Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комерційна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Березенко, В. В. Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні / В. В. Березенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR, проблеми, дослідження
Voren, Robert. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. - С .16-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, права людини, протест
Гандзюк, В. О. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. - С .23-29
Кл.слова: Україна, Євромайдан, акції протесту
Гулай, В. В. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи / В. В. Гулай. - С .30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, політична криза, символ
Колєчкіна, Л. М. Перспективи розвитку соціальних комунікацій / Л. М. Колєчкіна. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, моделі комунікації, розвиток
Ковальчик, Р. В. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журналістика, інформація, геополітична ситуація
Макарова, М. В. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. - С .55-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, електронне врядування, місцеві органи влади
Масімова, Лариса Гагіківна. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С .65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальний медіа-текст, інтермедіальність, інтертекстуальність
Раренко, Л. А. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу / Л. А. Раренко. - С .72-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗD-реклама, ЗD-друк, брендинг
Сошинська, Вікторія Євгенівна. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. - С .78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна комунікація, комунікаційні процеси, документно-інформаційна сфера
Спрінсян, В. Г. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень / В. Г. Спрінсян. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документаційний менеджмент, управлінські рішення, документознавець-менеджер
Фруктова, Яна Станіславівна. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект / Я. С. Фруктова. - С .88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, соціальний простір, соціальний смисл
Шафаренко, Ю. М. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. - С .96-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандартизація, рентабельність, PR ROI
Швецова-Водка, Галина Миколаївна. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. - С .106-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна інформація, ноокомунікологія, комунікаційний центр
Шевченко, В. Е. Способи візуалізації журналістської інформації / В. Е. Шевченко. - С .114-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, інформація
Шевченко, О. В. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України / О. В. Шевченко. - С .124-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лізингові угоди, комерційна діяльність, договір лізингу
Шиян, В. О. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, Болонський процес, підготовка фахівців
Градюшко, О. О. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі / О. О. Градюшко. - С .138-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-журналістика, інтернет- ЗМІ, нові медіа
Гранчак, Т. Ю. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління / Т. Ю. Гранчак. - С .147-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, управлінська діяльність, комунікація
Грінченко, М. С. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді / М. С. Грінченко. - С .157-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний простір, мережевий етикет, віртуальне спілкування
Дем'янова, Ю. О. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора / Ю. О. Дем'янова. - С .163-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкритий доступ, наукометричні показники, цитованість
Єжижанська, Т. С. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. - С .170-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративні комунікації, цільова аудиторія, громадкість
Іщук, C. M. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях / C. M. Іщук. - С .179-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, семіотична система, код
Кияниця, Євгенія Олегівна. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації / Є. О. Кияниця. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кодування, культура, менталітет
Лисиця, Н. М. Крос-культурні особливості рекламної комунікації / Н. М. Лисиця. - С .193-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод картування, культура сегмента споживачів, національна культура
Ольховик, М. В. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-текст, мовна девіація, оказіоналізми
Прищепко, С. В. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. - С .207-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламні комунікації, постмодернізм, візуальна мова
Удріс, Н. С. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. - С .216-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний образ, принцип Парето (80/20), рекламна комунікація
Романова, А. О. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / А. О. Романова. - С .222-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна галузь, державне управління, саморегулювання рекламного бізнесу
Владімірська, Р. Л. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. - С .229-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книговидавнича справа, книговидання, соціальні комунікації
Зеленська, Л. М. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.) / Л. М. Зеленська. - С .237-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні періодичні видання, музична преса України, типологія періодичних видань
Лойко, P. P. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі / P. P. Лойко. - С .247-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: процесне управління, інформаційні технології, бізнес-процеси
Озеранська, М. Р. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. - С .254-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавництво, навчальна література, серіальна література
Пикалюк, Р. В. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань / Р. В. Пикалюк. - С .260-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективна монографія, дискурсивні практики, змістова культура видання
Полковенко, Т. В. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід / Т. В. Полковенко. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, видавнича діяльність, видавничий бізнес
Бондар, С. К. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, коледж, студенти
Веретеннікова, Н. В. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті / Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. - С .278-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, користувач, інтерфейси комунікування
Давидова, І. О. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. - С .284-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, комунікації, суспільство знань
Дроздовська, О. Є. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. - С .293-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, нові функції, електронні інновації
Зотова, Вікторія Анатоліївна. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С .300-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна діяльність, вузівська бібліотека, бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка
Макарова, Марія Володимирівна. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, інформаційно-бібліотечні системи, інформаційно-комунікативні технології
Прокопенко, Л. С. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі / Л. С. Прокопенко. - С .316-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародні бібліотечні організації, професіійна бібліотечна комунікація, міжнародне бібліотечне співробітництво
Салата, Г. В. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. - С .322-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, соціальна комунікація, когнітивний аспект
Чуканова, C. O. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова. - С .329-335
Кл.слова: вищі навчальні заклади, США, бібліотекознавство
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
658.7(075)
Б 33


    Баюра, В. І.
    Закупівля: маркетинговий підхід [Текст] : навчальний посібник / В. І. Баюра, Н. Л. Новікова, Н. В. Романченко. - Київ : Києво-Могилянська академія, 2015. - 227 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв). - ISBN 978-966-518-673-1 : 77.30 грн.
    Зміст:
Сутність закупівель
Закупівельна діяльність і комерційна робота на підприємстві
Організація закупівельної діяльності
Ціни закупівель
Розробка плану закупівель
Управління виробничими запасами
Планування умов постачання
Політика комунікацій у закупівельній діяльності
Планування доставки матеріальних ресурсів
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логістика--навчальні посібники

   Маркетинг--навчальні посібники


Кл.слова (ненормовані):
закупівлі -- комерційна діяльність -- управління підприємством -- планування -- логістика
Дод.точки доступу:
Новікова, Н. Л.
Романченко, Н. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Е002417878/2018/1
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст] : інформаційно-аналітичний журнал/ ТОВ "Міжнародний бізнес центр". - Київ : Аналітик, 1994 - . - ISSN 2409-1944. - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Данилюк, Марія Миколаївна. Модернізація науково-методичного інструментарію управління ризиками у процесі реструктуризації фінансових боргових зобов’язань / М. М. Данилюк. - С.4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фінансові боргові зобов’язання, реструктуризація, управління ризиками
Балецька, Зоя Володимирівна. Концептуальна модель організаційно-економічного забезпечення експортної діяльності виробничих підприємств в процесі виходу на нові ринки збуту / З. В. Балецька, О. В. Лапін. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: експортна діяльність, нові ринки збуту, зовнішньоекономічна діяльність
Костакова, Ліна Дмитрівна. Структуризація концепції управління витратами / Л. Д. Костакова. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: концепція управління витратами, видова структура, ефективність
Кир’язова, Тетяна Олександрівна. Податкові пільги: проблеми застосування та напрями їх вирішення / Т. О. Кир’язова, Н. І. Чулак. - С.16-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: податкові пільги, інвестиційний податковий кредит, проблеми пільгового оподаткування
Марущак, Анатолій Іванович. Проблеми розслідування кіберзлочинів в Україні / А. І. Марущак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кіберзлочин, розслідування, правоохоронні органи
Маєвський, Володимир Андрійович. Обов’язковість рішень органу з вирішення спорів світової організації торгівлі / В. А. Маєвський. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Світова організація торгівлі, обов’язкове рішення, винесення рішення
Овсак, Оксана Павлівна. Комерційна діяльність підприємства та управління ризиками її здійснення / О. П. Овсак, М. В. Воркель. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комерційна діяльність, збутові ризики, управління ризиками
Озерський, Ігор Володимирович. Здирництво в закладах ресторанного господарства (соціально-правовий аналіз) / І. В. Озерський. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ресторанний сервіс, порушення прав, скарга
Стожок, Людмила Григорівна. Соціальні ризики як соціально-економічна категорія / Л. Г. Стожок. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний захист, соціальний ризик, соціальна безпека
Попова, Ольга Юріївна. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії / О. Ю. Попова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламна компанія, мінімізація ризиків, метаеврістика
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Овсак, Оксана Павлівна.
    Комерційна діяльність підприємства та управління ризиками її здійснення [Текст] / О. П. Овсак, М. В. Воркель // Економіка. Фінанси. Право. - Київ : Аналітик, 2018. - № 1. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
комерційна діяльність -- збутові ризики -- управління ризиками
Дод.точки доступу:
Воркель, Марина Василівна

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)