Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=имидж<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   821.111(73)
   Б 87


    Браун, Сандра.
    Роковой имидж : роман : перевод с английского / С. Браун ; редактор М. А. Кронгауз ; переводчик Е. А. Лисиченко. - Москва : АСТ , 1999. - 400 с. - ISBN 5-237-01139-Х : 6.80 грн., 10.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Проза--Роман--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Кронгауз, М. А. \редактор.\
Лисиченко, Е. А. \переводчик.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
316.6
Т 48


    Ткаченко, Наталія.
    Визначення поняття "професійний імідж": погляд на проблему / Н. Ткаченко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 95 (7 назв) . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

   Социальная психология


Кл.слова (ненормовані):
імідж -- имидж -- професійний імідж -- профессиональній имидж -- статусно-рольва теорія особисті -- статусно-роль в теории личные -- авторитет учителя -- авторитет учителя -- репутація -- репутация
Анотація: Здійснено критичний аналіз існуючих понять "імідж" та "професійний імідж" у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. Визначено найбільшу родову ознаку поняття "професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системою цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 % [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 41

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- Пепсі -- імідж

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: М689368129/2018/4
   Журнал

Маркетинговые исследования в Украине [Текст] : науково-практический журнал. - Київ : НВД "Студцентр", 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 4
Зміст:
Социальные сети: и объект, и инструмент маркетинговых исследований (по результатам блиц-опроса экспертов). - С.16-25
Соснюк, Олег. Кризис доверия пользователей к социальным медиа будет преодолен / О. Соснюк. - С.26-29
Венгер, Елена. Исследование социальных сетей - один из каналов получения информации / Е. Венгер. - С.30-31
Мазура, Елена. Социальные сети не могут быть основным или единственным источником информации в маркетинговых исследованиях / Е. Мазура. - С.32-33
Коршевнюк, Лев. Социальные сети являются одним из лучших полей для наблюдения за потребителями / Л. Коршевнюк. - С.34-35
Решетняк, Алина. Именно в социальных сетях сегодня формируется имидж компаний / А. Решетняк. - С.36-37
Попова, Татьяна. Компании, которые хотят быть конкурентоспособными, должны проводить мониторинг социальных сетей / Т. Попова. - С.38-39
Цебак, Юлия. Используем силу социальных медиа для принятия правильных решений / Ю. Цебак, Е. Шаповалова. - С.40-42
Білявська, Юлія. Категорійний менеджмент ринку йогуртів в Україні / Ю. Білявська. - С.44-52
Рейтинги... Рейтинги... Рейтинги... - С.53-57
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Решетняк, Алина.
    Именно в социальных сетях сегодня формируется имидж компаний / А. Решетняк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 36-37

Кл.слова (ненормовані):
аудиторія соціальних мереж -- персональні дані -- дослідження аудиторії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)