Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній стандарт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: В730231/2017/4
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 4
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: Нацрада з питань науки і технологій, програма "Горизонт 2020", педагогічна освіта
Куцик, Петро. Львівському торговельно-економічному університету - 200 років / П. Куцик, С. Д. Гелей. - С.7-23
Кл.слова: торговельно-економічна освіта, кооперація, наука
Барна, Марта. Львівський торговельно-економічний університет - визнаний науковий центр з економіки та торгівлі / М. Барна, Б. Семак. - С.24-33
Кл.слова: наукові школи, становлення, науково-педагогічні кадри
Яцунь, Олександр. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку / О. Яцунь. - С.34-47
Кл.слова: мегауніверситет, монетизація освіти, освітній стандарт
Дараган, Тетяна. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.48-54
Кл.слова: вища освіта, освітні програми, іноземні студенти
Качмар, Олександра. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості / О. Качмар. - С.55-64
Кл.слова: агресія, агресивність особистості, агресивна поведінка
Головенкін, Володимир. Ще раз про систему оцінок у вищій школі / В. Головенкін. - С.65-72
Кл.слова: національна шкала оцінювання, шкала ЄКТС, 12-бальна шкала оцінювання
Корсак, Олена. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід / О. Корсак. - С.73-82
Кл.слова: обов’язкова освіта, педагогічні виміри, національні екзамени
Бебко, Світлана. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. Бебко. - С.83-89
Кл.слова: вища освіта, освітні функції, система вищої освіти
Возник, Оксана. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возник. - С.90-97
Кл.слова: опорні схеми, конспекти, компетентність
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.irbis-nbuv.gov.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Ф260071427/2017/1
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29
Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність
Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42
Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука
Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51
Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм
Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78
Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури
Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96
Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта
Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127
Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм
Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152
Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство
Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195
Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212
Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234
Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність
Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245
Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти
Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256
Кл.слова: критика, філософ, університет
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268
Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація
Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279
Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія
Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295
Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість
Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297
Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти
Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303
Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта
Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312
Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Пролеєв, Сергій.
    Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми [Текст] / С. Пролеєв, В. Шамрай // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 196-212
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- освітній стандарт -- порівнянність в освіті -- компетентності
Анотація: У статті аналізується потенціал та проблеми визначення змісту освіти на основі компетентностей. Виділені основні колізії цого процесу. Особлива увага приділена реалізації принципу порівнянності в побудові сучасних освітніх стандартів. Проаналізовані суперечності переліку загальних компетентностей з проекту Tuning. В двох таблицях представлені суперечності інтегральної компетентності на троьх освітніх рівнях та загальних компетентностей з двох переліків з проекту Tuning.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Шамрай, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Яцунь, Олександр.
    Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку [Текст] / О. Яцунь // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 4. - С. 34-47

Кл.слова (ненормовані):
мегауніверситет -- монетизація освіти -- освітній стандарт

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Соколов, Володимир.
    Порівняльний аналіз стратегій побудови другого та третього рівня освітніх програм зі спеціальності 125 «кібербезпека» / В. Соколов, П. Складанний // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 4, N 20. - С. 183-204, DOI 10.28925/2663-4023.2023.20.183204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- інформаційні технології -- захист інформації -- вразливості -- навчальний процес; -- освітній стандарт
Анотація: В статті проаналізований світовий ринок з надання освітніх послуг в сфері інформаційної безпеки та кібербезпеки. Дослідження має на меті порівняти стратегій побудови навчальних програм для другого та третього освітнього рівня для спеціальностей, пов’язаних з інформаційними технологіями, інформаційною та кібербезпекою, а також сформувати рекомендації для гармонізації процесу навчання та міжнародних стандартів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Складанний, Павло


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)