Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міракль<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
792(4-15)(091)
И 90


   
    История западноевропейского театра [Текст]. Т. 1 / ред. С. С. Мокульский. - Москва : Искусство, 1956. - 751 с. - 1.75 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Театр--Історія--Західна Європа--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
міракль -- містерія -- мораліте -- італійський театр -- іспанський театр -- англійський театр -- французький театр -- німецький театр
Дод.точки доступу:
Мокульский, С. С. \ред.\
Вега, Лопе (де ; іспанський драматург ; 1562-1635) \про нього\
Сервантес, Міґель (де ; іспанський новеліст, драматург, поет ; 1547-1616) \про нього\
Кальдерон, Педро \про нього\
Шекспір, Вільям \про нього\
Мольєр, Жан-Батист (французский комедиограф, актер; наст. фам. Поклен ; 1622-1673) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
82.0(08)
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; гол. редактор О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ імені Юрія Федьковича, 1996 - .
   Випуск 86. - Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. - 328 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
Дзик, Роман. Парадигма письменник як актуальна літературознавча категорія / Р. Дзик. - С .3-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: парадигма, постструктуралізм, інтертекстуальність
Кондрашов, Володимир. Кіномова як специфічна система художніх засобів у літературному тексті (з досвіду українських письменників-шістдесятників) / В. Кондрашов. - С .18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерактивність мистецтв, кінематографічність, інтермедіальність
Кучер, Зоя. Музичні принципи структурно-композиційної організації роману П. Нізона "Canto" / З. Кучер. - С .26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, ідентичність, організація твору
Маценка, Світлана. Інтермедіальна поетика роману, який прагне стати музикою (на матеріалі німецькомовної літератури) / С. Маценка. - С .32-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальна поетика, роман, жанрова поетика
Редчиць, Тетяна. Музичний код в оповіданні Гайміто Фон Додерера "Сонатина" / Т. Редчиць. - С .44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проза, семіотична система, музичний код
Бучко, Аліна. Становлення єврейської ідентичності Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .61-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, біблійні мотиви, німецько-європейська літерутура
Ісапчук, Юлія. "Торгівля снами" І. Бахман: пошук власного "Я" в контексті конформістського соціуму / Ю. Ісапчук. - С .71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: новела, радіоп’єса, конверсія
Кравчук, Ольга. Мовна криза у творчості Рози Ауслендер і спроба її подолання після подій голокосту / О. Кравчук. - С .79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна криза, мовна травма, перехідний період творчості
Никифорук, Тетяна. Поетика versus поезія як "способи викликати враження..." / Т. Никифорук. - С .86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетика, троп, версифікація
Циганок, Ольга. Опису похорону Амвросія Дубневича (інтермедіальний формат тексту) / О. Циганок. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетики, опис похорону, похоронна поезія
Бакіна, Тамара. Книжка-картинка в українській дитячій літературі / Т. Бакіна. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальний ряд, вербальний ряд, архітектоніка книжки
Віват, Ганна. Жанрологічні аспекти поетичного світу Ігоря Калинця / Г. Віват. - С .109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр елегії, типові ознаки, мотив
Дерикоз, Ольга. Класичний гротеск в аспекті гендерної проблематики Short Story: образність письма А. Картер / О. Дерикоз. - С .117-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: казка, гротест, готика
Левченко, Галина. Адаптація релігійних жанрів в умовно-фідеїстичному дмскурсі ліричних творів Лесі Українки / Г. Левченко. - С .125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, дискурс, художня адаптація
Левчук, Тереза. Модифікації жанру есе в аспекті інтермедіальності / Т. Левчук. - С .134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, суб’єктивність, мислення
Матійчак, Альона. Роман А. Мердок "The good apprentice" як жанрова метаморфна форма / А. Матійчак. - С .142-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософський роман, полімодальність, світоглядна рефлексія
Огуй, Олександр. Історико-соціальні жанри середньовічної літератури в постнекласичній методології: принципи класифікації / О. Огуй. - С .150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: середньовічна література, умови, форма
Романиця, Олена. Жанрова природа віршованих творів Осипа Маковея / О. Романиця. - С .160-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: генеретика, рід, жанр
Трефяк, Наталія. Видозміна жанрового канону авторського тексту (на матеріалі прози Миколи Вінграновського) / Н. Трефяк. - С .171-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанровий канон, авторський текст, індивідуальний стиль
Чепурда, Ганна. Концепція вестерну у творчості Енні Пру / Г. Чепурда. - С .179-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: коротке оповідання, регіоналізм, фронтир
Шестакова, Елеонора. Жанрові колізії тексту масової комунікації / Е. Шестакова. - С .186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: текст, масмедійний простір, соціальна комунікація
Камишникова, Олеся. Сучасний британський "театр-вам-в-обличчя" в контексті проблеми інтермедіальності / О. Камишникова. - С .200-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емпіричний театр, інтермедіальність, сучасний театр
Канова, Ганна. Інтермедіальне декодування роману А. Барікко "Шовк" / Г. Канова. - С .207-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постмодерністський роман, імідж Японії, гравюра укійо-е
Назаревич, Леся. Інтермедіальні аспекти літературно-мистецької спадщини Якова Струхманчука / Л. Назаревич. - С .215-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: символізм, живопис, музика
Питюр, Ольга. Інтермедіальні елементи в поетиці збірки чудес "Гора Почаївська" / О. Питюр. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: образ, отці-василіяни, міракль
Рихло, Петро. "Я співаю перед чужими": Пауль Целан і музика / П. Рихло. - С .229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музика, інтерпретація, ремінісценції
Сажина, Алла. Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту / А. Сажина. - С .240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реклама, медіа, мистецтво
Хижняк, Ірина. Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності / І. Хижняк. - С .249-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, екфразис, постмодернізм
Юрчук, Олена. Взаємовплив музики і літератури в добу модернізму з позиції філософської антропології / О. Юрчук. - С .281-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія музики, музичний простір, акустика тексту
Зеленка, Мілош. Роман Якобсон і літературознавча славістика на перехідному етапі Празького лінгвістичного гуртка / М. Зеленка. - С .288-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвістичний гурток, структуралізм, славістика
Радченко, Олег. Німецька школа іманентної інтерпретації та український формалізм: типологічний аспект / О. Радченко. - С .309-319. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ритміко-стилістична єдність, герменевтичне коло, екзистенціальна антропологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \гол. редактор\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Москальчук, Г.
    Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого" / Г. Москальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 159-164, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
староукраїнська драма -- комунікативний акт -- комунікативно-прагматична організація тексту -- міракль -- прийоми мовної гри
Анотація: Предметом дослідження є комунікативно-прагматична організація драматичних текстів XVII–ХVIII ст. Мета статті — розглянути міракль «Драма про Олексія, чоловіка Божого» як комунікативнии акт. Для розкриття смислової та стилістичної своєрідності мовних засобів і закономірностеи ї х використання застосовано метод семантико-стилістичного аналізу. Контекстуально-ситуативнии та інтерпретативнии аналіз використано для визначення текстових елементів, наділених додатковим прагматичним змістом, при аналізі фактичного матеріалу враховано принцип історизму, який полягає у врахуванні відповідності мовностилістичної системи творів тіи епосі, у яку вони написані. Результатами дослідження стали такі тези. Драматичнии текст посідає особливе місце в системі художньої комунікації , оскільки є осмисленим відтворенням комунікативного процесу. Ключовою ознакою будь-якого драматичного твору є виписаний на початку перелік дійових осіб, які здебільшого співвідносні з реальними людьми в реальних ситуаціях. Староукраї нська барокова драма переважно постає в жанрових формах містерії та міраклю. Система персонажів у «Драмі про Олексія, чоловіка Божого» є відображенням соціальної структури тогочасного суспільства, а мовлення персонажів співвідноситься з мовленням реальних людеи і фактично є його текстовим вираженням. Процес опису реальної картини світу виступає основною інтенцією автора, яка в драматичному тексті збігається з іллокуцією. У статті проаналізовано комунікативне минуле та комунікативне маи бутнє окремих персонажів. Виокремлено стилістичні засоби, які автор використовує для посилення впливу на адресата і створення бажаного комунікативного ефекту, зокрема и прийоми мовної гри. Визначено роль позатекстових елементів, які декодують авторськии задум і є компонентами, що допомагають досягнути перлокутивного ефекту. Перспективним для подальшого дослідження є вивчення прагмастилістичних функціи явища варіювання мовленнєвих жанрів у староукраї нських текстах XVII–XVIII століть
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)