Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=портнерська взаємодія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Козир, М.
    Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти [Електронний ресурс] / М. Козир, Т. Калініченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 64-71, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
НУШ (Нова українська школа) -- заклад дошкільної освіти -- портнерська взаємодія -- навички -- досвід
Анотація: Автори розкривають питання партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи у підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Головною умовою забезпечення наступності у вихованні й навчанні визначають спрямованість освітнього процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи на всебічний розвиток особистості дитини. Наголошено на тому, що здобуті в закладі дошкільної освіти та сім’ї знання, навички і досвід дітей будуть спрямовані на активне використання їх в освітньому процесі, адже зацікавленість закладів дошкільної освіти і Нової української школи зробить перехід з дошкільного закладу до школи безболісним для дитини. Акцентовано увагу на тому, що партнерство в стосунках між учасниками освітнього процесу є гарантом їх продуктивної взаємодії, одним зі способів вирішення освітніх проблем. Об’єктом дослідження є партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі; предметом дослідження – підготовка дітей до навчання в Новій українській школі; метою статті є теоретичне обґрунтування (на основі цілісного аналізу наукових джерел) і емпіричне дослідження проблеми впровадження партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Автори дійшли висновку, що відповідно до Закону України «Про освіту» аспект педагогіки партнерства між усіма учасниками освітнього процесу набуває великого значення у Концепції Нової української школи. Педагогіка партнерства ґрунтується на принципах гуманізму і творчого підходу до розвитку особистості. Її метою є розвиток гуманного суспільства, вільного від тоталітаризму. Нова українська школа передбачає, що учителі разом з батьками утворюють партнерство, у центрі якого перебуває дитина. Сучасний стан дошкільної та початкової освіти характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань у взаємодії педагогічного процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи, а партнерська взаємодія суміжних ланок освіти, тобто закладу дошкільної освіти і Нової української школи, допоможуть об’єднати зусилля всіх педагогів і батьків у реалізації неперервності освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Калініченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)