Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емоційна стійкість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
378:[37.011.3-052:159.942]
Я 49


    Якубовська, О. М.
    Основи формування емоційної культури майбутнії учителів / О. М. Якубовська, І. П. Аннєнкова ; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2002. - 158 с. - ISBN 966-549-761-8 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів--Емоційна культура--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
культура особистості -- емоційна стійкість
Дод.точки доступу:
Аннєнкова, І. П.
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
159.922.8(043)
А 43


    Актаєва, Маріанна Гассанівна.
    Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. Г. Актаєва ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Юнацький вік--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- громадянська обізнаність -- інтелект
Дод.точки доступу:
Помиткіна, Любов Віталіївна \наук. керівник.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

3.


    Цюман, Т.
    Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 83-89, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
резильєнтність -- психологічні правила -- стійкість педагога -- відчуття безпеки -- емоційна стійкість -- цінності -- стрес
Анотація: У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до визна- чення резильєнтності у вітчизняній і зарубіжній психології, звернено увагу на концептуальні ідеї щодо обґрунтування психологічних умов розвитку резильєнтності: 1) відновлення відчуття безпеки через розуміння специфіки проживання кожною людиною ситуацій, пов’язаних із загро- зою життю в умовах воєнного стану; 2) безпечне та екологічне реагування на емоційні про- блеми особистості, які накопичуються через значні стрес-фактори, пов’язані із порушенням базового відчуття безпеки та військовими діями; 3) врахування особливостей функціонування мозку в умовах зовнішніх загроз; 4) формування резильєнтного освітнього середовища, напо- вненого груповими та суспільними цінностями; 5) опора на ресурс психологічного та фізичного комфорту, який є важливим елементом для відновлення резильєнтності особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.
Адамська, З.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

4.


    Василюк, Олена.
    Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Василюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 164-182, DOI 10.28925/2312-5829.2024.111 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- емоційно-вольова регуляція -- рефлексія -- емоційна стійкість
Анотація: У сучасній вищій школі пріоритетне місце займає компетентнісний підхід, який відіграє важливу роль у концептуальних змінах, що відбуваються у сфері освіти. Майбутній високваліфікований фахівець, який засвоїв освітню програму, повинен мати низку компетентностей, що відповідають певним видам діяльності. Серед них – здоров’язбережувальна компетентність педагога, як інтегративна професійно-особистісна якість, що забезпечує охорону життя та здоров’я, формування культури здорового та безпечного способу життя суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)