Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=клієнтоорієнтованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Халіна, В. Ю.
    Соціальна відповідальність як головна компонента клієнтоорієнтованості підприємства / В. Ю. Халіна, Т. С. Васильєва // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 18. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- споживач -- клієнтоорієнтованість -- стратегія розвитку
Дод.точки доступу:
Васильєва, Т. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ніколаєнко, Наталія.
    Управління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхід [Текст] / Н. Ніколаєнко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
управління кадровим потенціалом -- командна робота -- клієнтоорієнтованість -- сервісний бібліотекар -- бібліокоуч -- бібліотекар-фасилітатор -- бібліотекар-педагог -- бібліотекар-куратор -- тьютор -- модератор

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
339.138
М 23


    Манн, Ігор.
    Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів / І. Манн ; перекладач І. Листопад. - 2-е вид. - Дніпро : Моноліт, 2019. - 319 с. - ISBN 978-617-577-157-0 : 290.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- поради -- успіх -- бізнес-девелопмент -- продажі -- ціноутворення -- клієнтоорієнтованість -- просування -- інтернет -- співробітники -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Листопад, Ірина \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

4.


    Веремчук, Олена Володимирівна.
    Бібліотечні онлайн-каталоги: еволюція технологій [Текст] / О. В. Веремчук, Л. Ф. Трачук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 42-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-каталог -- клієнтоорієнтованість -- бібліотека -- історія каталогізації -- веб-компетентний користувач
Дод.точки доступу:
Трачук, Людмила Федорівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ


Знайти схожі

5.


    Буднікевич, І.
    Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків / І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P17-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
система регіональних ринків -- конкурентоспроможність регіону -- територіальний маркетинг -- маркетинг регіону -- суб'єкти маркетингу регіону -- комплекс територіального маркетингу -- маркетингові інструменти -- маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Дод.точки доступу:
Ютиш, Н.
Тафій, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)