Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=покупки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: І368505/2014/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 2
Зміст:
Руснак, Д. А. Робота з аудіотекстом у процесі формування в учнів основної школи франкомовної компетентності в аудіюванні / Д. А. Руснак. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АУДІОТЕКСТ, УЧНІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ, ФРАНКОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Гальченко, О. Ю. Психологічні передумови формування у студентів коледжів англомовної компетентності у професійно орієнтованому письмі / О. Ю. Гальченко. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОЛЕДЖ, РАННЯ ЮНІСТЬ, ПСИХОЛОГО-ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Прокопчук, М. М. Особливості етапів формування мовних компетентностей в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕРША ІНОЗЕМНА МОВА, ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА, МОВНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Шевелько, К. О. Підсистема вправ для навчання анотаційного перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.21-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНОТАЦІЙНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Майєр, Н. В. Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов / Н. В. Майєр. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙБУТНІЙ ВИКЛАДАЧ ІНОЗЕМНИХ МОВ, МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА, МЕТОДИЧНА ГОТОВНІСТЬ
Дацків, О. П. Комплекс вправ для вдосконалення фонетичних навичок говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. П. Дацків. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЛЕКС ВПРАВ, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ФОНЕТИЧНІ НАВИЧКИ
Ярошенко, О. В. Кейс-метод як сучасна технологія формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови / О. В. Ярошенко. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КЕЙС-МЕТОД, ДИСКУРСИ, СІНКВЕЙН
Николаева, С. Ю. Профессиональный портфель преподавателя высшего учебного заведения / С. Ю. Николаева. - С.45-53
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ПОРТФЕЛЬ ВИКЛАДАЧА, ФУНКЦІЇ ПОРТФЕЛЯ
Білоножко, Н. Є. Заняття з англійської мови на тему "Цінності сучасного світу" / Н. Є. Білоножко. - С.54-59
Кл.слова: ЦІННОСТІ, ДЕФІНІЦІЯ, АНАЛІЗ
Мельник, Є. Ю. Du panier au chariot / Є. Ю. Мельник. - С.60-62
Кл.слова: ПОКУПКИ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, СУПЕР-/ ГІПЕРМАРКЕТИ
Беженар, І. В. Заняття на тему "Мовний портфель для навчання англійського писемного мовлення" / І. В. Беженар. - С.63-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ, АНГЛІЙСЬКЕ ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ, СТУДЕНТИ-ФІЛОЛОГИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.07.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
811.134.2(075.8)
С 32


    Серебрянська, Алла Олексіївна.
    Іспанська мова для початківців [Текст] : підручник / А. О. Серебрянська, Т. М. Серебрянська . - Вінниця : Нова Книга, 2009. - 544 с. - ISBN 978-966-382-209-9 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Іспанська мова--Початковий етап--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
людина -- житло -- пори року -- ресторан -- покупки -- університет
Дод.точки доступу:
Серебрянська , Тетяна Миколаївна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
373.2.018.262(477)
П 76


   
    Принципи відповідального ставлення до покупок : [інформ. стенд] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 32–35.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--освіта батьків--Україна

   Дошкільне виховання--економічне виховання--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- просвіта батьків -- економічне виховання -- споживча культура -- покупки -- планування -- бережливе ставлення -- інформаційний стенд

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Б065003626/2018/5
   Журнал

Бізнес [Текст] : діловий журнал/ Український Бізнес Хаб. - Київ : ТОВ "Український Бізнес Хаб", 1992 - . - Виходить щотижня
2018р. № 5
Зміст:
Пізані-Феррі, Жан. Міжнародно-економічне значення Трампа / Ж. Пізані-Феррі. - С.10
Кл.слова: Трамп, економіка
Гурц, Ольга. Стратити чи помилувати? / О. Гурц, Є. Мельник. - С.12-15
Кл.слова: фінансова амністія, ринок, капітал
Гриньков, Дмитро. Арабський банкінг арабських бізнесменів цікавить український банківський сектор. Розглядаються як покупки банків. так і створення фінансових установ "з нуля" / Д. Гриньков. - С.16-19
Кл.слова: банківський сектор
Гусєв, Юрій. Бюрократія на експорт / Ю. Гусєв. - С.20-22
Кл.слова: економіка, експорт
Дудко, Валентина. Посібник із захоплення світу. В історії однієї з найдорожчих компаній світу почалася нова епоха. Чи буде в ній місце для України? / В. Дудко. - С.26-29
"Рушійною силою "цифрової" економіки є передусім людський капітал". - С.32
Кл.слова: цифрова економіка
Печаєв, Валерій. "Гроші можна знайти, це нескладно. Головне - мізки, технології" / В. Печаєв : 36-39
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Гриньков, Дмитро.
    Арабський банкінг арабських бізнесменів цікавить український банківський сектор. Розглядаються як покупки банків. так і створення фінансових установ "з нуля" [Текст] / Д. Гриньков // Бізнес. - Київ : ТОВ "Український Бізнес Хаб", 2018. - № 5. - С. 16-19

Кл.слова (ненормовані):
банківський сектор


Знайти схожі

6.
811.134.2(075.8)
С 32


    Серебрянська, Алла Олексіївна.
    Іспанська мова для початківців [Текст] = El Español Para Empezar : підручник / А. О. Серебрянська, Т. М. Серебрянська . - 4-те вид., виправ. та онов. - Вінниця : Нова Книга, 2018. - 315 с. + 1 эл. опт. диск (CD-DA). - ISBN 978-966-382-683-7 : 221.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Іспанська мова--Початковий етап--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
людина -- житло -- пори року -- ресторан -- покупки -- університет
Дод.точки доступу:
Серебрянська , Тетяна Миколаївна


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

7.
Шифр: Г152829276/2018/15
   Журнал

Деньги [Текст] : всеукраїнський журнал/ Укр. мед. гр. - Київ : ТОВ "Видавничий Дім УМХ, 2016 - . - ISSN 2414-9160. - Виходить раз на два тижня
2018р. № 15
Зміст:
Богута, Наталія. Про 28,88 забули? / Н. Богута. - С.6
Кл.слова: національна валюта, коливання валюти, курс гривні
Богута, Наталія. Ціни пішли у мінус / Н. Богута. - С.7
Кл.слова: індекс споживчиш цін, облікова ставка, цінова динаміка
Гарний, Дмитро. А ваші активи чисті? / Д. Гарний. - С.13
Кл.слова: товариства з обмеженою відповідальністю, малі підприємства, укладення договору
Томашевська, Олександра. Зустрінуть біля каси / О. Томашевська. - С.14
Кл.слова: касова дисципліна, податкова служба, платники податків
Кириченко, Стелла. "Обнал" живий / С. Кириченко. - С.18-23
Кл.слова: переведення у готівку, податковий кредит, суб’єкт підприємницької діяльності
Харламов, Павло. Продаємо в мережу / П. Харламов. - С.24-27
Кл.слова: покупки в мережі, інтернет-магазин, маркетплейс
Харламов, Павло. Рекламуємо з розумом / П. Харламов. - С.28-31
Кл.слова: онлайн-просування, реклама в мережі, просування товару
Богута, Наталія. Гривню - з Мережі / Н. Богута. - С.32-35
Кл.слова: інтернет-бізнес, інтернет-еквайринг, оплата товару
Блащук, Олеся. Отримати з-за океану / О. Блащук. - С.36-39
Кл.слова: інтернет-магазин, сплата за товар, український експортер
Тимошенко, Юлія. Швидкі літні позики / Ю. Тимошенко. - С.40-43
Кл.слова: типи позик, гроші в борг, швидкий кредит
Кириченко, Стелла. У серпні зажадали валюти / С. Кириченко. - С.44-45
Кл.слова: найприбутковіші вклади, валютний вклад, депозитний ринок
Харламов, Павло. До школи - готові! / П. Харламов. - С.46-49
Кл.слова: шкільні ярмарки, підготовка до навчального року, шкільна форма
Шмельова, Світлана. Серпневий sale / С. Шмельова. - С.50
Кл.слова: українські забудовники, продаж житла, Київміськбуд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Харламов, Павло.
    Продаємо в мережу / П. Харламов // Гроші : всеукраїнський журнал. - 2018. - № 15. - С. 24-27 . - ISSN 2414-9160

Кл.слова (ненормовані):
покупки в мережі -- інтернет-магазин -- маркетплейс

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Бойко, О. В.
    Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект [Текст] / О. В. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
дискурс аналіз -- рекламний текст -- слоган зубних паст -- етос -- логос -- пафос -- риторика
Анотація: Ця стаття зосереджена на рекламі зубної пасти в англомовному онлайн-дискурсі. У статті аналізуються сучасні англомовні інтернет-тексти, що рекламують зубну пасту з позицій риторики та системної ієрархії потреб. У статті наведено порівняльний аналіз слів і фраз у рекламних текстах зубної пасти, які апелюють до різних людських потреб, визначених Абрагамом Маслоу: фізіологічні потреби, потреба в безпеці, приналежності та любові, репутаційна та потреба в самоактуалізації. У статті рекламний дискурс розглядається як комерційно орієнтована діяльність зі створення позитивних і привабливих образів товарів та послуг, які потенційно забезпечують дохід їх виробнику/постачальнику. Рекламний дискурс включає промоутера і реципієнта, а також процес і результат їхньої дискурсивної взаємодії через відповідні тексти. Рекламний дискурс демонструє певні сигнали, які впливають на потенційних споживачів на рівні свідомості та/або підсвідомості, таким чином заохочуючи їх купувати рекламований продукт. У статті зосереджено увагу на слоганах, які використовуються в рекламі зубної пасти. Слоган як коротке самостійне рекламне повідомлення може використовуватися як у межах конкретної рекламної концепції, так і діяти окремо від інших рекламних продуктів і представляти собою стислий зміст усієї рекламної кампанії. У статті аналізуються конкретні словесні засоби, які викликають почуття довіри до рекламованої продукції, зокрема до різних видів зубної пасти. Зазначені засоби впливу та маніпулювання трактуються через сферу пафосу, етосу та логосу. Пафос можна пояснити як емоційний коефіцієнт купівельної поведінки, етос зосереджує нашу увагу на достовірності даних і джерел, тоді як логос можна розуміти як логіку покупки конкретного товару. Специфічні кореляції між зазначеними способами інформаційного впливу визначаються каузативно-послідовною логікою, а також первинними аксіоматичними ірраціональними стимулами, пов’язаними з фундаментальними «міфічними» ментальними структурами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)