Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освіта для сталого розвитку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
37.013.3:502/504](477)
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Педагогічні засади освіти для сталого розвитку в українській школі / О. І. Пометун // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 171-182.
УДК

Рубрики: Екологічна освіта--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
освіта для сталого розвитку -- зміст -- основи -- принципи
Анотація: Розкрито основи оригінальної педагогічної моделі, на якій базується освіта для сталого розвитку, описано її основні характеристики і особливості. Проаналізовано побудови програм для основної школи, визначено аспекти методики, які потребують особливої уваги під час викладання нового предмета.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.


    Туниця, Юрій (ректор Національного лісотехнічного університету України; професор кафедри екологічної економіки; доктор економічних наук; професор; академік НАН України; м. Львів).
    Економічний дискурс освіти для сталого розвитку / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 11/12. - С. 7-27. - рис. . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Економічне зростання

   Освіта


Кл.слова (ненормовані):
освіта для сталого розвитку -- компетентність зі сталого розвитку -- екологічна компетентність -- трансдисциплінарність
Анотація: Розкривається об'єктивна необхідність освіти для сталого розвитку (ОСР) на тлі безпрецедентних змін довкілля і суспільства, досліджується сутність економічної ОСР, ії особливості та принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання. Реалізація запропонованого підходу забеспечить випускникам теоретичне підгрунтя та інструментарій для ідентифікації й вирішення проблем на засадах сталого розвитку.
Дод.точки доступу:
Загвойська, Людмила (доцент кафедри екологічної економіки національного лісотехнічного університету України; кандидат економічних наук; м. Львів)
Адамовський, Олександр (доцент кафедри екологічної економіки Національного лісотехнічного університету України; кандидат економічних наук; м. Львів)


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
373.2.013.3:502/504](477)
П 55


    Пометун, О.
    Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 31–39. - Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- тематичні дні -- структура -- Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма -- педагоги -- батьки -- зміцстове наповнення -- завдання -- моделі поведінки -- інтегровані заняття -- ілюстративний матеріал
Анотація: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
373.216.71(477)
Р 51


    Ринчковська, Т.
    Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--навчальні посібники--Україна

   Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папаки -- лепбуки -- змістове навповнення
Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу.
Дод.точки доступу:
Соломонюк, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
373.2.013:502/504](477)
Z99


    Іванченко, Н.
    У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталія Іванченко, Оксана Крамаренко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 53–56.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- педагогіка емпауерменту -- методична робота -- інтерактивні форми -- ділові ігри
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 4 міста Балаклея Харківської області щодо представлення вихователям теми педагогіки емпауерменту у форму ділової гри. Подано розробку заходу з теми "Крок у майбутнє – через сталий стиль життя"
Дод.точки доступу:
Крамаренко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Х887477/2018/15/16
   Журнал

Хімія [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. № 15/16
Зміст:
Солоха, Л. П. Сталий розвиток у шкільному курсі хімії / Л. П. Солоха. - С.5-14. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: хімія в школі , сталий розвиток людства, освіта для сталого розвитку
Лапінський А. В.,. Яка різниця між хімією, що вивчають у середній школі, та хімічною технологією / А. В., Лапінський, С. П., Коваль, В. А. Попова. - С.15-20. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: хімія в школі, хімія як наука, хімічна технологія
Головач Н. К.,. Вітаміни як компоненти їжі, їхня роль в організмі. 11 клас / Н. К., Головач, Т. М. Борміна. - С.22-34
Кл.слова: інтегрований урок, вітаміни, хімія в школі
Палієнко, Р. М. Отруйність спиртів, їхня шкідлива дія на організм людини. 11 клас : використання методу проектів / Р. М. Палієнко. - С.35-45
Кл.слова: хімія в школі, отруйність спиртів, метод проектів в шкільному курсі хімії
Муренко, В. В. Узагальнення та систематизація знань про оксиди і кислоти / В. В. Муренко. - С.46-50
Кл.слова: хімія в школі, урок хімії, оксиди
Мацак, С. О. Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах : 9 кл. / С. О. Мацак. - С.51-53
Кл.слова: урок хімії, електролітична дисоціація кислот, хімія в школі
Горянська, Н. І. Вуглеводи. Глюкоза і сахароза / Н. І. Горянська. - С.54-58
Кл.слова: урок хімії, глюкоза, вуглеводи
Пагуба, Л. А. Сульфатна кислота. Виявлення сульфат-іонів : 10 кл.: рівень стандарту / Л. А. Пагуба. - С.59-63
Кл.слова: урок хімії, сульфатна кислота, хімія в школі
Солоха, Л. П. Задачі екологічного змісту на уроках хімії / Л. П. Солоха. - С.64-71. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: задачі екологічного змісту, екологічна освіта на уроках хімії, хімія в школі
Мешкова, О. М. Тестові завдання. 7 клас / О. М. Мешкова. - С.72-79
Кл.слова: тестові завдання з хімії, хімія в школі, тестові завдання з хімії для 7 класу
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Солоха, Л. П.
    Сталий розвиток у шкільному курсі хімії / Л. П. Солоха // Хімія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2018. - N 15/16. - С. 5-14. - Бібліогр.: 15 назв.

Рубрики: Хімія в школі--сталий розвиток у шкільному курсі хімії--реформа шкільної хімічної освіти

Кл.слова (ненормовані):
хімія в школі -- сталий розвиток людства -- освіта для сталого розвитку -- зміст шкільної хімічної освіти -- хімія в освіті для сталого розвитку -- інтеграція освіти -- екологічний потенціал хімії -- ресурсозберігаючий потенціал хімії

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Близнюк, Микола.
    Аналіз тематичних напрямів міжнародної Карпатської школи у контексті освіти для сталого розвитку / М. Близнюк, В. Михайленко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 9. - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
Карпатська школа -- освіта для сталого розвитку -- міжнародна співпраця -- освітній кластер -- компетентність -- екологічні послуги
Дод.точки доступу:
Михайленко, Валерій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Кузьменко, О. М.
    До проблеми становлення освітології в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Кузьменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 112-120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- освіта для сталого розвитку -- інтелектуальна економіка -- єдиний освітній простір -- некласична парадигма освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу чинників становлення нового інтегрованого підходу до освіти – освітології, в контексті тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Демешкант, Н. А.
    Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі [Електронний ресурс] / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 54-64, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.5464. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- міжнародні природоохоронні організації -- освіта для сталого розвитку -- стратегічні напрями розвитку
Анотація: Стаття присвячена аналізу змісту основних програмних документів міжнародних природоохоронних форумів, починаючи з першої міжнародної конференції, присвяченої питанням екологічної освіти (1977р., м. Тбілісі) і до восьмого Світового Конгресу Екологічної освіти (2015р., м. Гетеборг). В статті окреслено стратегічні напрями розвитку екологічної освіти з точки зору міжнародного співтовариства. Розкрито зміни завдань від екологічної освіти до освіти для сталого розвитку. Сформульовані сучасні напрями екологічної освіти, зокрема, подолання бідності, сприяння зеленій економіці, формування освітньої політики держав світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пабат, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)