Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=психотип туриста<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Горб, К. М.
    Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
краєзнавчі ресурси туризму -- туристичний ринок -- туристичний продукт -- суб’єкт туристичного ринку -- психотип туриста -- туристичний маркетинг -- споживач -- сегментація
Дод.точки доступу:
Корнєєв, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)