Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингова логістика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   655.4/.5
   Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг : навчальний посібник / В. І. Теремко. - Київ : Академвидав, 2009. - 272 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 : 35.00 грн., 35.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Книгознавство--Видавнича справа--Книжкова торгівля

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- реклама -- книгорозповсюдження -- маркетингова логістика

Примірників всього: 42
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (32),
Фаховий коледж «Універсум» (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (32),
Фаховий коледж «Універсум» (9)

Знайти схожі

2.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
Б 20


    Балабанов, Л. В.
    Маркетинг підприємства : навчальний посібник / Л. В. Балабанов ; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 611 с. - ISBN 978-611-01-1046-4 : 325.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Маркетинг підприємства--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- конкурентоспроможність -- цінова політика -- маркетингова логістика -- прямий маркетинг -- управління маркетингом
Дод.точки доступу:
Холод , В. В.
Балабанова, І. В.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)