Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=напрям підготовки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: В730231/2014/7
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2014р. № 7
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: ЗУСТРІЧ З ПОСЛОМ ПОЛЬЩІ В УКРАЇНІ, МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ, ТЕРНОПІЛЬ, 2014 Р., РЕГІОНАЛЬНА ЛЕКСИКА ПОДІЛЛЯ
Дніпров, Олексій. Концептуальні засади розвитку освіти України / О. Дніпров. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РИНОК ПРАЦІ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
Панасевич, Дмитро. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.13-36
Кл.слова: НАПРЯМ ПІДГОТОВКИ, БАКАЛАВР, СПЕЦІАЛІСТ
Годлевський, Михайло. Кафедра автоматизованих систем управління Національного технічного університету "ХПІ" : 50 років на службі освіти України / М. Годлевський. - С.37-46
Кл.слова: ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА, ІНТЕГРАЦІЯ У МІЖНАРОДНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Грицюк, Лідія. Реалізація програм "Подвійний димлом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до європейського простору вищої освіти / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.46-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ, ДВОСТОРОННЯ УГОДА, КОНСОРЦІУМ
Бобало, Юрій. Комп'ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін / Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів. - С.55-61
Кл.слова: ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА, ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ
Подлєсний, Сергій. Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону / С. Подлєсний, О. Періг. - С.62-71
Кл.слова: ІНЖЕНЕРНА ОСВІТА, ВИЩА ОСВІТА, ЦІЛЬОВА ПІДГОТОВКА
Даців, Галина. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами / Г. Даців. - С.72-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ- ОСВІТА, РИНОК ПРАЦІ В ІТ-ГАЛУЗІ, ІТ-ФАХІВЦІ
Корсак, Костянтин. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття / К. Корсак. - С.86-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ФУТУРОЛОГІЯ, НООФУТУРОЛОГІЯ, НАНОТЕХНОЛОГІЇ
Вороніна, Марина. До проблем розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна. - С.95-104
Кл.слова: ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ЕВРИСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КРЕАТИВНІСТЬ
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань / уклад. Т. Бєлоусова, З. Чорнобровкіна, А. Козонущенко. - С.105-119
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА В УКРАЇНІ, ВИЩА ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ, НАУКА В УКРАЇНІ
Перелік книг, яким надано гриф МОН України у березні 2014 року / підготував О. А. Удод. - С.120-126
Кл.слова: ГРИФ МОН УКРАЇНИ, КНИГИ
Всі примірники списані
Знайти схожі

2.
74.0я43
П 24


    Сніговська, Оксана Володимирівна.
    Формування міжкультурної компетентності міжнародників при викладанні іноземної мови / О. В. Сніговська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна компетентність -- майбутні фахівці -- напрям підготовки -- міжнародні відносини -- мовно-фахова підготовка -- іноземна підготовка
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Афанасьєв, Ілля Юрійович.
    Методика підготовки спеціалістів зі зв'язків із громадськістю: польський досвід [Текст] / І. Ю. Афанасьєв // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2017. - N 2. - С. 182-190 . - ISSN 0554-4866
ДРНТІ

Рубрики: Масова комунікація--Освіта

Кл.слова (ненормовані):
підготовка спеціалістів -- освітня програма -- напрям підготовки -- освіта в Польщі -- зв’язки з громадськістю

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Каричковський, В.
    Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України / В. Каричковський // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 160-165, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)160165 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вищий аграрний навчальний заклад -- вступна кампанія -- менеджмент -- напрям підготовки -- освітньо-кваліфікаційний рівень -- денна форма навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: В505452853/2019/7
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 7
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж, інтернет-портал, рейтинги
Девін, В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технічна механіка, теорія механізмів і машин, кінематика
Грановська, Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів / Т. Грановська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільне навчання, мобільні технології, мобільні додатки
Nastas, D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies / D. Nastas. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутніх учителів, вища освіта Східної Азії, цифрові технології
Паламар, С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти / С. Паламар, М. Науменко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сторітелінг, професійна підготовка, сучасні інструменти
Рябко, А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками / А. Рябко, В. Толмачов. - С.56-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізика, прилад, датчик
Sherman, M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk. - С.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформа Arduino , навчальний веб-ресурс, програмний інженер
Синюкова, О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. Синюкова, О. Чепок. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: учитель математики, освітній процес, практико-орієнтоване навчання
Скорнякова, О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова. - С.87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, компетентісний підхід, конкурентоспроможність
Струтинська, О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти / О. Струтинська. - С.96-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: робототехніка, освітня робототехніка, 3D технології
Уманець, В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка фахівців, інформаційна безпека, напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko, L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відеоматеріали, мікронавчання, відео-лекція
Житєньова, Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя, компоненти готовності, природничоматематичні дисципліни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Уманець, В.
    Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 110-118, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- інформаційна безпека -- напрям підготовки
Анотація: На сьогоднішній день система підготовка майбутніх фахівців технічного профілю з питань інформаційної безпеки та комплексних систем захисту інформації, є досить консервативною та має певну інерцію, яку необхідно враховувати під час проведення реформування системи вищої освіти, в тому числі і системи підготовки фахівців з кібербезпеки (інформаційної безпеки), відповідно до цілей і завдань євроінтеграції України у сфері вищої освіти в контексті Болонського процесу та переходу на нові переліки напрямів підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій. Враховуючи те, що підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки є відносно новою (оскільки, була розпочата в Україні тільки в 1997 році відповідно до закону України № 537-V) та найбільш динамічною за об’єктом діяльності, актуальність розвитку системи підготовки фахівців з інформаційної безпеки є ще більш актуальною. Саме тому, в даній статті нами було розглянуто як здійснюється підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки, в закладах вищої освіти провідних країн світу. Зокрема нами були розглянуті такі країни, як Сполучені Штати Америки, Федеративна Республіка Німеччина, Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії, Французька Республіка, Республіка Австрія та Республіка Польща. В основному в даній статті нами було визначено за якими напрямами відбувається підготовка майбутніх фахівців з інформаційної безпеки у провідних країнах світу, розглянуто та проаналізовано освітні програми з підготовки фахівців з інформаційної безпеки та дисципліни, які відносяться до дисциплін професійного спрямування. Крім того, нами було визначено основні відмінності навчання в тій чи іншій країні та здійснено порівняльний аналіз між підготовкою майбутніх фахівців з інформаційної безпеки в Україні та провідних країнах світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Касянчук, Н.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)