Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітні зміни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37
Ф 94


    Фуллан, Майкл.
    Сили змін. Вимірювання глибини освітньої реформи = Change forces. Probing the Depths of Educational Reform / М. Фуллан. - Львів : Літопис, 2000. - 269 с. - ISBN 966-7007-38-8 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--освітні реформи

Кл.слова (ненормовані):
моральна мета -- процес змін -- суспільство -- особа -- освітні зміни
Дод.точки доступу:
Волосацька, Марія \ред.\
Рибчинська, Зоряна \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
37.018/Ф 94-739784

    Фуллан, М.
    Сили змін [Текст] : вимірювання глибини освітніх реформ / переклад з англійської ; . - Львів : Літопис, 2000. - 269 с. - ISBN 966-7007-38-8 : 14.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реформування загальноосвітньої школи.

Кл.слова (ненормовані):
школа -- реформування -- інновації -- культура школи -- зміни -- освітні зміни -- проблема -- потенціал -- моральна мета -- освіта вчителя -- особа -- суспільство -- загальноосвітня школа
Анотація: У виданні висвітлено авторське бачення новатора та лідера у викладацькій освіті щодо реформування загальноосвітньої школи.
Дод.точки доступу:
Шиян, Галина \пер.\
Шиян, Роман \пер.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.


    Сороколіт, наталія.
    Порівняльний аналіз ставлення учителів фізичної культури до освітніх реформ у закладах загальної середньої освіти / Н. Сороколіт, О. Римар, О. Бондарчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освітні зміни -- реформа -- фізичне виховання
Дод.точки доступу:
Римар, Ольга
Бондарчук, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ільїч, Людмила.
    Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін / Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 27-39, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- заклад загальної середньої освіти -- освітній процес -- освітні зміни -- управління -- управління експериментальною діяльністю
Анотація: У статті виокремлено теоретичні засади управління експериментальною діяльністю в закладі освіти в трьох вимірах, як-то: складової інноваційної діяльності, управління проєктом, теоретико-методичне спрямування діяльності закладу освіти. Окреслено український та зарубіжний досвід щодо організації управління експериментами в закладах загальної середньої освіти для покращення їх діяльності в довгостроковій перспективі з врахуванням освітніх новацій та діагностики потреб школи. Висвітлено особливості функціонування та управління діяльністю ліцею «Престиж» м. Києва, який з 2018 р. є Школою-лабораторією для перевірки ефективності впровадження інноваційних освітніх технологій в галузі математики, фізики, інформатики Інституту педагогіки НАПН України. Ліцей став експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня за темою «Концептуальні засади створення навчального-інженерного середовища в ліцеї «Престиж» м. Києва». Для дослідження стану управління експериментальною діяльністю як складовою освітніх змін були використані діагностичні моделі Ліппіт-Кностера та Canvas. Визначено, що управління експериментальною діяльністю в ліцеї складається з управління окремими проєктами. Зокрема, одним із них був проєкт «Я – дослідник». Основною метою проєкту стала інтеграція математичної освіти із вивченням мови науки – англійської мови. Впровадження дослідницького методу навчання здійснювалося з використанням ІТ, STEM-технологій та застосуванням методики CLIL (Content and Language Integrated Learning) в освітньому процесі. Аргументовано можливість інтегрувати вивчення іноземної мови з іншими навчальними предметами, адаптувати методи управління проєктами (поєднання методів Six Sigma та Scrum). Оскільки в перетвореннях, що відбуваються у закладі освіти, повинні брати участь усі зацікавлені сторони, запропоноване власне бачення залученості вчителів, можливостей та потенціалу педагогічного лідерства. Результати залучення вчителів до експериментальної діяльності закладу освіти можуть слугувати досвідом для діяльності інших закладів загальної середньої освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Панченко, Алла
Акімова, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)