних стратегій на концептуальному, нормативному, діяльнісному рівнях; визначено сутнісні зміни на кожному з них.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)