Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діяльнісний підходи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Дмитренко, Г. А.
    Якість трудового потенціалу організації в контексті ефективного управління персоналом / Г. А. Дмитренко, Л. С. Дорошенко, Н. І. Лапицька // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 3. - С. 113-123. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
якість трудового персоналу -- статистично особистісний -- споживчий -- діяльнісний підходи -- персонал -- ефективне управління персоналом -- самореалізація працівників -- набір персоналу -- культура управління
Дод.точки доступу:
Дорошенко, Л. С.
Лапицька, Н. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Саврасова-В’юн, Т. О.
    Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Т. О. Саврасова-В’юн. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 241-254. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів -- аксіологічний -- компетентнісний -- системний -- діяльнісний підходи -- мотиваційно-ціннісний -- емоційно-оцінний -- діяльнісно-вольовий -- професійно-особистісний -- когнітивно-орієнтаційний компоненти
Анотація: Статтю присвячено дослідженню визначення змісту та структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні наукові підходи дослідження професійно-психологічної компетентності майбутніх фахівців. Проаналізовано зміст поняття «професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів». Представлено основні компоненти та показники структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)