Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=довільна поведінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Кононко, Олена.
    Цінність раннього дитинства для розвитку особистості / О. Кононко // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 5. - С. 3–6. . - ISSN 1680-449X

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- сюжетно-рольові ігри -- становлення особистості -- емоції -- почуття -- потреби -- мотиви -- довільна поведінка

Є примірники у відділах:
Ф2 (09.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.
Шифр: П875300957/2016/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 3
Зміст:
Лозова, Ольга. Психологія VS практична психологія? Освітянський відгомін наукової дискусії / О. Лозова. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта в Україні, методологія діяльності, порівняльний аналіз
Омельченко, Людмила. Проблеми гендерної психології у науковій спадщині С. Балея / Л. Омельченко. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Балей Степан-Максим, про нього, андрогінія, гендерна психологія
Кутішенко, Валентина. Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології / В. Кутішенко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна практика, духовність, любов
Яценко, Тамара. Методологія глибинного пізнання психіки суб’єкта / Т. Яценко, О. Поляничко, О. Педченко. - С.23-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глибинна корекція, глибинне пізнання, імовірне прогнозування
Побірченко, Неоніла. Здоров’язбережувальні орієнтири організаційної культури навчання молодших школярів / Н. Побірченко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоров’язбережувальні орієнтири, молодші школярі, організаційна культура
Зелінська, Тетяна. Розвиток амбівалентності особистості у юнацтві у контексті особистісно-інтегративної концепції / Т. Зелінська. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: амбівалентність особистості, дезінтегральне - Я, інтегральне - Я
Біла, Ірина. Твoрчість: стратегії та тенденції мисленнєвої діяльності / І. Біла. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегіальна організація мислення, стратегіальна тенденція, творча діяльність
Ліщинська, Олена. Інтерактивні потреби особистості як чинник автономності або залежності / О. Ліщинська. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність особистості, залежність особистості, потреби особистості
Журавльова, Лариса. Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів / Л. Журавльова, М. Шпак. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційний інтелект, емоції, емоційна саморегуляція
Осадько, Олеся. Комунікативні умови розвитку саногенного потенціалу особистості / О. Осадько. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєздатність, засвоєння смислових суперечностей, психологія допомога
Сорокіна, Олена. Зміст уявлень студентів-психологів про специфіку майбутньої професійної діяльності / О. Сорокіна. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професія, професійні уявлення, психолог
Кочубейник, Ольга. Агональність дискурсу та ресурси її реалізації / О. Кочубейник. - С.66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дискурсивна боротьба, змагальність, символічна влада
Петрунько, Ольга. Соціалізація студентів у віртуальних соціальних мережах: актуальність проблеми / О. Петрунько. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: альтернативні масові комунікації, віртуальні соціальні мережі, мережеве суспільство
Хазратова, Нігора. До питання про психологічну природу громадянської ідентичності та її динаміку / Н. Хазратова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадянська ідентичність, етнонаціональна ідентичність, організаційна ідентичність
Варягіна, Аліна. Особливості громадської участі молоді в соціально-політичних умовах сучасності / А. Варягіна. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадська інтернет-участь, громадська участь молоді, соціальні інтернет-мережі
Мирончак, Катерина. Вплив практики усвідомлення власної смертності на організацію життєвого досвіду особистості / К. Мирончак. - С.89-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєвий досвід, практика, смерть
Клименко, Анастасія. Міжособистісне спілкування як соціально-психологічний чинник готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі / А. Клименко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, гра, дизонтогенез
Рафіков, Олександр. Вивчення уявлень студентів про соціальний оптимізм за допомогою констатувального експерименту / О. Рафіков. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження уявлення, оптимізм, соціальний оптимізм
Бєрющева, Ірина. Індивідуально-психологічні особливості жінок-домогосподарок з різним рівнем комунікативної залежності / І. Бєрющева. - С.104-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: домогосподарка, емоційна стабільність, жінка
Бевз, Галина. Особливості уявлень про сім’ю у чоловіків двох поколінь / Г. Бевз, Г. Колпакова. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дружина, покоління, сім’я
Склярук, Анастасія. Проблемна сім’я як предмет соціальної психології: труднощі визначення й операціоналізації / А. Склярук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дисфункціональна сім’я, критерії проблемності, проблемна сім’я
Савченко, Юрій. Батьківство в аспекті перинатальної психології / Ю. Савченко. - С.119-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: материнство, батьківство, вагітність
Теплюк, Анна. Особливості формування довільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку / А. Теплюк. - С.123-127
Кл.слова: довільна поведінка, дошкільники, батьківсько-дитячі стосунки
Коток, Марія. Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку / М. Коток. - С.128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, ідентифікація, ідентичність
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Теплюк, Анна.
    Особливості формування довільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / А. Теплюк // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3. - С. 123-127, DOI 10.28925/2078-1687.2016.3.123127 . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Психологія--соціальна психологія--Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- довільна поведінка -- батьківсько-дитячі стосунки

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Соловйова, Л.
    Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 34–39. - Зміст: Формування довільних дій у грі ; Дотримання правил як показник розвитку ; Особливості рухливої гри дошкільників різного віку.

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- рухливі ігри -- гра -- довільні дії -- довільна поведінка -- розвиток -- дошкільники -- дотримання правил -- рухливі ігри -- вікові особливості

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Соловйова, Л.
    Розвиваємо довільну поведінку дитини / Л. Соловйова // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 4-10

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне дитинство -- дошкільна зрілість -- рівень довільного розвитку дитини -- мимовільна поведінка -- довільна поведінка -- дії за зразком -- дії за інструкцією

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
88.413я031
Т 34


    Теплюк, Анна Анатоліївна.
    Емоційні переживання як чинник розвитку довільної поведінки дітей дошкільного віку в умовах сім’ї : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Теплюк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 88.413я031

Рубрики: Вікова психологія--дитяча психологія--дошкільний вік--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
довільна поведінка -- батьківсько-дитячі стосунки -- співпереживання -- емпатія -- мінливі стани

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

7.
Шифр: О190803/2020/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Компанець, Наталія. Особливості довільної поведінки у дітей з РГДУ / Н. Компанець. - С.7-16
Кл.слова: довільна поведінка, розлад гіперактивності, дефіцит уваги
Луценко, Любов. Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями / Л. Луценко [и др.]. - С.17-38
Інші автори: Семко А., Романовська О., Кучер Лілія, Корочкова Наталія
Кл.слова: білінгвальний підхід, мультидисциплінарна команда, порушення слуху
Баранець, Інна. Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / І. Баранець. - С.39-45
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативний розвиток, корекційно-розвивальна робота
Піканова, Наталія. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Н. Піканова. - С.46-61
Кл.слова: соціалізованість, спеціальна педагогіка, інклюзивна освіта
Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра / Н. Коніна. - С.72-77
Кл.слова: теорія розуму, емоційний інтелект
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Компанець, Наталія.
    Особливості довільної поведінки у дітей з РГДУ / Н. Компанець // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - С. 7-16 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
довільна поведінка -- розлад гіперактивності -- дефіцит уваги

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Соловйова, Л.
    Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя [Електронний ресурс] / Л. Соловйова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 99-104, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дитина старшого дошкільного віку -- довільна поведінка -- дошкільна зрілість -- регуляція
Анотація: У статті розглянуто проблему готовності дитини до школи в умовах сучасних освітніх змін. Представлено праці науковців, в яких визначено роль довільної регуляції поведінки дитинидошкільника у формуванні її готовності до школи. Проаналізовано пропоновані ними методики вивчення розвитку у дітей здатності до довільної регуляції, націлені на дослідження вміння дітей підпорядкувати своїх дії словесній інструкції, зразку, правилу гри; на виявлення рівня розвитку довільної уваги і сприймання, здатності до цілеспрямованого пошуку рішення;на встановлення можливості дошкільників зосереджуватися на меті, активно досягати значимих цілей, долати труднощі. Наголошено на тому, що кращі результати розвитку довільної регуляції поведінки діти демонструють під час діагностики, організованої у формі сюжетно-рольової гри, гри з правилами або ігрового завдання. Виокремлено регулятивний компонент діяльності як критерій комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя. Розкрито сутність поняття та визначено показники його прояву у дитячій діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)