Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=задатки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: В353859/2012/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 9
Зміст:
Богініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Богініч. - С.4-8
Кл.слова: БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17
Кл.слова: КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНІ НАВИЧКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ ЗА СТОЛОМ, КУЛЬТУРА ПОБУТУ ТА СПІЛКУВАННЯ
Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25
Кл.слова: БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ОСОБЛИВІСТЬ ДИТИНИ, САМОСТАВЛЕННЯ
Фурова, Сніжана. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурова. - С.26-33
Кл.слова: ЗАДАТКИ, СХІЛЬНОСТІ, ЗДІБНОСТІ
Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44
Кл.слова: КОРЕКТУРНІ ТАБЛИЦІ, ІНФОРМАЦІЙНО-ІГРОВЕ ПОЛЕ, РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ
Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальнгих особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51
Кл.слова: ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ, ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Фурова, Сніжана.
    Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурова // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 9. - С. 26-33

Кл.слова (ненормовані):
задатки -- схільності -- здібності

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
Шифр: У411512/2018/22/24
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 22/24
Зміст:
Танцева, О. О. Упровадження стем-проектів у навчально-виховний процес: шляхи подолання труднощів / О. О. Танцева. - С.2–7. - Бібліогр.: 4 назви.
Василенко, Н. В. Програми та їхній зміст для профільного навчання для учнів 10–11-х класів закладів загальної середньої освіти на 2018–2019 н.р.: інформаційно-методичні рекомендації / Н. В. Василенко. - С.8–28.
Скрипник, В. І. Формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення іноземних мов за європейським виміром / В. І. Скрипник. - С.29–45. - Бібліогр.: 14 назв.
Базелюк, В. О. Система роботи опорного навчального закладу з профільного навчання та професійної орієнтації / В. О. Базелюк. - С.46–52.
Цуд, С. М. Здоров’я дитини як пріоритет освітньої діяльності / С. М. Цуд. - С.53–66.
Калошин, В. Ф. Навіщо вчитися? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.67–69.
Стельмах, А. Г. "Коринському методу" – 70 років / А. Г. Стельмах. - С.70–74.
Шпак, В. А. Особливості національної освіти / В. А. Шпак. - С.75–76.
Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільгої освіти / Н. В. Гузик. - С.78–91.
Підласий, І. П. Що день прийдешній нам готує? / І. П. Підласий. - С.92–93.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
37.015.3:159.928](477)
Г 93


    Гузик, Н. В.
    Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільгої освіти / Н. В. Гузик // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 22/24. - С. 78–91.
УДК

Рубрики: Талант (психол.)--природні ключові задатки--класифікація

Кл.слова (ненормовані):
природні ключові задатки таланту -- академічний тип -- гуманітарно-суспільний підтип -- математично-логічний підтип -- художньо-естетичний тип -- музичний підтип -- образотворчий підтип -- хореографічний підтип -- спортивний тип -- ремісничий тип -- перспективно-стратегічний тип -- соціальний тип -- інтуїтивний тип

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2019/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 3
Зміст:
Гавриш, Наталія. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Н. Гавриш, О. Хартман. - С.4-12
Кл.слова: освітня програма, програма "Впевнений старт", старший дошкільний вік
Брежнєва, Олена. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / О. Брежнєва. - С.13-16
Кл.слова: математичний розвиток, мультисенсорний підхід, ігрова взаємодія
Зайцева, Лариса. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Л. Зайцева. - С.17-24
Кл.слова: творчість дітей, кмітливість, фантазія
Тоцька, Тетяна. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Т. Тоцька. - С.25-32
Кл.слова: математика, літературний твір, властивасті часу
Зорич, Світлана. Цікаво про нудне, або мистецтво сторітелінгу / С. Зорич. - С.33-35. - вербальне спілкування
Кл.слова: педагогічний сторітелінг, цифровий сторітелінг
Гавриш, Наталія. Розвиток мовлення: розв'язуємо актуальні питання / Н. Гавриш. - С.36-44
Кл.слова: сучасна методика, електронний посібник, розповідь
Степовенко, Світлана. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / с. Степовенко. - С.45-49
Кл.слова: літературні твори, технології навчання, художня література
Савінова, Наталія. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Н. Савінова. - С.50-54
Кл.слова: насильство
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Зайцева, Лариса.
    Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Л. Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2019. - № 3. - С. 17-24

Кл.слова (ненормовані):
творчість дітей -- кмітливість -- фантазія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: У411512/2020/28/30
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 28/30
Зміст:
Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти / Н. В. Гузик. - С.2–15.
Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями / А. Г. Вареха. - С.16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
Коротка, С. М. Система роботи з обдарованими дітьми / С. М. Коротка. - С.24–35. - Бібліогр.: 6 назв.
Григораш, О. В. Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.36–63. - Бібліогр.: 12 назв.
Кольба, С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя / С. Я. Кольба. - С.64–68. - Бібліогр.: 25 назв.
Кулик, В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів / В. З. Кулик, О. І. Хафізова. - С.69–77.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Гузик, Н. В.
    Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти / Н. В. Гузик // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 2–15.

Рубрики: Талант--Природні ключові задатки--Класифікація

Кл.слова (ненормовані):
талант -- природні ключові задатки таланту -- академічний тип -- гуманітарно-суспільний підтип -- математично-логічний підтип -- художньо-естетичний тип -- музичний підтип -- образотворчий підтип -- хореографічний підтип -- спортивний тип -- ремісничий тип -- перспективно-стратегічний тип -- соціальний тип -- інтуїтивний тип

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Коротка, С. М.
    Система роботи з обдарованими дітьми / С. М. Коротка // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 24–35

Рубрики: Обдаровані діти--Система роботи

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- система роботи -- творча особистість -- творчі здібності -- творчий потенціал -- самореалізація особистості -- творча діяльність -- природні задатки дитини

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Шинкарук, О. А.
    Спадкові та набуті ознаки в процесі спортивного відбору / О. А. Шинкарук // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 65-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
відбір -- задатки -- схильність -- критерії -- генетично детерміновані показники -- набуті ознаки
Анотація: Сучасним завданням в спорті є досягнення найвищих результатів на основі поєднання природних задатків спортсменів із сучасними методами їх розвитку. Мета – дослідити особливості спадкових та набутих ознак для визначення спортивних здатностей і схильності та їх використання в процесі спортивного відбору. Аналіз літератури та мережі «Інтернет», нормативних документів, практичного досвіду, узагальнення, систематизація. Прогнозувати спортивні здібності можна тільки в окремому виді або групі видів спорту, виходячи із загальних положень, характерних для системи відбору. Використання комплексної методики виявлення схильності дозволяє здійснити відбір дітей для занять спортом. Показниками, від яких залежать спортивні досягнення і які можуть слугувати як критерії під час визначення спортивної придатності є стан здоров’я, фізичні і координаційні здатності, конституція тіла, психічний склад особистості, генотип, функціональні можливості, мотивація. Для відбору особливе значення набувають фактори, що детермінують успішність спортивної діяльності, які найбільше обмежені спадковістю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)