Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лояльність бренду<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М772184/2017/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 7/8
Зміст:
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры. - С.6-9
Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р., молоді рекламісти, студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-19
Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом, програми лояльності, бренд
Венгер, Елена. Лояльность нельзя "купить"! / Е. Венгер. - С.20-21
Кл.слова: лояльний споживач, підтримка лояльності, лояльність
Горонович, Сергей. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем / С. Горонович. - С.22-23
Кл.слова: лояльний споживач, програма лояльності, залучення споживачів
Потапова, Надежда. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами / Н. Потапова. - С.24-26
Кл.слова: сучасний споживач, лояльність споживача, основні ознаки лояльності споживача
Спивакова, Светлана. Лояльность - это глубинные отношения людей / С. Спивакова. - С.27-29
Кл.слова: лояльність, основні критерії росту прояву лояльності, формування лояльності
Степанова, Анна. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты / А. Степанова. - С.30-31
Кл.слова: лояльність споживача, лояльність бренду, інструменти формування лояльності
Широченская, Ирина Петровна. Основные понятия и методы измерения лояльности / И. П. Широченская. - С.32-39
Кл.слова: лояльність, лояльність бренду, типи лояльності
Гурджиян, Карина Владиславовна. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей / К. В. Гурджиян. - С.40-48
Кл.слова: програма лояльності, способи накопичення балів
Ромат, Евгений Викторович. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК) / Е. В. Ромат. - С.49-53
Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації, формування комунікації, реклама
Зозулев, Александр Викторович. К вопросу о сегментировании рынка / А. В. Зозулев. - С.56-61
Кл.слова: масовий маркетинг, цільовий маркетинг, краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают. - С.62-63
Кл.слова: інтернет-бізнес, скорочені посилання, соціальні мережі
Ромат, Евгений Викторович. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. В. Ромат, Т. Пирогова. - С.66-72
Кл.слова: жінка в рекламі, соціальні ролі жінок, жіноча реклама
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Степанова, Анна.
    Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты [Текст] / А. Степанова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
лояльність споживача -- лояльність бренду -- інструменти формування лояльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Широченская, Ирина Петровна.
    Основные понятия и методы измерения лояльности [Текст] / И. П. Широченская // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 32-39

Кл.слова (ненормовані):
лояльність -- лояльність бренду -- типи лояльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)