Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ментальна карта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Островська, Катерина.
    Як створити міні-конспект уроку з української мови у вигляді ментальної карти [Текст] / К. Островська // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 4. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ментальна карта -- карта розуму -- інтелект-карта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Угніч, Руслана.
    Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності «уміння вчитися впродовж життя» [Текст] / Р. Угніч, А. Білошицька // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 4. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ключова компетентність «уміння вчитися впродовж життя» -- критичне мислення -- візуалізація навчання -- фрейм -- «Ромашка Блума» -- «Кола на воді» -- інфографіка -- ментальна карта -- вебсервіс
Дод.точки доступу:
Білошицька, Алла


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Тарасова, Оксана Олексіївна.
    "Ментальні карти": моделювання образів національних культур у музичній творчості [Текст] / О. О. Тарасова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 34. - С. 323-330. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2225-7586

Кл.слова (ненормовані):
ментальна карта -- орієнталізм -- оксіденціалізм -- екзотизм -- ментальна конвенція -- європоцентризм -- романтизм -- імпресіонізм -- орієнтальний міф

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Бокшань, Г.
    Ментальна географія у романах Аскольда Мельничука "Посол мертвих" і "Що сказано" [Текст] / Г. Бокшань // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 18. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ментальна карта -- національна ідентичність -- травматичний досвід -- місця пам’яті -- геополітичні трансформації

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Leshchenko, T.
    Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique [Електронний ресурс] = Навчання української мови як іноземної за допомогою ментальних карт / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 105-118, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- ментальна карта -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний вищий заклад освіти
Анотація: Статтю присвячено проблемі ефективного впровадження надсучасних освітніх технологій і методів у навчальний процес в контексті суттєвих модифікацій і змін в галузі вітчизняної освіти. У розвідці розглянуто ключові аспекти формування мовної особистості іноземного студента-медика, його мовної, мовленнєвої, комунікативної й соціокультурної компетентностей шляхом раціонального використання освітньої інноватики й актуального інформаційного й технічного забезпечення навчального процесу. Авторами зауважено про важливість і своєчасність педагогічних новацій та осучаснених педагогічних методів і методик для активізації студентської активності, послідовності в навчанні, а також для розкриття їхнього внутрішнього потенціалу, саморозвитку, стимуляції пошукової активності, систематизації навчальної діяльності й упорядкування набутих раніше знань. Дослідниками зауважено про ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних новацій в освітній процес у закладах вищої освіти. Крім цього, у праці вказано на переваги педагогічної інноватики у порівнянні з традиційними методами подачі навчальної інформації. Проінтерпретовано й систематизовано окремі теоретичні зауваги щодо суті та специфіки використання ментальних карт під час вивчення української мови іноземними студентами. У розвідці також витлумачено термін інтелектуальна (ментальна) карта, наведено й проаналізовано узуальні особливості карт. Подано перелік комп’ютерних програм, які можна використовувати для створення індивідуальних ментальних карт. Обґрунтовано доцільність і раціональність використання тематичних ментальних карт на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Подано й детально проаналізовано низку ментальних карт, які можна використовувати під час вивчення студентами-медиками навчального предмета «Українська мова як іноземна» (І курс, спеціальність «Медицина»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zhovnir, М.
Жовнір Марина
Grinko, N.
Гринько Наталя
Лещенко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)