Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна концепція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.013
С 14


    Сазоненко, Г. С.
    Педагогіка успіху (досвід становлення акмеологічної системи ліцею) : науково-методичний посібник / Г. С. Сазоненко. - Київ : Гнозис, 2004. - 681 с. - ISBN 966-7569-75-6 : 45.00 грн., 17.00 грн.
    Зміст:
Тенденції і суперечності розвитку шкільної освіти в Україні
Успішні педагогічні системи
Вітчизняні педагогічні системи
Людинознавчий потенціал педагогічних ідей Костянтина Ушинського
Школа як керівник життя на шляху до майбутнього за вченням Миколи Пирогова
Педагогічна концепція Бориса Грінченка
Основні ідеї педагогічної концепції Івана Сікорського
Педагогіка успіху в освітній системі Григорія Ващенка
Освітні ідеї в педагогічній системі Василя Сухомлинського
Зарубіжні педагогічні системи
Педагогічна концепція Яна Амоса Коменського
Школа життя Джона Дьюї
Школа дії Вільгельма Августа Лая
Феномен вальдорфської педагогіки
Акмеологічні пріоритети ліцею
Акме-технології
Досвід Українського гуманітарного ліцею в ретроспективі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта --Акмеологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- успішні педагогічні системи -- педагогічна концепція -- школа життя Джона Дьюї -- вальфдорська педагогіка
Анотація: На основі методології українознавства, педагогіки і психології життєтворчості у посібнику розкриваються змістовні, психологічні, ткехнологічні та управлінські параметри становлення і розвітку інноваційної акмеологічної системи ліцею, аналізуються історичні уроки творчого використання потенціалу успішних вітчизняних і зарубіжних педагогічних систем.
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\


Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.014.2
С 20


    Сараєва, О. В.
    Педагогічна система В. О. Сухомлинського в науковому доробку вітчизняних учених : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Сараєва ; наук. кер. В. Л. Федяєва ; Інститут педагогіки АПН України. - Київ, 2007. - 21 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--історія педагогіки--персоналії--Автореферати дисертацій

   Сухомліністика


Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- педагогічна концепція
Дод.точки доступу:
Федяєва, В. Л. \наук. кер.\
Сухомлинський, Василь Олександрович \про нього\
Інститут педагогіки АПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Мартьянова, М.
    Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе / М. Мартьянова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 16-26, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1065. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
зацікавленість -- комфортне середовище -- педагогічна концепція -- працездатність -- принцип свободи -- самодисципліна
Анотація: У статті досліджується основні педагогічні концепції вчених ХХ століття М. Монтессорі, С. Френе та Алена (Еміля-Огюста Шартьє), які шукали нові педагогічні шляхи до вдосконалення освіти та вихованню нового покоління, здатного відповідати новим життєвим вимогам. Виявлені головні компоненти вчителя за М. Монтессорі, а саме: створення комфортного, творчого середовища; вміння зацікавлювати учнів та вміння спостерігати за роботою учнів. Проаналізовано основні елементи педагогічної моделі Френе, які стимулюють цікавість учнів до навчання. Розглянуто ідею двоякої функції виховання Алена, що полягає у підготовці до теперішніх та майбутніх труднощів. Шляхом порівняння педагогічних концепцій вчених виділено основні принципи навчання, такі як принципі свободи і дисципліни, принцип наставництва, принцип сприятливого середовища та принцип працездатності, які активно використовуються і сьогодні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)