Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=прямий маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
Б 20


    Балабанов, Л. В.
    Маркетинг підприємства : навчальний посібник / Л. В. Балабанов ; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 611 с. - ISBN 978-611-01-1046-4 : 325.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Маркетинг підприємства--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- конкурентоспроможність -- цінова політика -- маркетингова логістика -- прямий маркетинг -- управління маркетингом
Дод.точки доступу:
Холод , В. В.
Балабанова, І. В.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Гаврилечко, Ю. В.
    Комплекс маркетингових комунікацій суб’єктів державного управління [Текст] / Ю. В. Гаврилечко // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 11/12. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- державне управління -- суб’єкти державного управління -- зв’язки з громадськістю -- державна інформація -- прямий маркетинг -- державна реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)