Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професія вчителя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: З659149/2016/5
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 5
Зміст:
Богосвятська, Анна-Марія. Учитель може все, якщо в нього вірити! : Ексклюзивне інтерв’ю / А. Богосвятська. - С.2-4
Кл.слова: педагогічна діяльність, вчителі-словесники, нестандартні форми уроку
Богосвятська, Анна-Марія. Слово - ключ до таємниці життя / А. Богосвятська. - С.5-9
Кл.слова: принцип триєдності, природа слова, слово і генетичний код
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" / К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна. - С.10-13
Кл.слова: вебінар, Київ, 2016 р., науково-педагогічний проект, проект "Філологічний Олімп"
Зарольська, Любов. Изучение литературы по Комбинированной системе. Дидактический материал и методические рекомендации / Л. Зарольська. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний блок, фронтальна перевірка, уроки-семінари
Головка, Людмила. Яскраве світло класики та сучасної літератури / Л. Головка. - С.20
Кл.слова: лист до редакції, професійний рівень вчителя, творчі доробки
Головка, Людмила. Невимушена бесіда про духовно-моральні цінності "Навчіть мене любити..." (за творами Ф. Достоєвського, Р. Акутагави, К. Москальця) / Л. Головка. - С.20-27
Кл.слова: аналіз текстів, робота з текстом, заняття
Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту притчі "Цибулинка" з роману Ф. М. Достоєвського "Брати Карамазови" в просторі означеної теми / Л. Головка. - С.21-23
Кл.слова: Достоєвський Ф. М., Брати Карамазови, про твір, текст в тексті, Цибулинка, притча, аналіз тексту
Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту новели "Павутинка" Акутагави Рюноске в просторі означеної теми / Л. Головка. - С.23-24
Кл.слова: Акутагава Рюнеске, Павутинка, про твір , аналіз тексту
Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту есе Костянтина Москальця "Роса на рівнині Адасі" в просторі означеної теми (Діти ознайомлені з текстом новнли до слів "Ти правий") / Л. Головка. - С.25-27
Кл.слова: Москалець Кость, Роса на рівнині Адасі, про твір, аналіз тексту
Лагола, Ірина. Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) Інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур / І. Лагола, Л. Дичик. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Стефаник Василь, Камінний хрест, про твір, Кафка Ф., Перевтілення, про твір
Пантелєєва, Вікторія. Вивчаємо роман Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / В. Пантелєєва. - С.34-36
Кл.слова: план-конспект уроку, Джонс Д.-В., про неї, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Краснік, Олена. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див". Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури / О. Краснік. - С.37-39
Кл.слова: сценарій уроку, Керролл Л., Аліса в Країні Див, про твір
Ткач, Ірина. Навчаємо учнів роботи з текстом / І. Ткач. - С.40
Кл.слова: аналіз художнього твору, авторська думка, художній образ
Аркуша, Марина. Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах / М. Аркуша. - С.41
Кл.слова: творче читання тексту, робота з ілюстраціями, створення логічної схеми
Ткач, Ірина. Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика" / І. Ткач. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір, аналіз твору
Сагайдак, Луїза. Як порозумітися дорослим і дітям? Вивчаємо повість-казку Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки" / Л. Сагайдак. - С.44-48
Кл.слова: план-конспект уроку, Нестлінґер Крістіне, Конрад, або Дитина з бляшанки, про твір, образ Конрада
Волкова, Юлія. Досконалості немає меж. Два уроки за повістю-притчею Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" / Ю. Волкова, Л. Некіга. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, образ чайки Джонатана
Гладишев, Володимир. О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек" / В. Гладишев. - С.54-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бальзак О., Гобсек, про твір, образ Гобсека
Пітерська, Олена. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Епеанор Портер "Полліанна" / О. Пітерська. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Портер Е., Полліанна, про твір, образ ПоллІанни
Руда, Тетяна. Літературознавство і літературознавці у кінодокументальній проекції Ігоря Козлика / Т. Руда. - С.60-61
Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього, кінотвір, літературознавець
Шевченко, Тетяна. Значущість професії вчителя / Т. Шевченко. - С.62-63
Кл.слова: есе, вчитель, професія вчителя
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шевченко, Тетяна.
    Значущість професії вчителя [Текст] / Т. Шевченко // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 5. - С. 62-63

Кл.слова (ненормовані):
есе -- вчитель -- професія вчителя

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Сич, Леся Михайлівна.
    Школа - це моя стихія [Текст] / Л. М. Сич ; інтерв'юер Д. Лебедь // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 2-4

Кл.слова (ненормовані):
професія вчителя -- сучасний вчитель -- викладання в школі -- Сич Леся, про неї
Дод.точки доступу:
Лебедь, Дмитро \інтерв'юер.\


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Звєрєва, Руслана.
    Здоров’я вчителя : психолого-педагогічний семінар / Р. Звєрєва // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2019. - № 3. - С. 56-57. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професія вчителя -- професійне здоров’я -- емоційне вигорання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
37.013.2(4)
T44


   
    The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions and Polices [Текст] : eurydice report / European Commission). - Luxemburg : [s. n.], 2015. - 133 p. - (Education and Training). - ISBN 978-92-9201-885-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професія вчителя--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Європі -- освітня мобільність -- професія вчителя -- освіта вчителя
Анотація: Цей звіт зосереджується на приблизно 2 мільйонах вчителів, які працюють у середній освіті (ISCED 2) у Європі, і на відповідних системах освіти. Він аналізує зв’язок між політикою, яка регулює умови праці вчителів, та їхньою власною практикою та уявленнями. Розглядаються п’ять сфер, які мають першочергове значення для політики: (1) демографія та умови праці; (2) початкова педагогічна освіта та перехід до професії вчителя; (3) постійний професійний розвиток; (4) транснаціональна мобільність; 5) привабливість професії.
Дод.точки доступу:
European Commission


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Стойка, О.
    Особливості підвищення цифрової компетентності [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 137-143, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклади освіти -- професія вчителя -- цифрова компетентність -- форми удосконалення навчання
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Minchanowska, A.
    The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession = Значення педагогічної практики у процесі підготовки студентів до професії вчителя / A. Minchanowska // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P106-114, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- вища освіта -- професія вчителя
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мінчановська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Гриневич, Л.
    Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи [Електронний ресурс] / Л. Гриневич // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 25-33, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3616. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
компетентність учня -- професія вчителя -- освітні програми
Анотація: У статті досліджено типологію професійних стандартів вчителя, обґрунтовано структуру українського професійного стандарту на основі чинної нормативно-правової бази, підходи до його кодифіка- ції, узагальнено перелік компетентностей вчителя в умовах реформування загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)