Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (25)Наукові періодичні видання Університету (50)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=концепції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 603
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: С707612/2013/3
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2013р. № 3
Зміст:
Клочек, Григорий. Кинорежисёр Тарас Шевченко&Голливуд / Г. Клочек. - С.4-25
Кл.слова: ХУДОЖНЫЙ ТЕКСТ, КІНЕМАТОГРАФ
Боронь, Олександр. Композиція повістей Тараса шевченка / О. Боронь. - С.25-33
Кл.слова: КОМПОЗИЦІЯ, ФАБУЛА, СЮЖЕТ
Тарнашинська, Людмила. Екзистенціально-аксіологічна модель бути/здаватися як дихотомічне поле саморепрезинтації шістдесятників / Л. Тарнашинська. - С.34-49
Кл.слова: ШІСТДЕСЯТНИКИ, ОПОЗИЦІЯ
Лущій, Світлана. Юрій Лавріненко - співредактор "Української літературної газети" / С. Лущій. - С.50-54
Кл.слова: "УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА ГАЗЕТА", РЕДАКТОРСЬКІ ПРИНЦИПИ, КОНЦЕПЦІЇ ВИДАННЯ
Назарець, Віталій. Жанрово-тематичні різновиди посилання в українській адресованій ліриці ХІХ-ХХ століть / В. Назарець. - С.55-64
Кл.слова: ЛІРИЧНИЙ ЖАНР, ПОЕТИЧНИЙ ДІАЛОГ, АВТОР
Штейнбук, Фелікс. Мазох - Єліне: тілесно-міметична топологія кореляту сексуальності, або літературно-збочена колізія складної простоти / Ф. Штейнбук. - С.64-72
Кл.слова: ТОПОС, ТОПОСФЕРА
Назарук, Василь. Феномен Остапа Лапського / В. Назарук. - С.73-80
Кл.слова: ПОЕЗІЯ, АНТОЛОГІЯ, ПЕРЕКЛАД
Соболь, Валентина. Читаючи Остапа Лапського / В. Соболь. - С.81-86
Кл.слова: ПОЕЗІЯ, ПЕРЕКЛАД, САМОПІЗНАННЯ
Листування Юрія Лавриненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках. - С.87-96
Кл.слова: ЕПІСТОЛЯРІЙ, ВИДАВНИЧИЙ ПРОЕКТ, ВИДАВНИЦТВО
Пастух, Богдан. Психографія в штатах слова / Б. Пастух. - С.97-102
Денисова, Тамара. Ще раз про трансгресію в Тенессі Вільямса / Т. Денисова. - С.102-106
Овсієнко, Василь. "Іду за край...": карикатура на Стуса / В. Овсієнко. - С.106-110
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.04.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Лущій, Світлана.
    Юрій Лавріненко - співредактор "Української літературної газети" [Текст] / С. Лущій // Слово і час : наук.-теорет. журн. - 2013. - № 3. - С. 50-54 . - ISSN 0236-1477

Рубрики: Видавнича діяльність

Кл.слова (ненормовані):
"Українська літературна газета" -- редакторські принципи -- концепції видання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (24.04.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: П186607/2013/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3
Зміст:
Ляшенко, О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язання задач / О. І. Ляшенко, Р. І. Швай. - С.5-10
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ
Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко. - С.11-16
Кл.слова: ШКІЛЬНА ОСВІТА
Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова. - С.17-23
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Левченко, О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко. - С.23-30
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Афанасенко, Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки / Л. А. Афанасенко. - С.30-35
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Омельчук, С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду / С. А. Омельчук. - С.36-42
Кл.слова: ФІЛОСОФІЯ, ГНОСЕОЛОГІЯ
Потапчук, Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині / Т. В. Потапчук. - С.42-47
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ
Яценко, Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи / Л. В. Яценко. - С.48-52
Кл.слова: СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ПОЗАУРОЧНА РОБОТА
Роговець, О. В. Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець. - С.53-59
Кл.слова: СЕРЕДНЯ ОСВІТА
Кофанова, О. В. Дослідно-експерементальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова. - С.59-69
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Лякішева, А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева. - С.69-74
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С.75-79
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ПСИХОЛОГІЯ
Набок, М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.80-87
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Отич, Д. Д.
    Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки [Текст] / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 4. - С. 75-79 . - ISSN 2304-0629

Рубрики: Вища освіта--психологія

Кл.слова (ненормовані):
Вища освіта -- психологія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (17.12.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: Б982359/2013/2
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Національний електронний ресурс "Шевченкіана": створимо разом / Т. Вилегжаніна. - С.4-5
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ, ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА ТВІЙ ШЕВЧЕНКО, ШЕВЧЕНКІАНА, ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС
Бакуменко, О. Масштабна Шевченкіана / О. Бакуменко. - С.6-7
Кл.слова: ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЕНЦИКЛОПЕДІЯ, НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ, ШЕВЧЕНКО ТАРАС, ТВОРЧА СПАДЩИНА
Мастіпан, О. Стан охоплення бібліотечним обслуговуванням сільського населення України (Попередні висновки за результатами досліджень) / О. Мастіпан. - С.8-11
Кл.слова: СІЛЬСЬКІ БІБЛІОТЕКИ, БІБЛІОТЕЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД
Календар знаменних дат "Дати і події" на друге півріччя 2013 року. Інформація. - С.11
Кл.слова: ФАКТОГРАФІЧНА ІНФОРМАЦІЯ, БІБЛІОГРАФІЧНА ІНФОРМАЦІЯ, ЗНАМЕННІ І ПАМ'ЯТНІ ДАТИ, 2013 РІК
Григаш, Л. В зоні уваги - сільська бібліотека / Л. Григаш. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СІЛЬСЬКІ БІБЛІОТЕКИ, ОСВОЄННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, КАДРОВІ РЕСУРСИ
Новальська, Н. Кафедра бібліотекознавства Київського національного університету культури і мистецтв в іменах (1968-2003) / Н. Новальська, І. Тимошенко. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА ОСВІТА, БІБЛІОТЕКОЗНАВЕЦЬ, ПЕДАГОГ
Лосієвський, І. Унікальні пам'ятки у фондах ХДНБ ім. В. Г. Короленка / І. Лосієвський. - С.25
Кл.слова: АНТИЧНІ АРТЕФАКТИ, КЕРАМІЧНІ КЛЕЙМА, АЛЬБОМ АВТОГРАФІВ
Чумак, В. Бібліотеки - мости до електронного урядування / В. Чумак
Кл.слова: БІБЛІОМІСТ, ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ, МИКОЛАЇВСЬКА ЦБ ІМ. М. Л. КРОПИВНИЦЬКОГО
Бейліс, Л. Бібліотека і книга в контексті часу : VII Всеукраїнська науково-практична конференція, Київ, 2013 р. / Л. Бейліс. - С.27-29
Кл.слова: VII ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ, КИЇВ, 2013 Р., МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, УПРАВЛІННЯ БІБЛІОТЕЧНИМИ ФОНДАМИ
Рекомендації VII Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотека і книга в контексті часу". - С.29-30
Кл.слова: ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО РІВНЯ, ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМ, ЗАКУПІВЛЯ КНИГ
Швецова-Водка, Галина Миколаївна. Монографія з історії науки про документ : [рецензія] / Г. М. Швецова-Водка. - С.30-31
Кл.слова: ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО, ЗНАННЯ ПРО ДОКУМЕНТ, ІСТОРІЯ ДОКУМЕНТУ
Ворона, Ю. Спілка письменників України визначилася з переможцями книжкового рейтингу / Ю. Ворона. - С.32
Кл.слова: НОМІНАЦІЇ, КНИЖКОВИЙ РЕЙТИНГ, 2012 Р., ПЕРЕМОЖЦІ
Ворона, Ю. Експерти "ЛітАкцену року - 2012" оголосили результати книжкового рейтингу / Ю. Ворона. - С.32
Кл.слова: ЛИШЕГА О. "ВЕЛИКИЙ МІСТ", АГЕЄВА В. "МИСТЕЦТВО РІВНОВАГИ. МАКСИМ РИЛЬСЬКИЙ НА ТЛІ ЕПОХИ", ДЕРЕШ Л. "ГОЛОВА ЯКОВА"
Ворона, Ю. Більше половини українців не читають книг / Ю. Ворона. - С.33
Кл.слова: ТЕКСТОВІ НОСІЇ, ЖАНРОВІ УПОДОБАННЯ, КІЛЬКІСТЬ ПРОЧИТАНИХ КНИГ
Ворона, Ю. Бібліотеки електронних ресурсів у США і Німеччині / Ю. Ворона
Кл.слова: ПУБЛІЧНІ БІБЛІОТЕКИ, ЕЛЕКТРОННІ КНИГИ, ЕЛЕКТРОННІ БІБЛІОТЕКИ
27 регіонів України. Інформація про збірку. - С.33
Кл.слова: ЗБІРКА ОПОВІДАНЬ, РОЗПОВІДЬ ПРО УКРАЇНУ
Вибір на все життя. - С.34
Кл.слова: КОНОНЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА, НАУКОВО-БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ВІДДІЛ, ЮВІЛЯРИ
Добко, Т. Книгознавець Галина Ковальчук / Т. Добко. - С.35-37
Кл.слова: ІСТОРИКО-БІБЛІОТЕКОЗНАВЧІ ПУБЛІКАЦІЇ, КОВАЛЬЧУК ГАЛИНА ІВАНІВНА, ЮВІЛЯРИ
Сенс життя - бібліотека. - С.37
Кл.слова: СОРОКА ГАЛИНА ЙОСИПІВНА, ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИЙ ФАХІВЕЦЬ, ЮВІЛЯРИ
Про схвалення Концепції Державної цільової національно-культурної програми популяризації вітчизняної видавничої продукції та читання на 2014-2018 роки : розпорядження. - С.38-40
Кл.слова: РОЗПОРЯДЖЕННЯ КАБМІНУ УКРАЇНИ, № 257-Р, 2013 Р., КНИГА, ЧИТАННЯ
Світлій пам'яті професора В. Дерлеменка. - С.41
Кл.слова: ДЕРЛЕМЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, ПРО НЬОГО, НАУКОВЕЦЬ, ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ
Світлій пам'яті Лілії Олександровні Зінченко. - С.42
Кл.слова: ЗІНЧЕНКО ЛІЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, ПРО НЕЇ, ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИЙ ФАХІВЕЦЬ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: В622816/2013/1/2
   Журнал

Всесвіт [Текст] : журнал іноземної літератури. - Київ, 1925 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 1/2
Зміст:
Шекспір, Вільям. Сонети / В. Шекспір. - С.5-21
Фойл, Наомі. Вибрані поезії / Н. Фойл. - С.22-27
Порамоч, Кукріт. Різні долі : роман / К. Порамоч ; пер. О. Авраменко. - С.29-123
Еко, Умберто. Ноніта / У. Еко ; пер. Г. Федоров. - С.124-128
Еко, Умберто. Відкриття Америки / У. Еко ; пер. А. Маслюх. - С.129-134
Шатилов, Микола. Мерседес повертає на Лібень : документальний нарис / М. Шатилов. - С.135-205
Авраменко, Олександр Миколайович. Дивосвіт тайської літератури / О. Авраменко. - С.207-210
Кл.слова: ТАЙСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Бару, Жан-П’єр. Сартр і насильництво пригноблених / Ж. П. Бару ; авт. передм. Р. Офіцинський, пер. В. Мотрук. - С.211-225
Кл.слова: САРТР
Дроздовський, Дмитро. Шекспірівський дискурс модерності:версія Ігоря Костецького / Д. Дроздовський. - С.226-236
Кл.слова: ІГОР КОСТЕЦЬКИЙ, МОДЕРНІСТЬ
Дроздовський, Дмитро. "Діалог.Повага.Гідність" - концепції розвиткулюдства на II Міжнародному гуманітарному форумі в Баку / Д. Дроздовський. - С.237-242
Симонян, Бабкен. Поет - крихка істота, чиє серце болить за все, що відбувається на планеті / Б. Симонян. - С.243-249
Зейналова, Севіндж. Творчість М. Ф. Ахундова та її вплив на формування ідей у дискурсі азербайджанської літератури / С. Зейналова. - С.250-254
Кл.слова: М. Ф. АХУНДОВА, АЗЕРБАЙДЖАНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Ємець, Олександр. Поетична проза Кейт Шопен / О. Ємець. - С.255-257
Кл.слова: КЕЙТ ШОПЕН
Шатова, Ірина. "Тендітні тіні Японії": Другий Міжнародний фестиваль Хлєбникова на Запорізькій землі / І. Шатова. - С.258-263
Шопен, Кейт. Два літа і дві душі : оповідання / К. Шопен ; пер. А. Слісаренко, А. Брикова. - С.269-271
Шопен, Кейт. Провісник : оповідання / К. Шопен ; пер. Ю. Дудчак. - С.271-272
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П496412/2013/4
2013р.4
В содерж.:
Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віціта основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32
Кл.слова: АДИКТИВНА ПОВЕДІНКА ПІДЛІТКІВ, ЗАЛЕЖНІСТЬ, КОРЕКЦІЙНА РОБОТА
Заика, Евгений Валентинович. Тренинг мышления: поиск оснований для разделений объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37
Кл.слова: ТРЕНІНГ, МИСЛЕННЯ
Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60
Кл.слова: САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (Формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / О. М. Лісовецька. - С.60-73
Кл.слова: ТРЕНІНГ, Я-концепція
Всі примірники списані
Знайти схожі

9.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П496412/2013/5
2013р.5
В содерж.:
Цілинко, І. О. Тренінг розвитку моральних почуттів / І. О. Цілинко. - С.12-23
Кл.слова: ТРЕНІНГ, МОРАЛЬНІ Почуття
Грабовець, О. В. Психологічний супровід духовного розвитку дитини / О. В. Грабовець. - С.23-33
Кл.слова: СУПРОВІД, ДУХОВНий розвиток
Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (Формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.33-37
Кл.слова: ТРЕНІНГ, Я-концепція
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.60-65
Кл.слова: ПРОГРАМИ, РОЗВИВАЛЬНІ, КОРЕКЦІЙНІ
Всі примірники списані
Знайти схожі

10.
   159.922.7(075)
   С 72


    Співак, Любов Миколаївна.
    Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навчальний посібник / Л. М. Співак. - 2-ге видання доповнене. - Київ : Каравела, 2011. - 224 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-2229-17-2 : 62.00 грн., 98.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Шкільний вік--Особистість--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самоповага -- цілепокладання -- учбова діяльність
Анотація: Навчальний посібник містить курс лекцій з діагностики і корекції "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень, запитання для програмованого контролю знань.

Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)