Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=неупередженість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
341
С 24


    Сванідзе, Ерік.
    Ефективне розслідування фактів жорстокого поводження: Керівні принципи застосування європейських стандартів / Е. Сванідзе. - Київ : К.І.С., 2009. - 142 с. - 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародне право--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
жорстоке поводження -- розслідування -- незалежність -- неупередженість -- компетентність -- покарання -- юридична база -- безкарність -- потерпілі
Анотація: Видання присвячене принципам та стандартам розслідування фактів жорстокого поводження

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Бородін, Є. І.
    Статус місцевої державної адміністрації в Україні: досвід законодавчого визначення [Текст] / Є. І. Бородін // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 5. - С. 12-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
голова місцевої державної адміністрації -- публічна служба -- державна служба -- статус голови місцевої державної адміністрації -- посадова особа місцевої державної адміністрації -- політична неупередженість -- президент -- уряд -- парламент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П225817115/2020/33
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 33 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа. - С.8-16
Кл.слова: акмеологічна, андрагогічна, аксіологічна
Желанова, В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу / В. В. Желанова. - С.17-23
Кл.слова: рефлексивна, рефлексіогенез, компетентність
Мельниченко, О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти / О. В. Мельниченко. - С.24-30
Кл.слова: андрагогіка, саморозвиток, самоосвіта
Стеблецький, А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти / А. Л. Стеблецький. - С.31-40
Кл.слова: освітній процес, викладач, неупередженість
Козир, М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти / М. В. Козир. - С.41-47
Кл.слова: компетентність, інформаційний, інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва, І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога / І. В. Леонтьєва. - С.48-56
Кл.слова: професійна підготовка, ігрові технології, педагогічні дисципліни
Тадеуш, О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід / О. М. Тадеуш. - С.57-69
Кл.слова: партнерство, компетентність, інтроверсифікаційнй
Дячок, Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти / Н. В. Дячок. - С.70-75
Кл.слова: мобільність, неперервна освтіа, конкурентноспроможність
Михалюк, А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів / А. М. Михалюк. - С.76-79
Кл.слова: майбутній педагог, інтерактивний, методи навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПО / ТІП / 011 / Професійно-педагогічна культура: Педагогічна майстерність / 9 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гладкова, В.
    Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 30-36, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічність -- дослідницька компетентність -- інновативність -- майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Стеблецький, А. Л.
    Чинники забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / А. Л. Стеблецький. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 31-40, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.4 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- викладач -- неупередженість
Анотація: У статті здійснено аналіз чинників забезпечення якості освіти, потенціалу розвитку компонент діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти (ЗВО).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)