Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетолог<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: М772184/2017/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 4
Зміст:
Венгер, Елена. Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.]. - С.10-18
Інші автори: Волнянский А., Герух В., Дадочкина Татьяна, Кислицин Николай, Малыш Артем, Роденко Дмитрий, Рольский Александр, Степанова Анна, Тараненко Александр, Шилов Василий
Кл.слова: ефективність маркетингу, показники ефективності, ефективність маркетингової діяльності
Малыш, Артем. О нюансах измерения эффективности маркетинга / А. Малыш. - С.20-23
Кл.слова: тренди, показники маркетингу, маркетинг
Потапова, Н. А. Эффективность маркетинга является критерием качества функционирования предприятия / Н. А. Потапова. - С.24-25
Кл.слова: розвиток ринку, критерії якості функціонування підприємства, ефективність маркетингу
Бест, Роджер. Эффективность маркетинга / Р. Бест. - С.26-36
Кл.слова: ефективність маркетингу, ринкова стратегія, вимір рентабельності маркетингу
Facebook меняет подход к оценке эффективности рекламы приложений. - С.37
Кл.слова: ефективність реклами, рекламодавці, app event optimization
Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа. - С.38-41
Кл.слова: соціальні медіа, вимір ефективності, соціальна дія
Интернет-реклама не работает, если... - С.42-44
Кл.слова: маркетолог, компетенції в інтернет-маркетингу, аналітика
Юрчак, Александр. Функции Inbound в Act-on - новый шаг к интеграции и автоматизации маркетинга / А. Юрчак. - С.46-51
Кл.слова: функції Inbound, базовий пакет Act-on, проспектор Twitter
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1920-х гг. / Е. Ромат. - С.52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама в європейських країнах, образ жінки в рекламі, рекламА, 20-ті роки XX століття
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФУФКМ / Маркетинг
ФУФКМ / Реклама в системі маркетингових комунікацій
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 5 / ДОП
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 6 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М855626032/2017/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 4
Зміст:
Шахдинарян, Анна. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций / А. Шахдинарян. - С.4-9
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення презентацій, створення графіків
Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData / М. Зинченко, С. Ходакевич. - С.12-17
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення торгових точок, розвиток торгових мереж
Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі / О. Яшкіна. - С.18-25
Кл.слова: технологічні товари, функціонування машинобудівних підприємств, модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6. - С.26-27
Кл.слова: маркетингові дослідження, індекс споживчих настроїв, індекс поточного становища
Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее / А. Еременко. - С.28-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, технології модельованого майбутнього, моделювання
Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О. Ковінько. - С.32-47
Кл.слова: маркетингові технології, диверсифікація, аграрна продукція
Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» / А. Жесткова. - С.48-52
Кл.слова: захист прав споживачів, управління багатоквартирним будинком, нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року. - С.53-54
Кл.слова: економіка знань, Міжнародний кадровий портал, ринок праці
Портрет професії: маркетолог. - С.55-58
Кл.слова: економіка знань, сучасний професійний маркетолог, Міжнародний кадровий портал
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями / В. Миттал. - С.59-62
Кл.слова: маркетинг у світі, маркетингові дослідження, стимулювання продажів
Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов / К. Шоу. - С.63-65
Кл.слова: маркетинг у світі, лояльні клієнти, пам’ять клієнта
Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / З. Бруке. - С.66-68
Кл.слова: маркетинг у світі, загрози міжнародних досліджень, проблеми для дослідників
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Интернет-реклама не работает, если... [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 42-44

Кл.слова (ненормовані):
маркетолог -- компетенції в інтернет-маркетингу -- аналітика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


   
    Портрет професії: маркетолог [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 55-58

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- сучасний професійний маркетолог -- Міжнародний кадровий портал

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: А394426800/2018/6/8
   Журнал

Аспекти публічного управління [Текст]/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ : Грані. - ISSN 2311-64202413-8231. - Виходит раз на два місяця
2018р. т.6 N 8
Зміст:
Гугнин, А. М. Фидель Кастро - менеджер и маркетолог революции / А. М. Гугнин, Ю. А. Лисневская. - С.5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Турій, О. В. Правові аспекти взаємодії громадських організацій з органами місцевого самоврядування / О. В. Турій. - С.15-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрієнко, А. О. Концепція "розумного міста": уточнення ключових понять у контексті забезпечення розвитку великого муніципального утворення / А. О. Андрієнко. - С.24-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Аль-Атті, І. В. Публічне управління: сутність і визначення / І. В. Аль-Атті. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Серьогіна, Т. В. Сучасні світові тенденції розвитку сервісної сфери та їх вплив на систему надання публічних послуг / Т. В. Серьогіна. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кубанов, Є. В. Теоретичні підходи до понятійно-категоріального апарату кібербезпеки в системі публічного управління / Є. В. Кубанов. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Квітка, С. А. Форсайт в публічному управлінні: методи і перспективи реалізації в Україні / С. А. Квітка. - С.56-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадчук, С. В. Інституційні та нормативно-правові засади діяльності малого підприємства / С. В. Осадчук. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гугнин, А. М.
    Фидель Кастро - менеджер и маркетолог революции [Текст] / А. М. Гугнин, Ю. А. Лисневская // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 8. - С. 5-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
політичний лідер -- ректифікація суспільства -- політичні технології -- управління суспільством -- філософія особливого періоду -- політична пропаганда -- формування іміджу
Дод.точки доступу:
Лисневская, Ю. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Виноградова, О. В.
    Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- маркетингове планування -- управління -- процес -- виробничо-комерційна діяльність -- маркетолог -- підприємництво
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.
Кононенко, Є. Є.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Казакевич, О.
    Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів [Електронний ресурс] / О. Казакевич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 14-20 , DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фахівець-маркетолог -- лідер -- компетентність -- компонентно-структурний аналіз -- професійна мобільність
Анотація: У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. За результатами дослідження автор відзначає, що, по-перше, лідерська компетентність є стійкою цілісною інтегративною складовою надпрофесійної компетентності маркетолога; по-друге, лідерська компетентність майбутніх маркетологів, як і її компоненти, у більшості випадків не є вродженим феноменом, а виникає в результаті певного досвіду людини, який ґрунтується на її позитивному ставленні до цього феномену, усвідомленні мотивів і потреб у ньому, набутих знаннях, вміннях та особистісних якостей людини, які потім знаходять практичне втілення у вигляді лідерської поведінки. На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень нами було виокремлено такі структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх маркетологів: мотиваційно-ціннісний (мотиви, потреби, емоції, ціннісні ставлення щодо лідерства), когнітивний (знання, переконання щодо лідерства), діяльнісний (дії, уміння, лідерська поведінка) та особистісний (комплекс лідерських якостей, рефлексія, емпатія, емоційний інтелект). За аналізом первинних посад, які може обіймати бакалавр з маркетингу, визначено функції та відповідні професійні компетентності, які вимагають сформованої лідерської компетентності фахівця з маркетингу, та продемонстровано, як саме лідерська компетентність реалізується в маркетинговій діяльності. Таким чином, лідерська компетентність надає підґрунтя для здійснення ефективної діяльності в галузі маркетингу, створюючи умови для прояву ініціативи, відповідальності та активної економічної позиції фахівця-маркетолога, набуття ним позитивного професійного досвіду та забезпечують йому професійну мобільність та конкурентоспроможність. Виділено проблемне поле подальших досліджень лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)