Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=превентивне виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
011/016:37
С 85


    Сучасні технології в освіті [Текст] : рекомендаційний бібліографічний покажчик / Акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; упоряд. І. П. Моісєєва, упоряд., ред., відп. за вип. Л. О. Пономаренко, ред. Т. Ф. Букшина, авт. вступ. ст. К. І. Чорна, ред. В. О. Сигнаєвська. - Київ : Педагогічна думка, 2007 - . - ISBN 966-8605-31-4.
   Ч. 2 : Сучасні технології виховання. - 2007. - 196 с. - Ім. покажч.: с. 145-159. - Дод.: с. 160-194. - ISBN 978-966-644-036-8 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічні технології--Бібліографічні видання

Кл.слова (ненормовані):
сучасні технології виховання -- виховання особистості -- дошкільники -- громадське виховання -- учні -- виховання цінностей -- економічне виховання -- здоровий спосіб життя -- превентивне виховання -- духовне виховання -- родинне виховання -- виховання творчої особистості -- дитяча самодіяльність -- виховання студентської молоді -- авторські виховні системи -- виховні технології -- студентська молодь -- виховні системи
Анотація: Частина ІІ рекомендаційного бібліографічного покажчика "Сучасні технології в освіті" представляє сучасні виховні технології, перелік яких розроблено з урахуванням вікових особливостей дітей та специфіки діяльності різних напрямів системи виховання особистості.
Дод.точки доступу:
Моісєєва, І. П. \упоряд.\
Пономаренко, Л. О. \упоряд., ред., відп. за вип.\
Букшина, Т. Ф. \ред.\
Чорна, К. І. \авт. вступ. ст.\
Сигнаєвська, В. О. \ред.\
Академія педагогічних наук України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
37(477)(094)+37.03(477)(094)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки. Ін-т модернізації змісту освіти.

   
    Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/17 навчальному році : [лист ... ] від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2016. - № 8. - С. 3–31. - Додаток. - Зміст: Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/17 навчальному році
УДК

Рубрики: Освіта--правові джерела--Україна, 2016 р.

   Навчальні заклади--виховна робота--організація--Україна


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- лист ІМЗО МОН України -- середня освіта -- середня школа -- позашкільна освіта -- методичні рекомендації -- організація виховної роботи -- 2016-2017 навчальний рік -- виховання особистості -- національне виховання -- національно-патріотичне виховання -- превентивне виховання -- школа і поліція -- фізичне виховання -- формування здорового способу життя -- естетичне виховання -- естетичний розвиток особистості -- художньо-естетичне виховання -- еколого-натуралістичне виховання -- STEM-освіта -- сім'я і школа -- підготовка до сімейного життя -- професійна орієнтація -- допрофільна підготовка -- навчально-методичне забезпечення -- пам'ятні дати -- ювілейні дати -- нормативно-правова база


Знайти схожі

3.


    Судденко, Г. А.
    Роль шкільної бібліотеки у вихованні свідомого громадянина України / Г. А. Судденко // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2019. - N 10. - С. 12-19. - Бібліогр.: 15 назв

Кл.слова (ненормовані):
шкільна бібліотека -- інформаційна культура -- здоровий спосіб життя -- національно-патріотичне виховання -- морально-правове виховання -- превентивне виховання -- бібліотечний урок -- молодший школяр

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Повний текст / зовнішній ресурс   завантажити: ПОВНИЙ ТЕКСТ 

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Щербій, Галина Омелянівна.
    Превентивне виховання ліціїстів - технологія виховання свідомо активних громадян / Г. О. Щербій, С. І. Редько // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 426-431. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
превентивне виховання -- правова освіта -- виховне середовище -- шкільна служба порозуміння -- технологія виховання -- технологія превентивності
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Редько, Сергій Іванович
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

6.
159.98
С 32


    Сергієнко, І. М.
    Соціально-психологічний театр - метод роботи шкільного психолога [Текст]. Частина 1 / І. М. Сергієнко. - Київ : Марич, 2011. - 60 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
профілактична освіта -- превентивне виховання -- профілактичний театр -- види спілкування
Анотація: У посібнику представлено теоретичні й практичні матеріали, що можуть бути використані у профілактичній роботі практичного психолога для створення соціально-психологічного театру у школі або іншому навчальному закладі.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)