Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
796
Ф 50


   
    Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 31 жовтня 2014 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2014. - 166 с. - 58.23 грн.
    Зміст:
Диба, Тетяна Григорівна. Професійні компетенції та компетентності вчителя фізичної культури / Т. Г. Диба, В. М. Туманова. - С .5-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, вчитель фізичної культури, компетенції
Гацко, Олена Володимирівна. Оздоровчий біг - засіб зміцнення здоров'я у системі самостійних занять учнів / О. В. Гацко, М. І. Модлінська. - С .12-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рухова активність, рекомендації дітям, здоров'я
Гнутова, Наталія Павлівна. Формування здорового способу життя у студентів засобами оздоровчого бігу / Н. П. Гнутова, Є. І Гнутов. - С .19-23
Кл.слова: рухова активність, здоров'я, оздоровчий біг
Косік, Микола Сергійович. Актуальні проблеми викладання спортивних ігор / М. С. Косік, Н. Л. Косік. - С .24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, процес навчання, підготовка майбутнього вчителя
Іванько, Валентина Володимирівна. Формування рухових умінь і навичок у студентів у процесі фізичного виховання / В. В. Іванько, І. Л. Портна. - С .28-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, рухові навички, рухові уміння
Ковальчук, С. К. Експериментальне обґрунтування діапазонів тренувального навантаження для студентів, які займаються силовими видами спорту / С. К. Ковальчук, М. П. Ковнатський, Ю. В. Пушкарьов. - С .33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, ектоморфний соматип, силові види спорту
Лахтадир, Олена Володимирівна. Мотиваційні фактори до рухової активності студентів ВНЗ / О. В. Лахтадир, Т. В. Соляник. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична підготовка, фізична працездатність, здоров'я
Морозова, Світлана Миколаївна. Формування здоров'язбережувальних компетенцій студентів у сучасному ВНЗ засобами фізичного виховання / С. М. Морозова, Н. Г. Гаврілова. - С .45-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоров'язбереження, студенти, фізичне виховання
Нестерова, Тетяна Володимирівна. Структура мотивації до занять з фізичного виховання і спорту студентів вищих навчальних закладів / Т. В. Нестерова, А. А. Павлюк. - С .50-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, мотивація, студенти
Нестерова, Тетяна Володимирівна. Форми та засоби оптимізації рухової активності як фактора підвищення працездатності викладачів-жінок Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар, О. В. Зярна. - С .59-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рухова активність, фізична культура, жінки-викладачі
Черпак, Юрій Васильович. Внесок лікаря-просвітника O. K. Анохіна (1882-1920) у розвиток вітчизняного фізичного виховання / Ю. В. Черпак. - С .69-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичні вправи, фізичне виховання, Анохін Олександр
Бабенков, Геннадий Дмитриевич. Совместимость спортсменок при отборе в команды по групповым упражнениям художественной гимнастики с учетом их функционального состояния / Г. Д. Бабенков, Т. В. Нестерова, О. С. Кажанова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: групові вправи, енергозабезпечення, відбір
Бісмак, Олена Володимирівна. Сучасні аспекти фізичної реабілітації хворих на сечокам'яну хворобу / О. В. Бісмак. - С .88-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична реабілітація, лікувальна фізична культура, сечокам'яна хвороба
Векла, Павло Петрович. Фізіологічний вплив спортивного скелелазіння, як рекреаційного виду фізичної активності, на організм школярів та студентів / П. П. Векла. - С .94-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спортивне скелелазіння, адаптація, рекомендації
Євдокімова, Лілія Григорівна. Використання засобів пілатесу в оздоровленні студентів спеціальних медичних груп / Л. Г. Євдокімова, Т. Г. Магера. - С .104-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пілатес, оздоровлення, фізична форма
Єретик, Анатолій Анатолійович. Фізкультурно-оздоровчі заняття на основі інтеграції засобів аеробіки та шейпінгу / А. А. Єретик, Ю. І. Тупиця. - С .109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізкультурно-оздоровчі заняття, аеробіка
Карчевська, О. В. Вплив перинатальних уражень центральної нервової системи (ЦНС) на фізичний розвиток дітей / О. В. Карчевська, О. М. Поляничко. - С .114-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психічний розвиток, психокорекційні вправи, здоров’я дитини
Кожанова, Ольга Сергіївна. Методологія відбору спортсменок в команди з групових вправ художньої гімнастики з урахуванням фактора сумісності / О. С. Кожанова, А. Г. Гулігас. - С .119-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сумісність, відбір, методологічний підхід
Лопатенко, Георгій Олегович. Підвищення ефективності передстартової підготовки кваліфікованих спортсменів у фехтуванні на основі застосування позатренувальних засобів / Г. О. Лопатенко. - С .127-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фехтування, підготовка, спортсмени
Ляшенко, Валентина Николаевна. Исследование терминальных ценностей у квалифицированных спортсменов на этапе спортивного совершенствования / В. Н. Ляшенко, В. Н. Туманова, Е. Н. Корж. - С .133-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: креативність, термінальні цінності, спортсмени
Піонтковський, Д. В. Планування тренувального навантаження велосипедистів ВМХ на початковому етапі підготовки / Д. В. Піонтковський. - С .137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: велоспорт, тренування, рух
Пітенко, Сергій Леонідович. Морфологічні особливості спортсменів високої кваліфікації з різною будовою тіла / С. Л. Пітенко. - С .142-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: будова тіла, типи будови тіла, спортсмени
Пушкарьов, Юрій Віталійович. Фізична підготовка баскетболістів-студентів різного амплуа на основі диференційованого підходу / Ю. В. Пушкарьов, І. В. Попов. - С .149-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференційований підхід, баскетбол, тренувальне навантаження
Сегеда, Тетяна Прокопівна. Особливості фізичної реабілітації учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції (ЧАЕС ) / Т. П. Сегеда. - С .154-160
Кл.слова: фізичний стан, покращення здоров'я, фізична реабілітація
Зеленюк, Оксана Володимирівна. Київська Олімпіада 1913 p.: перша спроба втілення ідеалів олімпійського руху на теренах України / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова. - С .161-166. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: олімпізм, проведення змагань, результати змагань
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Спорт--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
тренувальне навантаження -- спортивне скелелазіння -- виховання
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: В730231/2017/7
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 7
Зміст:
Спориш, Катерина. Зарплатний рейтинг вищих навчальних закладів за версією журнала "гроші" / К. Спориш. - С.7-20
Кл.слова: вимоги ринку праці, молодий спеціаліст, українські роботодавці
Дзвінчук, Дмитро. Вплив футурологічних першоджерел на визначення освітньої стратегії в Україні / Д. Дзвінчук, В. Петренко. - С.21-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: альтернативна енергетика, модель старого розвитку, воднева акумуляція
Ткаченко, Володимир. Стандарти вищої освіти у сфері кібербезпеки - важливий інструмент модернізації освітнього процесу та запорука національної безпеки України / В. Ткаченко. - С.31-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реформування вищої освіти, кібербезпека, компетентність
Дараган, Тетяна. Автономія вищих навчальних закладів:нормативно-правові акти, встановлені Законом України "Про вищу освіту" / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самоврядування, освітня програма, академічна свобода
Загірня, Михайло. Комп’ютеризовані засоби проведення лабораторних робіт - шлях до ефективної професійно-практичної складової підготовки і формування компетентного фахівця / М. Загірня, О. Чорний, С. Сергієнко. - С.46-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лабораторний практикум, інформаційні технології, лабораторний комплекс
Базилевич, Віктор. Інтелектуальна власність: теоретичні виміри та практика реалізації / В. Базилевич, Н. Гражевська, В. Вірченко. - С.57-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелектуальна власність, інтелектуальний капітал, охорона та захист прав інтелектуальної власності
Ткаченко, Наталія. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов:методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації / Н. Ткаченко. - С.86-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний імідж, педагогічне середовище, методологічний підхід
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3, Ф1 ЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ткаченко, Наталія.
    Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов:методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 7. - С. 86-98. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійний імідж -- педагогічне середовище -- методологічний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3, Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

4.
75.110я43
Ф 50


    Кожанова, Ольга Сергіївна.
    Методологія відбору спортсменок в команди з групових вправ художньої гімнастики з урахуванням фактора сумісності / О. С. Кожанова, А. Г. Гулігас // Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань) : матеріали Міжнар. науково-практичної конференції, 31 жовтня 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - С. 119-127. - Библиогр. в конце ст.
ББК 75.110я43

Кл.слова (ненормовані):
сумісність -- відбір -- методологічний підхід
Дод.точки доступу:
Гулігас, Алла Генадіївна
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Аленін, Юрій.
    Методологія кримінально-процесуальної науки: сучасний стан і перспективи розвитку / Ю. Аленін, А. Мурзановська // Право України : юридичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 17-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- методологія -- інтегративне праворозуміння -- методологічний підхід -- методологія триангулярності -- система методів -- загальнонаукові методи -- спеціальні методи
Дод.точки доступу:
Мурзановська, Аліна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Гладкова, В.
    Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю [Електронний ресурс] / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 280-293, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.280293. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акметехнологія -- акместратегія -- методологічний підхід -- методологічний принцип -- продуктивна діяльність -- фахівець соціономічного профілю
Анотація: У статті висвітлені результати теоретичного аналізу методологічних засад акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівців соціономічного профілю. Зазначено, що найбільш розробленим на сьогодні є функціонально-рольовий підхід та особистісно-діяльнісний підхід. Наразі науковці пропонують для аналізу діяльності фахівця соціономічного профілю суб’єктно-акмеологічний акмесинергетичний підходи. Методологічні принципи розвитку творчої особистості фахівця соціономічного профілю щільно взаємопов’язані між собою й утворюють систему: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації – колективної своєрідності; антропологічний; вивчення загального в окремому та через окреме; одночасного вивчення людини та її діяльності; необхідності вивчення людини в ланцюжку: індивід-особистість – суб’єкт праці – індивідуальність; системноструктурний принцип; історизму; гуманізму; розвитку; єдності психіки і діяльності; відображення – суб’єкта; детермінізму – самодетермінізму. Розглянуті методологічні принципи визначають методологічний простір дослідження, його специфіку та орієнтацію. Вони уможливлюють акмесинергетичну специфіку фахівця соціономічного профілю як особистості, що розвивається, самовдосконалюється, суб’єктний характер такого розвитку та самовдосконалення, що спрямовані на всебічне розкриття її внутрішнього потенціалу, досягнення найвищого рівня.Стосовно окремої особистості як члена суспільства акместратегія – це система життєзабезпечення акмецінностей і потреб саморозвитку, самоактуалізації особистості, що досягає акмецілі в продуктах діяльності. Результат реалізації акместратегій і входження в нове середовище, згідно загального акмеологічного закону розвитку продуктивної компетентності фахівця, виявляється в процесі зворотного зв’язку на тактичному, оперативному і стратегічному рівнях. Процес розробки та реалізації акместратегіі покликаний вирішувати питання формування і подальшого вдосконалення професійних структур як фундаменту побудови продуктивної авторської системи діяльності та досягнення продуктивної компетентності фахівця в ній. Реалізація акместратегій у професійній діяльності фахівця соціономічного профілю здійснюється за допомогою акметехнологій. Суттєвою рисою акметехнологіі є процес цілеутворення. В акметехнології ця центральна проблема розглядається з позиції втілення шуканого образу результату в духовний продукт у властивостях суб’єктів діяльності, що задовольняє заздалегідь сформульованим вимогам. Акмеологічні технології враховують багаторівневість взаємодії, відносин і взаємин. Важливими елементами акметехнологій є теоретичні моделі діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Юйцзін, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)