Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=права споживача<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М689368129/2018/1
   Журнал

Маркетинговые исследования в Украине [Текст] : науково-практический журнал. - Київ : НВД "Студцентр", 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 1
Зміст:
Новости маркетинговых исследований в Украине. - С.8-13
Кл.слова: Україна, ринок, інтернет-реклама
Соснюк, Олег. А где у нее "кнопка"? 10 тезисов о женщине-потребителе / О. Соснюк. - С.24-29
Кл.слова: жінка- поживач
Дроздова, Алена. Различия в покупательском поведении женщин и мужчин существуют / А. Дроздова. - С.30-31
Свердлина, Светлана. Женщины лучше ориентируются в продуктах эмоционального выбора / С. Свердлина. - С.32-33
Google: современные женщины "старшего" поколения открыты для экспериментов. - С.34-37
Кл.слова: жінка старшого віку, інтернет
За что женщины любят брендированный контент в журналах. - С.40-41
Место работы в жизни человека. - С.42-45
Кл.слова: робота, хобі, сім’я
Федорошин, І. Споживач завжди правий? / І. Федорошин, А. Погребисько, Н. Пронович. - С.46-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: споживач, права споживача
Рейтинги...Рейтинги...Рейтинги. - С.57-61
Кл.слова: Україна, рейтинг
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Федорошин, І.
    Споживач завжди правий? [Текст] / І. Федорошин, А. Погребисько, Н. Пронович // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 1. - С. 46-56. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
споживач -- права споживача
Дод.точки доступу:
Погребисько, А.
Пронович, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Хоменко, Марина.
    Основні гарантії і механізми захисту прав споживачів під час придбання продукції через мережу Інтернет / М. Хоменко, Н. Коробцова // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-право -- інформаційні відносини -- права споживача -- електронна комерція
Дод.точки доступу:
Коробцова, Наталя


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)