Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіадидактика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
373.3.025/.026:004](477)
Z99


    Іванчук, Л.
    Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 8–10. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Медіадидактика--використання--початкова школа

   Інформаційно-комунікаційні технології--медіазасоби--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Онкович, Ганна.
    Нове у медіаосвіті: інженерна благодидактика / Г. Онкович, В. Білецький, М. Ткаченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 1. - С. 26-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
соціальна мережа -- освітній простір -- професійно орієнтована медіаосвіта -- медіаосвітня технологія -- медіадидактика -- педагогічна блогодидактика -- інженерна благодидактика
Дод.точки доступу:
Білецький, Володимир
Ткаченко, Микола


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
378.147
М 42


   
    Медіадидактика вищої школи: програми спецкурсів [Текст] / Г. В. Онкович [та ін.] ; за наук. ред. Г. В. Онкович ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Логос , 2013. - 196 с. - ISBN 978-966171756-4 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Дидактика вищої школи--Навчальні програми--Спецкурси--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіакультура -- документознавство -- бібліотечна справа -- редагування
Дод.точки доступу:
Онкович, Галина Володимирівна
Балабанова, Катерина Євгенівна
Гуріненко, Ірина Юріївна
Духаніна, Наталя Мар’янівна
Онкович, Артем Дмитрович
Сахневич, Ірина Андріївна
Янишин, Ольга Каролівна
Онкович, Г. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Петрик, Л.
    Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 112-128, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна підготовка майбутніх учителів -- початкова школа -- медіадидактика -- медіадидактичний супровід -- медіазасоби -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)