Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комерційна реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
659.4
К 44


    Киселёв, А. Г.
    Теория и практика массовой информации [Текст] / А. Г. Киселёв. - Москва : Кнорус, 2012. - 431 с. - ISBN 978-5-4069-01794-4 : 253.74 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Масова комунікація--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
радіомовлення -- радіокомунікації -- монтаж -- радіожанр -- радіожурналістика -- радіокомпозиція -- ефір -- прямий ефір -- ЗМІ -- телебачення -- супутникове телебачення -- тележурналістика -- телевізійний сценарій -- телесценарій -- тележурналіст -- відеосюжет -- маркетинг -- маркетингові служби -- реклама -- політична реклама -- комерційна реклама -- журналіст -- масова інформація
Анотація: В основу данного учебника положено изучение основных теоретических положений науки о радио-телевизионной журналистике, Интернете, маркетинге и рекламе.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
659.1
Р 18


    Реклама в пам'яті культур [Електронний ресурс] . - Київ : Альтерпрес, 2013 - .
   Кн. 1 : Креатив стародавніх цивілізацій / [П. Ю. Саух та ін.]. - 2013. - 423, [5] с. : ил. - ISBN 978-966-542-542-7 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Наукові видання

   Культура і цивілізація--Наукові видання


Кл.слова (ненормовані):
стародавні цивілізації -- знакова символіка -- політика у рекламі -- дипломатія у рекламі -- комерційна реклама -- рекламна спадщина -- орієнталістика -- іманентний жанр реклами
Анотація: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки.


Дод.точки доступу:
Саух, П. Ю.
Ліфінцев, М. Л.
Чуприна, В. В.
Марареско, Л. К.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ромат, Евгений.
    Образ женщины в рекламе 1940-х годов [Текст] / Е. Ромат, Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 50-55

Кл.слова (ненормовані):
жіноча реклама -- жінка в рекламі -- комерційна реклама
Дод.точки доступу:
Пирогова, Татьяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
   659
   Я 60


    Яненко, Ярослав Васильович.
    Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія / Я. В. Яненко ; Сумський держ. ун-т. - Суми : Сумський державний університет, 2018. - 300 с. - ISBN 978-966-657-746-0 : 208.62 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Рекламні комунікації--Соціалізація--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- політична реклама -- комерційна реклама -- брендинг

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)