Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингове планування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 364.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.
Липчук, В.В.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Виноградова, О. В.
    Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- маркетингове планування -- управління -- процес -- виробничо-комерційна діяльність -- маркетолог -- підприємництво
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.
Кононенко, Є. Є.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Коржова, Тетяна Василівна.
    До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст] / Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 102-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадськістю -- стратегія університетського брендингу -- постнекласичний підхід -- маркетингове планування

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / В. В. Липчук [та ін.] ; загальний редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2021. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Липчук, В.В.
Дудяк, Р.П.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \загальний редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)