Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.0я43
П 24


    Братко, Марія Василівна.
    Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу" / (Сорока) М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 50-55. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- середовищний підхід -- розвиток особистості
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
74.0я43
П 24


    Мартиненко, Світлана Миколаївна.
    Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми / С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 68-74. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Освіта--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- інноваційний розвиток -- навчальний процес
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Жукова, Алла Георгіївна
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

6.
159.922.2
О-72


   
    Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості : монографія. - Київ ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 228 с. - ISBN 978-966-189-338-1 : 45.61 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- соціальна обдарованість -- інтелектуальна обдарованість

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ : Видавництво Київського університету імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 22. - 2014. - 106 с. - 58.20 грн.
    Зміст:
Євтух, Микола Борисович. Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України / М. Б. Євтух. - С .4-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна діяльність, дослідницькі уміння, структура діяльності
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління / (Сорока) М. В. Братко. - С .15-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища школа, технології управління
Бобрицька, Валентина Іванівна. Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики / В. І. Бобрицька. - С .21-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політика, освіта, едукологія
Гнезділова, Кіра Миколаївна. Формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи: проектування концептуальної моделі / К. М. Гнезділова. - С .29-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: викладач вищої школи, корпоративна культура, педагогічна система
Горяна, Л. Г. Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти / Л. Г. Горяна. - Библиогр. в конце ст.
Бугрій, Володимир Станіславович. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті pp. XX століття / B. C. Бугрій ; B. C. Бугрій. - С .41-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст освіти, навчальна література, підручник з історії
Бульба, Тарас Юрійович. Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії" / Т. Ю. Бульба. - С .46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія, навчальні стратегії, пізнавальні стратегії
Глазков, В’ячеслав Валерійович. Громадянська культура студентів як пріоритет позааудиторної діяльності ВНЗ / В. В. Глазков. - С .50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадська культура, патріотизм, національні знання
Сергієнко, Аліна Вікторівна. Ціннісний пріоритет естетичної культури сучасного студента: теорія і практика / А. В. Сергієнко. - С .54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховне середовище, естетична культура, мистецтво
Сердюк, Станіслав Павлович. Формування управлінської культури як пріоритет успішного професійного розвитку майбутніх правоохоронців / С. П. Сердюк. - С .59-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, управлінська культура, управлінська діяльність
Яковенко-Глушенкова, Єлизатета Валентинівна. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова. - С .64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: принцип навчання, майбутні вчителі іноземної мови, комунікативна компетентність
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка соціальних педагогів, професійні ролі, сім'ї
Дубчак, Людмила Миколаївна. Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі / Л. М. Дубчак. - С .74-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спеціальна педагогіка, ресоціалізаційна педагогіка, пенітенціарна політика
Сорокін, Ігор Ігорович. Формування толерантності у підлітків групи ризику / І. І. Сорокін. - С .80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, підлітки групи ризику, компоненти толерантності
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості біографічного експерименту як методу сучасних досліджень психології творчості / О. А. Кривопишина. - С .84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: біографічний метод, онтогенез, біографічна психодіагностика
Помиткіна, Любов Віталіївна. Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема / Л. В. Помиткіна. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вибір, життєві цілі, стратегія життя
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- психологія творчості -- навчальні стратегії
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
74.0я43
П 24


    Братко, Марія Василівна.
    Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління / М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 22. - С. 15-21. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: освіта --наука--Управління--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- вища школа -- технології управління
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
378.126(477)
К 82


    Кривошапка, І.
    Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі / Ірина Кривошапка // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 60–65 : табл. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- толерантна поведінка -- освітнє середовище -- професійна підготовка -- педагогічна майстерність
Анотація: Статтю присвячено обгрунтуванню теоретичних засад формування толерантності майбутнього викладача вищого навчального закладу.

Всі примірники списані


Знайти схожі

10.
74.20
К 63


    Братко, Марія.
    Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті / М. Братко // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія / В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 243-261. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.20

Рубрики: Освіта--Наука--Компетентністна освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- підхід -- теоретичні засади -- середовищний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Сисоєва, Світлана Олександрівна
Чернуха, Надія Миколаївна
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)