Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проектне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: З659149/2014/5
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 5
Зміст:
Ніколенко, О. М. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2014" у номінації "Світова література" м. Одеса / О. М. Ніколенко, Т. І. Бережна. - С.2-5
Кл.слова: конкурсні випробування, презентація досвіду
Хроменко, І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні інновацій на сучасному уроці світової літератури / І. Хроменко. - С.6-9
Кл.слова: проблемне навчання, нестандартні види уроку, технологія Intel
Богосвятська, А. І. Нові тенденції вивчення біографії письменника / А. І. Богосвятська. - С.10-20
Кл.слова: проектне навчання, урок-майстерня, урок-перегляд
Ляшенко, І. М. Розвиток здібностей учнів до словесної творчості / І. М. Ляшенко. - С.21-23
Кл.слова: прийоми, урок премудрого карася
Кречетова, О. М. Мій фаховий успіх - вдало проведений урок / О. М. Кречетова. - С.23-25
Кл.слова: урок-зустріч, принципи проектної технології, випереджальні завдання
Кругла, Л. В. Діяльність учителя-словесника з організації краєзнавчої роботи / Л. В. Кругла. - С.26-33
Кл.слова: літературна картографія, власний проект, маршрутна карта
Пушкарь, О. М. "Серебряного века силуэт" : Художественные открытия "серебряного века" русской поэзии / О. М. Пушкарь. - С.34-38
Кл.слова: літературний напрям, сенкан, трагізм долі
Мазур, О. Л. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури" / О. Л. Мазур. - С.39-43
Кл.слова: орієнтовне планування, формування читацької мотивації
Назарчук, О. І. У світі усе починається з мами : сценарії до Дня матері / О. І. Назарчук. - С.44-48
Кл.слова: День матері, образ Божої Матері
Назарчук, О. І. Мандрівка до загадкової країни Читалії : театралізоване дійство / О. І. Назарчук. - С.49-53
Кл.слова: театралізоване дійство, інценізація уривків
Козієва, В. В. Подорож Маленького Принца до Країни літературнихс героїв / В. В. Козієва. - С.54-55
Кл.слова: сценарій вистави
Морозюк, Л. М. Данте Аліг'єрі - видатний мислитель і поет Італії межі Середньовіччя і Відродження / Л. М. Морозюк. - С.58-60
Кл.слова: збірка "Нове життя", солодкий новий стиль, образ Беатріче
Дець, Н. С. "Коштовний вантаж" книг : урок-літературний брейн-ринг / Н. С. Дець. - С.61-63
Кл.слова: брейн-ринг, 6 клас
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (20.05.2014р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Устименко, О. М.
    Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 30-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
учитель іноземних мов і культур -- проектна компетентність -- професійно-методична компетентність -- проектна технологія -- проектне навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П225817115/2018/30
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 30
Зміст:
Chmura, M. International grant cooperation as a tool for the development of professional competencies of university teachers / M. Chmura. - С.4-8
Malach, J. The study of university programs in the czech republic focused on education / J. Malach, T. Havlásková. - С.9-17
Kasáčová, B. Opinions of slovak academic staff and students on the professional competences of academic teachers / B. Kasáčová, D. Guffová. - С.18-24
Лапіан, Т. Роль школи у вихованні серед молоді культури вільного часу / Т. Лапіан. - С.25-31
Кл.слова: виховання, школа, культура вільного часу
Мієр, Т. І. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. І. Мієр
Козак, Л. В. Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти / Л. В. Козак. - С.40-45
Кл.слова: моніторингве дослідження, контроль, критерії
Нагорна, Г. О. Дослідницька діяльність як фактор формування музичного мислення особистості / Г. О. Нагорна. - С.46-52
Кл.слова: дослідницька діяльність, рефлексивне управління, професійна розумність
Братко, М. В. Громадські (комм’юніті) коледжі як складова системи вищої освіти США / М. В. Братко. - С.53-60
Кл.слова: ступінь асоціата, система освіти США, громадський (комм’юніті) коледж
Стеблецький, А. Л. Прикладні аспекти професійно-педагогічної освіти / А. Л. Стеблецький. - С.61-65
Кл.слова: якість освіти, оперативний тестовий зріз, суб’єкти освітнього процесу
Козир, М. В. Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ / М. В. Козир, О. Павлюк. - С.66-73
Кл.слова: мотивація, інформаційно-комунікаційні технології
Давидова, С. В. Творча проектна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / С. В. Давидова. - С.74-79
Кл.слова: метод проектів, проектне навчання, творча проектна діяльність
Костенко, Д. Міжкультурна комунікація у сучасному світі / Д. Костенко. - С.80-85
Кл.слова: компетенція, міжкультурна комунікація
Сулятицький, І. В. Соціопсихологічні засади роботи з афазією як типовим порушенням мовлення після інсульту / І. В. Сулятицький, Я. Кравець. - С.86-89
Кл.слова: постінсультний стан, афазія, психокорекційна допомога
Співак, Я. Особливості професійної підготовки соціальних працівників із соціального захисту прав молоді в країнах Європи / Я. Співак. - С.94-100
Кл.слова: соціальні працівники, професійна підготовка, соціальна робота
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі

5.
Шифр: Т893832/2019/15/16
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2019р. № 15/16
Зміст:
Інтернет-марафон за системою "Все включено" : або натхнення багато не буває. - С.2-3
Кл.слова: міжнарождний ждосвід, інтернет-марафон, фахівці
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/20 навчальному році : трудове навчання (технології). Креслення. - С.4-9
Кл.слова: методичні рекомендації, трудове навчання, реслення
Пелагейченко, М. Л. Мій конспект. Трудове навчання. Проектна діяльність : 7 клас / М. Л. Пелагейченко. - С.10-16
Кл.слова: трудове навчанння, проектна діяльність, 7 клас
Борисенко, Н. А. Використання лепбука для демонстрування результатів проектно-технологічної діяльності учнів / Н. А. Борисенко. - С.18-25. - Бібліогр.: 2 назви
Кл.слова: лепбук, проектно-технологічна діяльність, концентрація уваги
Шапошнікова, О. В. Органайзер "Дтво-сумка" / О. В. Шапошнікова, Д. Марачковська. - С.26-28
Кл.слова: органайзер, д=сумка, деталі крою
Пшенична, М. В. Органайзер для рукоділля / М. В. Пшенична, В. Панченко. - С.29-32
Кл.слова: органайзер, каркас виробу, папка-реєстратор
Черненко, Т. Л. Виготовлення виробів різними методами проектування : 5 клас. Метод фантазування / Т. Л. Черненко, О. В. Канівець, С. В. Полфщук. - С.32-39. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова: метод проектування, урок трудового навчання, 5 клас
Черненко, Т. Л. Виготовлення виробів різними методами проектування : 6 клас. Метод біоформ / Т. Л. Черненко, О. В. Канівець, С. В. Поліщук. - С.40-53. - Бібліогр.: 9 назв
Кл.слова: метод проектування, 6 клас, виготовлення виробу
Ляшенко, Р. М. Шаблони, їх розробка та використання для розмітки. Мірило та його використання : урок у 5 класі / Р. М. Ляшенко. - С.54-56
Кл.слова: шаблони, мірило, урок трудового навчання
Коцур, Т. О. Технологія проектування власного стилю / Т. О. Коцур. - С.57-60
Кл.слова: проектування, власний стиль, урок трудового навчання
Сальнікова, Н. В. Додавання раціональних чисел з різними знаками. Виготовлення об"ємної м"якої іграшки "Капітошка" : бінарний урок у 6 класі (математика + трудове навчання) / Н. В. Сальнікова, І. В. Хіврич. - С.60-67. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: раціональні числа, об"ємна іграшка, урок трудового навчання
Бобир, Н. М. Котик-муркотик / Н. М. Бобир. - С.68-73
Кл.слова: сувенір, дизайн оселі, технологія джутової філіграні
Барабаш, А. В. Оберіг "Янгол-охоронець" / А. В. Барабаш, В. Кукуруза. - С.74-79
Кл.слова: обуріг, ритуал, проектна діяльність
Куратнік, Т. В. Розвиваємо навички творчого та критичного мислення учнів / Т. В. Куратнік. - С.80-81
Кл.слова: творче мислення, критичне мислення, проектне навчання
Вакуленко, О. О. Математичні будинки та ялинки з багатогранників рухають математичну уяву / О. О. Вакуленко. - С.82-83
Кл.слова: урок трудового навчання, математичний будинок, математична уява
Сорока, І. І. Таємниці, сховані у філіжанці : навчальний прийом "Кава для письменника" / І. І. Сорока. - С.84-85
Кл.слова: навчальний прийом, кава, малюнок філіжанки
колінченко, І. в. Історія повчальна та мотиваційно-макулатурна / І. в. колінченко. - С.86-88
Кл.слова: вихлвна година, макулатура, вторсировина
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Давидова, С. В.
    Творча проектна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва [Текст] / С. В. Давидова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 74-79, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.7479 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- проектне навчання -- творча проектна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Куратнік, Т. В.
    Розвиваємо навички творчого та критичного мислення учнів / Т. В. Куратнік // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 15/16. - С. 80-81

Рубрики: Трудове навчання--психологічні основи навчання

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- критичне мислення -- проектне навчання -- власна модель -- технологічний етап -- контрольні запитання -- якість виробу

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
78.03’06
B31


    Bauer, William I..
    Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music [Текст] / William I. Bauer. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2020. - 194 p. - ISBN 978-0-19-750371-3 : 798.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Вивчення музики

Кл.слова (ненормовані):
цифрова педагогіка -- сучасна музика -- вивчення музики -- цифровий звук -- навчальне програмне забезпечення -- створення музики -- виконання музики -- сприймання музики -- проектне навчання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)