Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мерчандайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: П739395/2014/3
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2014р. N 3 (67)
Зміст:
Книш, О. Б. Дослідження кінематики обробки корінців книжкових блоків дисковими ножами із планетарним приводом / О. Б. Книш, І. М. Кравчук. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кут різання, дисковий ніж, швидкість різання
Стеців, Б. С. Дослідження процесу реверсування ролика в механізмах із кінематичним замиканням / Б. С. Стеців, Я. Б. Стеців. - С.9-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профіль, зазор, швидкість
Румянцев, Ю. М. Аналіз можливостей попередньої обробки поверхні пластикових матеріалів / Ю. М. Румянцев [и др.]. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Ясінський М. Ф., Травкін Д. О. , Ясінська-Дамрі Л. М.
Кл.слова: пластикові матеріали, УФ-опромінення, обробка пластика полум’ям
Репета, В. Б. Дослідження процесу формування на флексографічних відбитках УФ-лакових рельєфних зображень / В. Б. Репета, П. М. Ривак. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трафаретна форма, лініатура, УФ-лак
Золотухіна, К. І. Підвищення продуктивності друкування на невсотувальних матеріалах / К. І. Золотухіна, О. М. Величко, Т. Г. Осипова. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: невсотувальні матеріали, друкування, технологічне середовище
Кащенко, Н. О. Тенденції у розвитку флексографічних друкарських фарб / Н. О. Кащенко, Р. А. Хохлова. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друкарська фарба, флексографічний спосіб друку, паковання
Сельменська, 3. М. Закони, властивості і засоби композиції та їх застосування в газетній практиці / 3. М. Сельменська, С. М. Комар. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композиційно-графічне моделювання, закони, засоби
Голубник, Т. С. Дослідження варіантів одночасного формування монтажного спуску для різних видань / Т. С. Голубник [и др.]. - С.37-45. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сеньківський В. М., Сеньківська Н. Є., І. В. Калиній
Кл.слова: монтажний спуск, формат видання, аркуш паперу
Кульчицький, А. Д. Оптичний дихроїзм Ма-центрів забарвлення в кристалах SrCl2-Me+ / А. Д. Кульчицький. - С.47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: центри забарвлення, фотоіндукований дихроїзм, дипольна модель
Коляда, Р. В. Структура і властивості визначника многочленної просторової матриці / Р. В. Коляда, О. М. Мельник. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторова многочленна матриця, визначник матриці, лінеаризація
Щирба, О. А. Історія виникнення та розвитку літературних альманахів в Україні (середина XIX- початок XXI століття) / О. А. Щирба, О. І. Босак. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: альманах, збірки, цензура
Кулеша, Н. М. Віденські німецькомовні часописи української еміграції років Першої світової війни: інформування ширшого політичного світу про наші політичні і культурні змагання / Н. М. Кулеша. - С.59-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське питання, політика, преса
Березенко, В. В. Перший етап активізації розвитку наукового знання про паблік рилейшнз в Україні (1991 - 1996 pp.) / В. В. Березенко. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR-комунікація, соціальні комунікації, наука
Антонин, О. В. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію / О. В. Антонин, О. О. Жолдак. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книжкова комунікація, книжкові конкурси, критерії оцінювання
Вовк, Г. С. Мерчандайзингові засоби активізації продажу книжкової продукції / Г. С. Вовк. - С.81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мерчандайзинг, асортимент, виклад
Катрук, М. І. Формування споживних властивостей книги як особливого товару / М. І. Катрук, В. С. Лукашов. - С.87-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, товарознавство, маркування
Стасенко, В. В. Універсальне та індивідуальне в методі побудови національноідентифікованих констант графіки Софії Караффи-Корбут / В. В. Стасенко. - С.91-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графіка Софії Караффи-Корбут, художній метод, лінорит
Руденко, О. В. Роздуми Яна Болоза Антонєвича: від Мікеланджела до експресіонізму / О. В. Руденко. - С.99-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Антонєвич Ян Болоз, мистецтво, художній твір
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.
Шифр: В890024/2015/5
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2015р. N 5
Зміст:
Булах, Тетяна. Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях / Т. Булах. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просування товару, книжковий інтернет-магазин, структура сайта
Радзієвський, В. Ні кроку назад, завжди вперед : [рецензія] / В. Радзієвський. - С.7
Кл.слова: Київський національний університет культури і мистецтва, бібліотека, ювілей
Приліпко, Тетяна. Легендарний снайпер Людмила Павличенко: електронний ресурс Національної історичної бібліотеки України / Тетяна Приліпко. - С.8-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Національна Історична бібліотека України, бібліографічний електронний ресурс, Павличенко Людмила
XI Київська міжнародна книжкова виставка : Інформація. - С.9
Кл.слова: Міжнародна книжкова виставка, Київ, 2015 р., книговидання, книгорозповсюдження
Кухаренко, Анжеліка. Гуманістична стратегія розвитку комунікаційної діяльності бібліотек ВНЗ / А. Кухаренко. - С.10-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманістичні цінності, інформаційно-комунікаційний простір ВНЗ, комунікаційна діяльність
Грабар, Наталя. Професійне спілкування в комунікаційному просторі бібліотеки / Н. Грабар. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотека, професійне спілкування, комунікації
Лямець, Артем. Особливості формування фондів депозитарних бібліотек ООН / А. Лямець, І. Лавриненко. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ООН, UNDL, депозитарні бібліотеки ООН
Семесько, Валентина. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід / В. Семесько. - С.19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правовий аналіз платних послуг, платні послуги бібліотек, залучення додаткових коштів
Соколов, Віктор. Створення, організація та функціонування бібліотек-музеїв: проблеми і досягнення / В. Соколов. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотека-музей, музеєфікація бібліотек, музейна діяльність бібліотек
Асєєв, Георгій. Інформетрія або інфометрія? / Г. Асєєв. - С.26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформетрія, інфометрія, бібліометрія
Перунін, Володимир. Державність Київської Русі: тисячолітньо "непомічений" подвиг Княгині Ольги - рік 947 / В. Перунін. - С.29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: княгиня Ольга, державність, місцева влада
Лазарович, Микола Васильович. Видавничі проекти Українських січових стрільців під час Першої світової війни / М. В. Лазарович. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: легіон УСС, видавнича діяльність, публікації
Відданий книзі. - С.36-37
Кл.слова: Сенченко Микола, ювілей, бібліотечна справа
Постельжук, Олена. Огляд як вид інформаційно-аналітичних продуктів обласних універсальних наукових бібліотек / О. Постельжук. - С.38-41
Кл.слова: інформаційно-аналітична діяльність бібліотек, огляд, обласна універсальна наукова бібліотека
Матвієнко, Оксана. Предметне поле досліджень у науковій галузі "соціальні комунікації": за матеріалами профільних конференцій / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, матеріали конференцій, предметне поле досліджень
Ситник, Олексій. Становлення новинних порталів як новітньої платформи українського медіапростору / О. Ситник. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: портал, мережі медіа, термінологія
Косачова, Ольга. Основні тенденції становлення бібліотечної журналістики в Україні / О. Косачова. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечна журналістика, бібліотечна періодика, бібліотечні блоги
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.


    Булах, Тетяна.
    Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2015. - N 5. - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
просування товару -- книжковий інтернет-магазин -- структура сайта

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Гейко, М. Є.
    Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 11. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продаж -- стимулювання продажів -- лояльність покупців -- мерчандайзинг -- роздрібна торгівля
Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Євсейцева, О. С.
    Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 5. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продаж -- стимулювання продажів -- лояльність покупців -- мерчандайзинг -- роздрібна торгівля
Дод.точки доступу:
Гейко, М. Є.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)