Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=електронна комерція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: М855626032/2018/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2018р. № 2
Зміст:
Сколько стоит фронт-лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7
Кл.слова: маркетингові послуги, мерчендайзери, супервайзери
Мельник, Тетяна. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25
Кл.слова: види відео, ефекти у відеорекламі, ринок відеореклами
Ангелова, Сусанна. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова, О. Давліканова. - С.26-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, вплив реклами, нестереотипна реклама
Лилик, Ірина. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик, А. Губернюк. - С.32-36
Кл.слова: кавовий бізнес, Київські Канцтовари, компанія, аналіз споживачів кави
Романовская, Алена. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.37-45
Кл.слова: фармацевтичний ринок, підвищення рівня продаж, залучення покупців
Зозульов, Олександр. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов, Є. Домашева. - С.46-54
Кл.слова: маркетинг, кіберсередовище, електронна комерція, стратегія збуту, кіберсередовище
Яцишина, Лариса. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина, Ю. Ющук. - С.55-62
Кл.слова: пивоварна галузь, стратегії підприємств, виробництво пива
Зубковський, Юрій. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68
Кл.слова: автомобільний ринок, орієнтація на споживача, цінова конкуренція
Лук’янихін, Вадим. Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти / В. Лук’янихін, І. Тесленко. - С.69-71
Кл.слова: ринок праці, дуальна модель навчання, підготовка кадрів
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Зозульов, Олександр.
    Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, Є. Домашева // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 46-54 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг, кіберсередовище -- електронна комерція -- стратегія збуту, кіберсередовище
Дод.точки доступу:
Домашева, Єлизавета


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Машина, Юлія.
    Крос-девайс комерція: стан та перспективи розвитку в Україні [Текст] / Ю. Машина // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 50-57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
крос-девайс комерція -- крос-девайс аналітика -- електронна комерція -- інтернет-маркетинг -- мобільна комерція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Хоменко, Марина.
    Основні гарантії і механізми захисту прав споживачів під час придбання продукції через мережу Інтернет / М. Хоменко, Н. Коробцова // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-право -- інформаційні відносини -- права споживача -- електронна комерція
Дод.точки доступу:
Коробцова, Наталя


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Гончаренко, А. Р.
    Вплив інтернет-маркетингу на розвиток електронної комерції / А. Р. Гончаренко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 10. - С. 69-75. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетинг -- бізнес -- електронна комерція -- онлайн платформи просування
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Закревська, Л. М.
    Перспективи та інструменти розвитку електронного бізнесу в Україні / Л. М. Закревська, Г. С. Пенчук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 6. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
електронний бізнес -- електронна комерція -- електронна торгівля -- Інтернет бізнес -- онлайн–продажі -- онлайн–торгівля -- мережа Інтернет -- Інтернет користувачі
Дод.точки доступу:
Пенчук, Г. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Харченко, Олександр.
    Модель впровадження технологій електронної комерції / О. Харченко, В. Яремич // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 2, N 22. - С. 204-213, DOI 10.28925/2663-4023.2023.22.2042013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
електронна комерція -- модель впровадження технологій -- інформаційно-комунікаційна технологія -- ланцюг створення вартості електронної комерції -- суб’єкт господарювання
Анотація: У статті виокремлено класифікацію типів і форм електронної комерції в залежності від відносин між залученими сторонами, а також від типів підприємств, що здійснюють комерційну діяльність. Проаналізовані дослідження кореляції між переходом на електронну комерцію і зростанням продуктивності суб’єкта господарювання дозволили зробити висновок про відсутність єдиного підходу до впливу впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на результат діяльності підприємства. Розглянуто технологічні фактори впровадження електронної комерції на підприємствах малого та середнього бізнесу, у тому числі: гнучкість організації, зовнішній тиск, відчутна простота використання, усвідомлена корисність. Модель технологічного впровадження електронної комерції ґрунтується на дослідженнях К. Фляйшера, яка аналізує такі важливі аспекти діяльності суб’єкта господарювання, як: технологічний, що характеризує фірму, існуючі та майбутні технології; організаційний, що стосується розміру фірми та її сфери діяльності, організаційної структури та внутрішніх ресурсів, аспект навколишнього середовища, що стосується сфери, де компанія існує, що стосується галузей, конкурентів та існуючих відносин з урядом. Модель доповнено такими елементами, як використання електронного обміну даними, взаємовідносини з діловими партнерами, перешкоди і ризики. Питання процесу впровадження електронної комерції розглядається з практичної точки зору як важливий конкурентоспроможний інструмент для вітчизняних компаній, що все більше характеризується відсутністю кордонів, інтернаціоналізацією та так званою «технологічною ліквідністю». Виокремлено суттєві причини впровадження технологій електронної комерції вітчизняними підприємствами. Розглянуто процес ланцюга створення вартості в електронній комерції. Ланцюг створення вартості — це бізнес-модель, яка описує компанію, розбиваючи низку заходів, які додають вартість або витрати на кожному етапі процесу. Відзначено, що великі компанії демонструють більшу тенденцію до розвитку фрагментованих ланцюгів вартості без адекватної системи виробничих відносин залежно від їх бізнес-моделі. Відзначено великі розбіжності в оцінці впливу впровадження електронної комерції на ринок праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Яремич, Валентин


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)