Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікативний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
74.268.1я7/М 54-003191590
   373.5.016:81’243(075.8)
   М 54


   
    Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підручник / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; редактор К. І. Онищенко. - 2-е видання виправлене та доповнене. - Київ : Ленвіт, 2002. - 328 с. - ISBN 966-7043-45-2 : 60.00 грн., 12.00 грн., 16.80 грн., 15.00 грн., 20.00 грн., 18.00 грн., 14.80 грн., 37.00 грн., 25.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання іноземних мов--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- іноземна мова -- система навчання -- комунікативний підхід -- методи навчання -- засоби навчання -- мовленнєва діяльність -- граматична компетенція -- лексична компетенція -- фонетична компетенція -- аудіювання -- навчання читання -- навчання говоріння -- навчання письма -- урок іноземної мови -- перекладний метод -- комунікативний метод -- прямі методи -- груповий метод -- Метод Гарольда Пальмера -- методика
Дод.точки доступу:
Ніколаєва, С. Ю.
Бігич, О. Б.
Бражник, Н. О.
Гапонова, С. В.
Онищенко, К. І. \редактор.\


Примірників всього: 177
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (150)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (150)

Знайти схожі

2.
74.0я431
П 24


    Єфремова, Марина Дмитрівна.
    Застосування різних видів комунікативної взаємодії студентів у процесі навчання англійської мови [Текст] / М. Д. Єфремова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев'юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 16 (2). - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Навчання--Англійська мова

Кл.слова (ненормовані):
принципи -- комунікативний підхід -- мовленнєва діяльність -- функціонально-прагматичний підхід -- культурологічний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська література--методика викладання--розуміння літературних творів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
373.5.016:811.161.2]:371.31
Я 64


    Яновицька, Н.
    Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Наталія Яновицька // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 42–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--граматичні вправи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- граматичні навички -- граматичні вправи -- граматична система -- граматичний матеріал -- мовні вправи -- мовленнєві вправи -- комунікативний підхід -- мовленнєві уміння -- початкова школа
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на основі комунікативного підходу в початкових класах із національними мовами викладання. Вивчення граматики української мови як державної вимагає уважного ставлення вчителя до етапу засвоєння граматичного матеріалу й підбору відповідних видів граматичних вправ як основи для формування мовленнєвих умінь.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: І426210053/2017/7
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 7
Зміст:
Ніколенко, Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога / Л. Т. Ніколенко. - С.5-8
Кл.слова: сталий розвиток, інтернет-технології, онлайн-курси
Білик, Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя / Н. І. Білик, О. Г. Галич. - С.9-12
Кл.слова: педагогічний менеджмент, особиста працездатність, розвиток професіоналізму
Бабко, Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника / Т. М. Бабко. - С.13-15
Кл.слова: педагогічний менеджмент, керівники освітніх закладів, особистісна ефективність
Чернігівська, Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко. - С.16-18
Кл.слова: управлінська діяльність, управління персоналом, соціальне упраління
Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22
Кл.слова: менеджмент, класифікація професій, класифікаційна характеристика професії
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27
Кл.слова: педагогічна діяльність, структурні компоненти, авторська таксономія
Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта / Р. В. Винничук. - С.28-30
Кл.слова: аксіологічний підхід, гуманітарна галузь, фахівці
Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34
Кл.слова: стратегічний план, професійна та методична компетентність, територіальні громади
Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43
Кл.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект
Гельжинська, Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46
Кл.слова: домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції, діяльність
Ястребова, В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи) / В. Я. Ястребова. - С.47-50
Кл.слова: освітній проект, цільовий блок проекту, інструментарій проектного менеджменту
Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53
Кл.слова: комунікативний підхід, міжособистісні компетенції, особистий досвід студента
Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш. - С.54-56
Кл.слова: аудіал, візуал, кінестетик
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Карапетян, А. О.
    Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 7. - С. 51-53 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний підхід -- міжособистісні компетенції -- особистий досвід студента

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Pappas, G.
    Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs [Електронний ресурс] = Кейс-метод: дидактична модель соціально-когнітивної теорії навчання під час вивчення англійської мови як іноземної. Викладання дієслів стану та дії / G. Pappas. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P10-19, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
соціально-когнітивне навчання -- комунікативний підхід -- модель двостороннього детермінізму -- дієслова стану та дії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паппас Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)